۱۳۸۶ مهر ۲۷, جمعه

لی‌لی‌لی خونه‌ی جدید :)

خب اینم از طرحِ جدید وبلاگم به همتِ آقا حمیدرضای هنرمند. عاشق پیش‌زمینه‌شم. یه طرحِ روشن‌تر می‌خواستم، خسته شده بودم از تیرگیِ صفحه. البته اون یکی طرح رو خیلی دوست داشتم ولی وقتِ تغییر بود :)

دستت درد نکنه حمیدرضای مهربون برای هدیه‌ت :*

***

بلاگ‌رولینگ مرده؟

***

آهنگ‌های آلبوم جدید خیلی خوبن. فعلاً All I need و videotape رو خیلی دوست دارم ولی همشونو دوست دارم. منتظرم سی دی‌ش هم دربیآد که بقیه‌ی آهنگارو هم بشنوم. حالا منتظرم ببینم کی دوباره میآن این‌ورا برای کنسرت، آخ جون!

***

برای وزنم دکترم دوباره به بیمه‌ام نامه داده و قبول کردن برم توی کلاس‌های کنترل وزن. فکر کنم نتایج آزمایشم رو فرستاده براشون این دفعه. قندم و کلسترولم بالا بودن. دکترم می‌گه شاید دیابتی شدم. مامانم دیابتی شد منتها وقتی که ۵۰ سالش بود. خلاصه که تو ژنم بوده که بالاخره دیابتی بشم و وزنم جلو اندخته‌تش فکر کنم :)

۱۶ نظر:

  1. خونه نو مبارک. قسط سی ساله اش هم چشم به هم بذاری تموم می شه و اونوقت دیگه مال خود خودته:)

    پاسخحذف
  2. سلام هموطن ایرانی. سایت یاهو که آدرس ایمیل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت می‌کنیم، نام کشور من و تو را از لیست کشورهایش در صفحه‌ی ثبت نام حذف کرده. اگر غیرت و عرق ملی‌ات اجازه نمی‌دهداین ننگ را بپذیری، با لینک دادن به صفحه‌ی http://helloyahoo.net از طریق کلیدواژه‌ی Yahoo mail به بمب درحال پیشرفت علیه یاهو کمک کنید تا کوچکترین وظیفه‌ی ما به کشورمان ادا شده باشد... متشکرم

    پاسخحذف
  3. عجب تغییر تحول مشتی :) دم دیزاینرش گرم.

    پاسخحذف
  4. Arpeggi
    Jigsaw
    Nude
    and
    Ondes-Martenot
    !!!

    پاسخحذف
  5. would you like to join the health/weightloss group that Anar has organized? We all have lost a lot of weight by learning how to live a healthy life style. no dieting!
    check it out please:
    http://anarweightloss1.blogfa.com/
    We meet every Tuesday to update our progress and also learn new tips from each other.

    پاسخحذف
  6. این آواز
    از دهان و گلویی می آید
    دهانی بازمانده!
    هوای سوخته از پنجره ی جلویی تا انتهای خانه
    دست می زند
    بر تنِ مردگان
    "رويابيني هاي مريم پاليزبان"
    در
    وبلاگ "هنر آزاد"
    با سپاس

    پاسخحذف
  7. مبارک باشه ولی بک گراند مشکی یه چیز دیگس. :)

    پاسخحذف
  8. سلام ... ديروز يه مطلب راجع يه زن 400 كيلوئي تو بيروت خوندم به نام ام الجهاد ، كه حتي يك عمل هم انجام داده براي كاهش وزن اما نتيجه عكس گرفته و چاقتر شده .. نميدونم چرا نگران تو شدم ... اين فقط نگرانيه ... يه وقت فكر نكني منظور بدي دارم ..

    پاسخحذف
  9. mamnoon ke inja hast, vaghean mamnoon ke hanooz hasti

    پاسخحذف
  10. سلام .
    اون طراحی توی ذهن همه نشسته ولی خب بقول شما وقت یه تغییر بود . خوشحالم که هنوز فعالید .
    آدرس ما ir شده . اگه وقت کردید درستش کنید . سلام برسونید .

    پاسخحذف
  11. مگه وزنت چقدره ؟ اگه وزنت رو کم کنی می تونی بهتر دیابت رو کنترل کنی، فکر کنم بدونی که عوارض بدی داره دیابت. تمپلیت جدید هم مبارکه

    پاسخحذف
  12. خدا عمر با عزتتان را زیاد کند؛‌ ما منزجر بودیم از قالب قبلی، گیرم که نظرمان را با چند سال تاخیر اعلام کردیم.

    پاسخحذف
  13. سلام شيده..خوبی؟
    آره فشنگه..دستش درد نکنه...
    من چی میگم؟می گم هر چیزی قدیمیش خوبه
    دوست..بلاگ..موزیک.فیلم..همه و همه...
    فعلا که کار ما شده تا نوک برج رفتن و بعد با مخ پائین اومدن!!!
    خیلی خوشحال شدم از دیدن وبلاگت و...
    همگی را سلام برسون...
    هر چند از آیدین دورا دور جویای احوال هستم:)

    پاسخحذف