۱۳۸۳ اسفند ۱۲, چهارشنبه

صد رحمت به لاریجانی؟

خب این هم از اسکار. حقش بود ک به لئوناردو دی‌کاپریو اسکار می‌دادن و یه دونه هم از اونایی که به کلینت ایست‌وود دادن رو می‌دادن به اسکورسیزی چون Aviator فیلمِ فوق‌العاده‌ای بود. با اینکه طولانی بود اما خیلی خوب می‌تونست آدم رو همراه کنه و حوصله‌ی آدم به هیچ وجه سر نمی‌رفت. قبل از اسکار داشتم به پیام می‌گفتم این هالی‌وودی‌ها انقدر ایست‌وود رو دوست دارن که برینه هم به پی‌پی‌اش اسکار می‌دن! البته اشتباه نشه، این فیلمش واقعاً خوب بود اما کار اسکورسیزی یه سر و گردن بالاتر بود انصافاً.

کریس راک هم بامزه بود. همیشه از گستاخی‌ش خوشم اومده اما خودمونیم بیلی کریستال یه چیزِ دیگه است. صنم و جوانه نکته‌ی خیلی خوبی رو اشاره کردن. این مجری‌های تلویزیون امریکا فقط انقدر عقل‌شون می‌رسه که در مورد سر و وضع همدیگه نظر بدن و واقعاً مخاطبِ عامِ امریکایی ظرفیت بالاتر از این رو نداره. به خدا اگه بیآین بعضی برنامه‌های اینا رو ببینین می‌رین لاریجانی رو رو سرتون می‌گیرین و حلوا حلوا می‌کنین! آخ آخ دقِ من یه برنامه‌هاییه که مردم می‌آن توش رازاشون رو به همدیگه می‌گن.

مثلاً یه زنِ می‌آد و شوهرش هم می‌کشه می‌آره تلویزیون ملیِ مملکت که بهش بگه آره جفری جان شرمنده من یه ۲۰۰ باری تا به حال به تو خیانت کردم! اون‌وقت با هم یه سری کتک‌کاری می‌کنن جلوی یه مشت تماشاگر. بعدش چند تا از اونا که رابطه داشتن رو میآرن! یه سری هم با اونا کتک‌کاری می‌کنن! خلاصه تماشاچی‌ها هو می‌کنن و اینا همدیگه رو می‌زنن و یه ساعتی می‌گذره. یا اینکه یه دختری می‌آد می‌گه من نمی‌دونم بچه‌ام مالِ کیه دقیقاً!!! یه ده پونزده نفر رو می‌آرن که ممکنه بابای بچه باشن و آزمایش DNA می‌کنن و مجری در اوجِ هیجانِ همه اعلام می‌کنه که مثلاً هیچ‌کدوم از این ۱۵ نفر نبوده، یارو می‌ره با ۲۰ تا دیگه برمی‌گرده!! من موندم این تو یه برهه از زمان که اون بچه نطفه‌ش بسته شده با چند صد نفر خوابیده!؟! بعد از همه چیز خداتر اون تبلیغیه که وسطش می‌کنه که آیا دلتون می‌خواد به همسرتون بگین که بهش خیانت کردین و با برادر و بابا و عموش و خواهرش و خاله‌اش و مامانش خوابیدین؟ خب به این شماره زنگ بزنین و بیآین تو برنامه بهشون بگین!!!! تازه یه برنامه هم نیست فقط، چند جور از این برنامه‌هّا دارن.
این برنامه‌هارو که می‌ذاره من می‌شینم هی حرص می‌خورم و پیام می‌خنده و می‌گه سخت می‌گیری! نَه جونِ من الآن تو دلتون نمی‌گین صد رحمت به لاریجانی؟!

۱۹ نظر:

  1. ديگر نگوييد لاريجاني
    بگوييد سيماي لاریغامی
    لاريجاني + ضرغامي = لاریغامی

    پاسخحذف
  2. Dear Pinkflydish, salam.
    اگه منظورت برنامه "موري" هست به نظر من يک جور ديگه هم ميشه اين برنامه رو نگاه کرد. اول بگم که من در مورد مزخرف بودنش كاملا با تو هم عقيده ام. اما اين برنامه يک وجه ديگه هم داره و اون مواجه شدن بي تعارف با مشکلاته. اگه طرف خيانت کرده مياد که واقعاً تکليف خودش و بچشو معلوم کنه. تکليف زندگيش رو هم همينطور. اگه دروغ گفته تکليف خودش و زندگيش معلوم ميشه. يعني به مشکل حمله کردنشون براي من قابل تحسينه. گرچه خودم به خاطر انرژي منفي فراواني که اين برنامه پخش ميکنه بيشتر از 15 دقيقه نميتونم ببينمش ولي به مسابقه هاي تلفني شبکه 5 ترجيحش ميدم... اون رو 5 دقيقه بيشتر تحمل نداشتم!!

