۱۳۸۷ بهمن ۱۴, دوشنبه

کمی روزمره‌گی

امروز رو مرخصی گرفتم چون فکر می‌کنم آدم روز تولدش نباید کار کنه! در عوض حیوونی پیام از ظهر تا عصر کلاس داره! منم که خونه موندم و تنبلی دارم می‌کنم و هیچ کار مفیدی نمی‌کنم! از صبح تا حالا فقط نشستم تنیس نگاه کردم و تو اینترنت این‌ور اون‌ور سر زدم! تنبلی بد دردیه! حتما عصری می‌رم ورزش. با اینکه الآن به خاطر وزن بالام ورزش کردن درد داره ولی هنوز دوست دارم برم ورزش.

اون روز با پیام بعد از ورزش عادی‌مون رو تردمیل و دوچرخه و این حرفا رفتیم کلاس پیلاتیز (Pilates). از هر حرکتی که مربی انجام می‌داد ما از پسِ دو سه تاش برمی‌اومدیم! اما در عوض کلی عرق‌مون رو درآورد و نشون داد که چقدر از نظر بدنی باید کار کنیم! من که تا همین دیروز همه جام درد می‌کرد! پیام هر وقت می‌خندید می‌گفت آخ منو نخندون پیلاتیزم در می‌کنه :))

خلاصه که با این اشتراکی که در ورزشگاهِ محل داریم تمامِ کلاساش برامون مجانیه و واقعا این‌جور کلاسا تاثیرشون از فقط راه رفتن رو ترد میل برای من همیشه بیشتر بوده! خلاصه که می‌خوایم ادامه بدیم :)

تولدم هم خوب بوده تا حالا! پیام که بهم چند تا گزینه داد برای هدیه! ماساژ یا کازینو! آخه می‌دونه من دوست دارم ورق بازی! منم کازینو رو انتخاب کردم چون هیجانش بیشتره! در ضمن خیلی خوشم نمی‌آد کسی بهم دست بزنه!

راستی من یه سوال دارم از مقیمانِ ایران. آیا در ایران اَوکادُ هست؟ avocado

۹ نظر:

  1. Tavallodettoon Mobarakk:)Man Canadam,,Valli Maman Bozorgam inaa too Hayateshoon derakhte Avocado daaran, albate be khosh mazegie injaa nist! :D
    ****
    چه جالب! ولی فکر می کنی تو بازارای میوه هم هست؟

    پاسخحذف
  2. مبارک باشه با یک عالمه بغل و بوس

    پاسخحذف
  3. چند وقت گذشته يكي دوبار اومدم اينجا.
    يادم نيست كه آدرس بلاگ را اشتباه تايپ كردم يا هاستت مشكل دار بود ولي به هر حال موفق نشدم .
    اينجا برايم پر از خاطره است . پر از قديم مديما.كاش طراحي اش مثل سابق بود .
    خوبه كه درش رو تخته نكردي . اصلا يك نگاهي به لينك هاي اين بغل بنداز . همشون شدن يه خاطره. يه بخش از زندگي خوش گذشتمون

    پاسخحذف
  4. تولدت مبارک :)
    آوکادو هم تو بازار تجریش می شه پیدا کرد، دونه ای یه زمان حدود هزار تومن بود. الان رو نمی دونم! ولی تو بازار معمولی پیدا نمی شه...
    پ.ن. من هم ایران نیستم در ضمن! امیدوارم یه نفر که ایرانه جواب بده اطلاعات من هم به روز بشه! ;)

    پاسخحذف
  5. بعضی جاهای خااااااااااااص ص ص ص ص هست !

    پاسخحذف
  6. بله!خوبشم هست.زیاد هم هست من هر روز از جلوی میوه فروشی های میدون انقلاب رد می شم و کلی هم می بینم......

    پاسخحذف
  7. سلام خوبی؟
    من تا حالا از این میوه ای که گذاشتی ندیدم(هر چند کلا زیاد اهل بیرون رفتن نیستم.)
    --------------------------------------------------------
    از اینکه اینجا رو پیدا کردم خوشحالم

    پاسخحذف
  8. بله هست خوبش هم هست
    واقعتش اینه که من به شخصه اعتقاد پیدا کردم به ندرت چیز متعارفی در خارج از ایران هست که تو ایران نتونین پیداش بکنین. یه بار هم رفتم تو خط این که ببینم واقعا چیا در خارج از ایران دیدم که تو ایران ندیدم. (مثلا couscous یا شکر قهوه ای که بهم گفته شد تو ایران می تونم پیدا کنم.) راستش تا حالا فقط یه چیزایی مثل passion fruit, star fruit, java fruit و اینجور چیزا رو ندیدم که اون رو هم احتمال میدم بشه یه جاهایی پیدا کرد شاید.
    بهر حال این چیزا تو بازار تجریش بازار جنت آباد و ... هست. مواد غذایی بسته بندی شده شناخته شده خارجی رو هم که براحتی تو Highland ها می تونی پیدا کنی
    حرف آخر اینکه ایران (یا شاید تهران) الان خیلی خارجی شده فکرش رو نکن ;) :)

    پاسخحذف
  9. hey shideh...
    I used to read ur blog every single day ... BACK IN THE DAYS ...before u were even married :D I think ur blog inspired me to write my own.. I used to write as a perisan girl. LOL
    I'm glad you still write here..
    anyhow.. just wanted to stop by :-)
    hope all is good with u
    Nikki
    ****
    Shideh: hi Nikki,
    yeah I remember you ;)
    thanks for the comment!
    take care :)

    پاسخحذف