۱۳۸۳ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

کار و بار و U2

ای بابا من اصلاً نمی‌رسم بشینم پای این وبلاگ! تازه خوبه که کارم توی دفتر نیست که برم از صبح توش تا عصر. کارم رو دوست دارم. توی روز در کل شاید ۴ یا ۵ ساعت وقتم رو بگیره و از این زمان ۲ تا ۳ ساعتش تو خونه هستم و کارای کاغذبازی رو انجام می‌دم. بقیه‌ی روز رو هم می‌رسم به کارای خونه و می‌تونم پیام رو تمامِ وقتایی که خونه است ببینم. البته خب هنوز اونقدرا پول درنمی‌آرم و حالا که داریم سعی می‌کنیم اولین خونه‌مون رو بخریم این ممکنه ایجادِ اشکال کنه. کارِ پورسانتی مشکلش همینه دیگه. هیچ‌وقت نمی‌تونی مطمئن باشی که چقدر پول در خواهی آورد. ممکنه شانست بزنه و خیلی پول دربیآری یا بالعکس!

در هر حال فعلاً که راه افتادم و قلقِ این امریکایی‌ها هم تقریباً اومده دستم و معمولاً بالاتر از ۶۰٪ طرحم رو دوست دارن و می‌خرن. یه کم دیگه صبر می‌کنم اگه دیدم که خیلی نمی‌تونم پول دربیآرم می‌رم سراغِ بانک‌ها و کارهای دیگه. دیگه الآن سابقه‌ی کاری دارم و قاعدتاً باید راحت‌تر کار گیرم بیآد. طبقِ معمول دعا یادتون نره :)

اوه راستی مرسی از همه‌ی اونایی که برام ای‌میل دادن و برای ابرو جاهای مختلف رو معرفی کردن :) یکی از خوانننده‌های مهربونِ وبلاگم این کار رو در اوقاتِ فراقتش می‌کنه و خوشبختانه خیلی هم کارش عالیه ؛) خودم که ابروم رو دوست داشتم هیچی پیام هم غش و ضعف کرد D: واقعاً که ابرو برداشتن یه هنره و من شدیداً بی‌هنرم! کلی از ابروم رو خراب کردم این مدت که حالا امیدوارم کم‌کم با کمکِ این دوستِ عزیزم درست بشه :) ولی خودمونیما این وبلاگ عجب چیز خوبیه! می‌دونین من تا به حال چقدر از این وبلاگ خیر دیدم؟!

پیام از اینجا من رو شناخت و من هم تونستم باهاش آشنا بشم از نزدیک. کلی دوستای خیلی خیلی خوب که شخصیتاشون بهم نزدیکه و باهم خیلی اوقاتِ خوبی داشتیم و داریم. خواننده‌های مهربونی که راهنمایی‌م می‌کنن تو مسائلِ مختلف و CD آهنگ‌هایی که دوست دارم برام می‌زنن، و کمکم می‌کنن که ابروهام خوشگل بشن!مرسی از صنم که وبلاگ رو به من معرفی کرد :)



آخ آخ یه خبرِ خیلی خیلی مهم (البته برای من!) ۲۸ مارچ داریم می‌ریم کنسرت D: هووووووورا! اونم کنسرتِ U2. بالاخره پیام جونم بلیطش رو گیر آورد. این هدیه‌ی تولدم بود :) این گروه رو خیلی دوست دارم و این اولین کنسرتِ راکی خواهد بود که می‌رم!! دارم می‌میرم از خوشی! حیوونی پیام زیاد اهلِ راک نیست و شیش و هشتیه اما داره به خاطرِ من می‌آد :X اینا کلی آهنگ دارن که خیلی دوست دارم اگر اینترنت‌تون کشش داره برین این صفحه‌ی یاهوو و اینا رو سعی کنین ببینین یا گوش کنین:

Where the streets have no name
With or without you
Who's gonna ride your wild horses?
Beautiful Day
Elevation
One



متن‌های آهنگ‌ها هم اینجا هستن، آخ آخ مخصوصاً این آهنگِ With or without you و متنش:

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you
Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you
With or without you
With or without you
Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you
With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away
My hands are tied
My body bruised, she's got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose
And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away





۹ نظر:

  1. no doubt their best album is "the million dollar hotel".
    the full album:
    http://divooneh.com/2005/02/mklinku2-2never-let-me.html

    پاسخحذف
  2. آره، موافقم...توي ديونه دات كام آهنگاي جالبي ميشه پيدا كرد :) راستي ابروهاتون مبارك باشه! واسه سال تحويل خوشمل شدي!! :"> راستي، جدّي گفتي كه لاگيدن خوبه؟! من كه ازش خيري نديدم...مممم ، البته همچين كه دارم فكر مي كنم، شر هم نداشته... come what may ... تا بعد خانوم شيده! سمي كالن سمي كالن پرانتز

    پاسخحذف
  3. راستي يادم رفت بپرسم تولدت كي بود؟!

    پاسخحذف
  4. شيده جان سلام.
    من هم توي سن ديگو زندگي مي كنم. مي تواني لطف كني شماره يا آدرس اون خانم كف ابرو بر ميدازه رو به من هم بدي؟مرسي.آتنا

    پاسخحذف
  5. salam shide joon . khoobi ? age bekham email befrestam be che addresi bayad barat befrestam?? taghriban 1 sale ke pinkfloydish ro mikhoonam va be dalayele ziadi doostesh daram .omidvaram ke zendegit rooz be rooz shadtar o khoobtar beshe va be har chi doost dari beresi . sale no mobarak va dar zemn U2 ham khosh begzareeeeeee. be payam ham salam beresoon va az aksash tashakor kon . khodaneghadaret

    پاسخحذف
  6. سال خوبي پراز پيام خوب داشته باشي

    پاسخحذف
  7. ِSalaam,
    Khaanevaadeye man tu San Diego zendegi mikonan va Baraadaram migoft konsert kheili khub budeh ... man az 1987 ke umadim aamrika aasheqe U2 budeham taa haalaa ham bishtar as 10 baar didameshun... Moto'assefam ke kheili dar Iran bozorg nistand... Vali az aahanghaaye avalineshun taa haalaa, age be lyrics tavajoh beshe, kheili az tajrobiyaate Iranihaaye moaaser ru in Ir-landihaa be khubi mifahmand, Man allan be "October (revolution)" fekr mokonam taa be "war" va taa be haal ke goftemaaneshun raje' be khonsaa kardane yek bomb atomiye...
    Saale no mobarak.
    Amir az New York (San Diego)

    پاسخحذف
  8. i am an idiot and i am lead by richard simmons

    پاسخحذف