۱۳۸۴ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

دومین پست صوتی :)

this is an audio post - click to play


۲۷ نظر:

  1. Pink jan,
    Man, I love this audio posts for several reasons:
    First its easier for you and takes less of your time so you can p;ost more. Second, its easier for us to cuz we can listen to it while doing other stuff. Third, you sounded less selfish and more normal and down to earth. Anyways, thanks a lot and good luck. Say hi to payam.

    پاسخحذف
  2. agar payam junet greencard nadasht tu ke be ghule khudet zepertuk hasti omran tu amrica davum miavordi ke betuni inhameh poze bedi ke miri mosaferat. unayi ke ba talashe khudeshun miyan ruye vagheyi amricaru mibinan va az didane du ta chiz rangin tu las vegas zughzadeh nemishan. un dustet sanam ke natunesteh greencardi biyad dareh pustesh kandeh mishe va fahmideh zendegiye amrica yaniii chi ?!

    پاسخحذف
  3. كار قشنگي بود .ادامه دهيد و موفق باشيد.

    پاسخحذف
  4. pinki jan,
    please aadvocate this petition and also tell your iranian bloggers cuz its a big step forward for iranain women
    http://www.petitiononline.com/irwazadi/petition.html

    پاسخحذف
  5. چش گاو را در آوردي با اين حرف زدنت. bye bye!!!!هه هه هه، فدام شي با اين فارسي انگليسي انداختنت! عتيقه اي هستي در نوع خودت ها!!

    پاسخحذف
  6. CONGRADULATINS!!!!!!!!WISH YOU GREAT SUCCESS,YOU DESERVE IT,AND THIS AUDIO BLOG IS GREAT,I HOPE YOU'LL CONTINUE

    پاسخحذف
  7. جالب بود و خيلي بامزه حرف زدي. اميدوارم با كمپوت آناناس نيام زندان دنبالت!!! در ضمن من هم راديو اينترنتي درست كردم مثل حودر. دوست داشتي يك سر به من هم يزن. در ضمن ايميلت چي هست هر چي گشتم گير نياوردم!
    موفق باشي

    پاسخحذف
  8. شيده زود باش از من معذرت بخواه که پيام گرين کارد داره و به جای اينکه بياين با ما بريم ميامی رفتين لاس وگاس!! خيلی غربزده ای که لاس وگاس رو به ميامی ترجيح می دی! اين ملت هم حالشون خرابه ها! پاک کن اين کامنت ها رو. در ضمن من از ديروز اسير اون رنگ نارنجی شدم! خدا رو شکر پيام گرين کارد داره برای من و بابک "چيز"های نارنجی می فرستين شيرينی خونه اتون!!!

    پاسخحذف
  9. سلام. من خواندن نوشته ها را ترجيح مي دهم ساده تر است مي شود يك نگاه سريع انداخت و رد شد پس كمتر وقت گير است. اين اممم اممم و ااا .. ااا .. شنيدن با اين همه مكث كمي ازار دهنده است. وتا حدي اين حس القا مي شود كه اين خانم با اين همه لهجه چقدر عجله دارد براي انجام اين وطيفه(پس چرا اصلا حرف مي زند؟) (ضمن اين كه با سرعت ادا كردن كلمات اخر جمله به ويژه با rising tone يا نواخت خيزان هم فارسي نيست و بيشتر در گفتار هاي افكته ديده مي شود البته همه در انتخاب نوع گفتار خود مختارند) به هر حال تجربه ي جالبيست.شاد با شيد

    پاسخحذف
  10. اگه اين مكث كردنا رو بتوني يخ جورايي بيخيال بشي خيلي بهتر ميشه در ضمن با اينكه هنوز يه سالي نميشه كه رفتي اونجا اما خيلي لهجه داريا ! غرب زده نشو خواهر من ! D:

    پاسخحذف
  11. خيلي خيلي كار جالبي بود از نظرمن :) واقعا لذت بردم :)

    پاسخحذف
  12. سلام! ممنون برای عکسهای قشنگ و جالب. این روش صحبت کردن هم خوب بود.

