۱۳۸۵ مرداد ۳, سه‌شنبه

تیکه های آدمیت

خب بالاخره این ام تی با کامپیوترمون آشتی کرد! کلی حرف دارم!

اول از همه این آلبومِ آخرِ Muse رو حتماً گوش کنین. مخصوصاً این آهنگ رو.

اون جایی که می‌گه:







 













Corrupt, you corrupt,
Bring corruption to all that you touch.
Hold, you’ll behold,
And behold and for all that you’ve done.

And Spell, cast a spell,
Cast a spell on the country you run
.

And risk, you will risk,
You will risk all their lives and their souls.

And burn, you will burn,
You will burn in hell, yeah you’ll burn in hell.
You’ll burn in hell, yeah you’ll burn in hell for your sins.


اصلاً همه‌ی آهنگ خداست!

Our freedom is consuming itself,
What we will become is contrary to what we want
Take a bow.

Death, you bring death and destruction to all that you touch.

Pay, you must pay
You must pay for your crimes against the earth.


Hex, feed the hex
Feed the hex on the country you love

Beg, you will beg
You will beg for their lives and their souls.

Yeah,
Burn, you will burn,
You will burn in hell, yeah you’ll burn in hell,
You’ll burn in hell, yeah you’ll in hell,
Burn in hell, yeah you'll burn in hell for your sins.


یا این آهنگ. خیلی به دردِ حال و هوایِ الانِ من می‌خوره که می‌شینم و عکسایِ مردمِ بدبختِ تیکه پاره شده‌ی لبنان رو می‌بینم و هر چی فکر می‌کنم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسم که انسان‌ها چطور به خودشون حتی این اجازه رومی‌دن که این‌طور نابودی و مرگ روش‌شون باشه. واقعاً یا من زیادی سانتیمانتالم یا اینا نمی‌فهمن که چونِ انسان رو هیــــــــــــچ کسی حق نداره بگیره حالا به هر بهانه‌ و هر دلیلی. چطورز می‌تونن برای خودشون توجیه کنن جنایات‌شون رو؟

اَه ... هیچ کاری که از پسِ من برنمیآد به چز نشستن و دیدنِ این عکس‌ها و گریه کردن و حرص خوردن. جداً اینا شبا چطوری می‌خوابن؟!

۲ نظر:

  1. اون ها آدم می کشند چون انسانیت یادشون رفته
    اون مسئله ربطی به سانتیمانتال بودن نداره!اونها هم می فهمند باور کن ولی مگه این چیزا هم براشون مهمه؟
    اون ها انقدر از آدم بودن دور شدن که نه تنها از وحشیگری هاشون ذره ای ناراحت نمی شن که از کشتن لذت هم می برند پسِ مسئله خوابیدن دیگه اصلا مطرح نیست.شبها بدون عذاب وجدان,احساس گناه و...می خوابن و رویای مرگ و خون و نسل کشی می بینند.

    پاسخحذف
  2. سلام
    من هم دیوانه این آلبوم آخر Muse شدم کل آلبوم دیوانه کننده است Starlight و Assassin هم خیلی باهاشون حال کردم
    راستی من چند روزه که وبلاگ ریدیوهد م رو راه انداختم اگه لینکشو http://radiohead.blogfa.com رو سایتت بذاری خیلی بهم حال دادی
    مرسی

    پاسخحذف