    پاسخحذف
  3. دختر خوب مگه خود آزاری داری؟ولی جدی یکسری برنامه است که منم نمی فهممش.حالا به اینا که گفتی برنامه مجردها رو هم اضافه کن اون خیلی رو اعهصاب من راه میره!

    پاسخحذف
  4. نه چون اين از سريال "حاملگى به قيمت كور شدن" و "خواستگاري" و گريه و عزاداري جالب تره.

    پاسخحذف
  5. بابا اين موري كه ديگه آخرشه. من و باباييش داشتيم حساب ميكرديم كه با توجه به اينكه مدت بارداري خانمها در طول ماه بيش از 5-6 روز نيست و اين خانمها همونطور كه ميگي به 15 نفر مشكوكند، ميشه گفت كه خيلي اوضاعشون درسته.

    پاسخحذف
  6. البته موري يك سر و گردن نسبت به بقيه شوهاي اينجوري بالاتره و مثلا كلي طبق اصول روانشناسي ساخته شده .
    ولي واقعا من دلم براي جامعه شناس هاي آمريكايي ميسوزه كه براي شناختن چنين جامعه اي بايد چقدر بدبختي بكشند .

    پاسخحذف
  7. نه خداييش من الان گفتم صد رحمت به همون مستر خودمون :)) ولي واقعا اينا ديگه روي هرچي خيانته كم كرده بودنا !!!

    پاسخحذف
  8. به جدم حرف دل ما رو زدي... من هم كلي حرص ميخورم اين موري يا جري سپرينگر را كه ميبينم... واقعا مزخرفه!! كلا شوهاي ابگوشتي زياد هست تو تلويزيون امريكا!! يه استاد سي پلاس پلاس داشتم كه هرموقع بچه ها مطالب درسي رو نميفهميدن ميگفت شماها اينجا اشتباه اومدين.. برين بشينين همون جري اسپرينگر را نگاه كنين.. چون هرچي احمقه اين شو را ميبينه!!! اما در مورد اسكار باهات مخالفم! به نظرم كلينت ايستود حقش بود ببره! اون فيلم اسكورسيزي همه چيزش خوب بود فقط آخرش يه مرتبه تموم ميشه.. انگار يهو قطع شده فيلم!!! (تازه به غير از اون.. من از كلينت خيلي خوشم مياد!!!:).. حداقل خوبه كه امسال اسكار مثل پارسال مزخرف نبود كه يه فيلم مزخرف مثل لورد او د رينگز بياد همه جايزه ها رو ببره!!!

    پاسخحذف
  9. آي گفتي! ارز دل ما گفتي! من اول که اومده بودم اينجا بايد ظرف يه ماه کار پيدا ميکردم. ولي بخدا اعصاب خورد کني اون کمتر از ديدن اين شوهاي مزخرف بود. Friendsتنها شويي بود که حال ميکرئم باهاش:)

    پاسخحذف
  10. منم خيلي حال ميكردم به لئوناردو دي كاپريو اسكار بدن!
    در ضمن خيلي باحالي...

    پاسخحذف
  11. موری که فاجعه هستش ولی من تعجب می کنم جری شپرینگر قبلا آدم حسابی بوده حالا به این افتضاح رسیده!

    پاسخحذف
  12. you dont have to sit down and watch the worst TV shows in US TV (i.e. Jerry, etc.)...Everyone has a choice here to what to watch...None of my Amrican friends watch these shows and they believe these shows are negative aspects of their culture...you also have an option to sit and watch discovery chennel or Jerry, if you wanna watch these shows and become mad that's a different story....Did you ised to watch Rafsanjani's speeches and become mad or you would have immediately changed the channel?
    Any ways, you post is misleading because people in Iran would think all US channels are like that...WHy don't you watch HBO?

    پاسخحذف
  13. نه! از آخوند که بهتره...

    پاسخحذف
  14. I think Alireza said it nice. don't watch Jery Oshkool.
    watch good programs like John Stassol from 20/20 something that Iranian reporters can learn!
    Iran by far is culturally handicaped that US. believe me. don't just look at a few people around you
    regards,

    پاسخحذف
  15. آقا ميدونم ربطي نداره ولي لطفا از دكتر معين حمايت كنيد!
    بله...ميدونم دكتراشم كشكي گرفته و هيچي بلد نيست ولي اينا مهم نيست.
    مهم اينه كه براي اولين بار در تاريخ كشورمون يك حزب تقريبا واقعي بياد رو كار
    كلي جواب ميده...شك نكنيد.

    پاسخحذف
  16. يه ای ميل نداری؟؟ 4 ساعته دارم دنبالش میگردم. کار خصوصی دارم!!

    پاسخحذف
  17. امروز حسابي از تو و پيام دلخور شدم . ميدوني چرا ؟ از حسن شنيدم امديد با صنم سانفرانسيسكو .و هيچكدامتون بمن خبر نداديد . مگر قرار نبود مهمان منهم باشيد ؟
    ضمنا از اين برنامه هاي تهوع اور زياد است .من كه سريع كانال را عوض ميكنم . چون اصلا دوست ندارم عصباني بشم .

    پاسخحذف