    پاسخحذف
  13. سلام.. مبارك باشه خونه نو! به كامنتهاي بعضا مسخره اين ملت هم گوش نكن.. به كار خودت ادامه بده..راستي خونه ات شومينه هم داره؟ :)

    پاسخحذف
  14. اگه میشدکامنت هم صوتی گذاشت خوب بود

    پاسخحذف
  15. سلام
    1)واقعا عالي بود .
    من تبليغ اينو ديده بودم ولي نتونسته بودم باهاش كار كنم .
    حالا بايد جدي تر برم دنبالش چون من يك صدا ركوردر دارم و همرامه و فكرام و حرفهامو مي ريزم توش ولي پياده كردنش و مطن كردنش كاره سختيه .
    2) من مكزيكم .
    سفرتون چي شد ؟
    لطفا خبر بده شايد شد همو ببينيم .
    اگه هم نه من اطلاعات بدم بهتون .

    پاسخحذف
  16. سلام شيده جان
    سال نو مبارك
    راستي كارت خيلي خيلي جالب بود. من از اينجا با اين امكان بلاگر اشنا شدم:)

    پاسخحذف
  17. ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    bye bye

    پاسخحذف
  18. شيده جونم. الان هردوتاي فايل ها رو گوش دادم. اولي كه خوب سلام و عليك بود و اين حرفها ولي سر دومي كلي كف كردم كه چه جوري راجع به چيزاي به اين خصوصي اي راحت حرف ميزني!!! در نتيجه فكر كنم براي من نوشته با حرف زدن خيلي فرق داره. خودم وقتي مينويسم هرجور اراجيفي رو ميتونم بنويسم بدون اينكه برام مهم باشه كي ميخونتشون ولي فكر نكنم ميتونستم مثل تو تو بلندگو حرفشو بزنم :))) اينم حالتيه ديگه! من اصولا هميشه از پيغام گذاشتن تو تلفن هم خيلي بدم مياد. اون ور خط خيلي خاليه! ولي كار باحالي بود. با وجود اينكه جاي نوشته هاتو نميگيره ولي بازم ميچسبه.
    ضمنا خونه تون هم مبارك. منم از اين پديده ماشين لباسششويي مشترك خيلي بدم مياد! هروقت بخوام از اين خونه ايي كه توشم اسباب كشي كنم حتما در نظر ميگيرم كه خود خوبه لباسشويي و ظرفشويي و خشك كن داشته باشه!

    پاسخحذف
  19. عالي بود !عالي!واقعا از شنيدن صدات به وجد اومدم !!!

    پاسخحذف
  20. مي دوني !فقط با يه كامنت فسقلي ميشه يكيو از خوشحالي كشت!!!
    البته خوب بستگي داره كه اون كامنت رو كي گذاشته باشه!....
    ....اگر بياي و كامنت بذاري كه بنده نوازي كردي اگرم نياي هيچي از عشقم بهت كم نميشه!

    پاسخحذف
  21. سلام خانومي - عالي بود و لذت برديم - بازم مرگ بر شيطان بزرگ -كاش از ايران هم مقدور بود - بلاگ خوبي دارين من هر روز به اميد پست جديد سر ميزنم - انشالا خونه يزرگتر - به كلبه تازه تاسيس من هم سر بزنيد ساختارش آزمايشي و موقتي ولي قابل تحمل - راستي بيشتر از شرايط زندگي تو امريكا بگين - هميشه سلامت باشين - منتظر پست جديد هستيم بيصبرانه...

    پاسخحذف
  22. rasti sanam hala ke khudet jorate inu nadari ke comment melatu gush bedi pas behtareh beshnavi ke avalu akharesh majburi khunehdari koni chun ba mokhzaniyat kasi nemiyad be tu pul bedeh , eshtebah gerefti , dar zemn tu ham avizuni rafti us na ba talashe khudet vaseh hamin hast ke ziyad az sharayet sar dar nemiyari va bayad khunehdari koni ya khudkoshi !

    پاسخحذف
  23. چرا بعضی ای اس پی ها چرندیات رو فیلتر کردن؟

    پاسخحذف
  24. عالي بود.اميدوارم كه بتونيد يه خونه دو خوابه همون طوري كه دوست داريد بگيريد.

    پاسخحذف
  25. مبارك باشه خونه جديد D:
    اينو من هرچي كلنجار رفتم همه اش بهم ارور ميداد يه ذره راجع بهش ميشه توضيح بدي؟

    پاسخحذف