۱۳۸۵ مهر ۲۱, جمعه

The Final straw

کنسرت راجر واترز خیلی «پینک‌فلویدی» بود. همون دنگ و فنگِ صفحه‌ی بزرگِ مانیتور پشتِ سر گروه که شوها و ویدیوهای مختلف نشون می‌ده که مودِ آهنگ رو کاملاِ تحت تاثیر قرار می‌دن. خلاصه که حض سمعی بصری بردیم!! وقتی که نیمه‌ی دوم برنامه شروع نیک میسون هم اومد و تمام Dark Side of the Moon رو با هم زدن و خوندن. اینطوری من تمام اعضای پینک‌فلوید رو دیدم. دیوید گیلمور و ریچارد رایت رو که چند ماه پیش و راجرواترزو نیک میسون هم این دفعه. داشتم به پیام می‌گفتم اگه الآن بمیرم خیلی اشکال نداره :)

وقتی نیک میسون اومد رو سن شدیدا هیجان‌زده شدم چون که به تازگی کتابش رو خوندم و خیلی چیزا در مورد پینک‌فلوید یاد گرفتم که هیچ‌وقت نمی‌دونستم. کلا توایران خیلی داستان ها در مورد این گروه هست که الآن می‌دونم نصفِ بیشترش غلطه و مردم از یه جایی‌شون درآوردن. حالا یه بار سر فرصت یه تیکه‌هایی ار کتاب رو اینجا می‌نویسم. بگین که اصلا براتون جالب هست یا نه.



۱۱ نظر:

  1. نوش جانت
    دست راستت رو سر ما

    پاسخحذف
  2. زيارتتون قبول خانم . التماس دعا ! حتما از اون كتاب و چيزايي كه نوشته بنويس .

    پاسخحذف
  3. با سلام.
    حقش بود عكساي كنسرت رو هم ميذاشتي...
    به هرحال ديدن همه اعضاي پينك فلويد واقعا هيجان برانگيزه!
    ما كه فعلا حسرتش برامون مونده...
    All we need to do is make sure...We keep talking

    پاسخحذف
  4. آره تيكه هاي كتابت رو كه داري بذار من زندگيم پينك فلويد
    اينترنتم زياد وارد نيستم ولي بگو ياد مي گيرم

    پاسخحذف
  5. تو رو خدا حتما اين كار رو بكن.ازت خواهش ميكنم.التماست ميكنم.خودت چقدر احتمال ميدّ دوباره با هم كنسرت بذارن؟

    پاسخحذف
  6. واسه من كه خيلي جذابه اگه قسمتهايي از اون كتاب رو اينجا بخونم . چون مي دونم هيچ جاي ديگه گيرم نمياد.

    پاسخحذف
  7. اسم کتابش چیه؟

    پاسخحذف
  8. با درود
    زمانيكه من در آلمان تحصيل و زندگي ميكردم، بارها به كنسرت پينك فلويد رفتم و لذت بردم. لطفا از كتاب نيك ميسون برامون بنويس و اگر هم عكسهايي از كنسرت داري، بيار.
    سپاس فراوان خسرو

    پاسخحذف
  9. خيلي دوست دارم بيشتر بدونم از پينك.
    خواهش مي كنم حتما براش يه وقتي بذارين و بنويسين. ممنون

    پاسخحذف