۱۳۸۴ فروردین ۱۴, یکشنبه

Hello Audioblogger

this is an audio post - click to play


۱۵ نظر:

  1. خوب بود كلي. دلم براي صدات تنگ شده بود! ولي گاهي هم بنويس. نوشته هات يه جور ديگه ان!

    پاسخحذف
  2. شيده جان
    ماشالله صدات همچين يه 10 سالي جوون شده ها برنم به تخته. بعدشم اين كه اگر از نظر حجم فايل حداكثر تا همين 300 يا 400 كيلو باشه براي بچه هاي داخل ايران مشكلي نيست بيشترش ديگه خودت ميدوني چطوريه.
    بعدشم اين كه حالا اين طوري پست بدي بهتره از اينكه اصلا ننويسي. به هر حال نوشتن حال و هواي خودش رو داره و گوش دادن فضاي خودش رو ولي به قول خودت چون تو صدا بيشتر مي توني مطلب بگي و وقتت هم واسه نوشتن كم شده به نظرم خيلي هم خوبه. به هر حال تجربيات هر كدوم از ماها توي جاهاي مختلف دنيا به درد خيلي ها مي خوره.

    پاسخحذف
  3. فکر کنم اصولا وقتی آدم میخواد سخنرانی به نوع تبلیغی کنه همچی نازک صدا تر هم میشه ؛) اما خوف بود. باز هم بگذار. ما همه نوع پرچونگی دوس میداریــــــــــــم :)

    پاسخحذف
  4. سلام. فکر کنم هیچ چیزی جای نوشته رو نمی گیره ولی خوب این هم قشنگه اگر بتونی هر دوش رو کنار هم جلو بری که دیگه خیلی عالیه.

    پاسخحذف
  5. میبینم که صدات کلی طرفدار داره...امیدوارم موفق باشی...

    پاسخحذف
  6. علي تمدن بي نمك رو هم كه حتما تا حالا خودت فهميدي جريان هكش چي بود. ولي خداييش بانمك بود. خيلي:))

    پاسخحذف
  7. man 2 sal ast ke veblage ghashange shomaro mikhunam ta hala natunesteh budam baratun payam bedam emruz kheyli khoshal shodam
    ke sedato shenidam ama khube ke benevisi man veblag nadaram va dar belgium zendegi mikonam tanhai va ghorbatam ro ba veblage to va
    khorshidkhanum por mikonam man baraye avalin bar ast ke baraye kasi
    payam midam behamin dalil navared va hayajanzadeam
    benevis va begu chera dige to va khorshidkhanoom be sabke ghadim
    neminevisid in gushe donya yeki kheyli neveshtehatuno dust dare

    پاسخحذف
  8. نيك .اندكي هم شبيه صداي خودم:)....!( مدت زيادي است خواننده وبلاگت هستم ... با آرزوي نكوترينها ...بدرود....

    پاسخحذف
  9. Dear Pinkfloydish… I have sent you emails but they just keep bouncing back

    پاسخحذف
  10. lotfan benevis in aaaaaaaaaaam aaaaaaaaaaaaaaam hat kosht mano

    پاسخحذف
  11. شيده خانم من به شخصه ترجيح ميدهم بخوانم . هر چند كه شنيدن صدايت جالب بود . فكر نميكردم صدات انقدر ظريف باشه. مرسي از تجربه جديد. شاد باشي خدانگهدارت

    پاسخحذف
  12. ممممم من كه خيلي دوست داشتم!فكر مي كنم تجربه جالبي هم باشه!اونقدر جالب كه باعث شد كامنت بذارم و نظرمو بگم!تجربه ي جالبيه شنيدن صداي پينك فلويديش و چايي با طعم هل خوردن!چسبيد!:)

    پاسخحذف
  13. به نظر من هر دوتاش خوبه !!!! بعضي وقتها كه نوشتنت مياد بنويس و بعضي وقتها كه حال و حوصله تايپ نداري اينطوري بلاگ!..من هردوشو قبول دارم

    پاسخحذف
  14. من اگر مي خواستم صداي تورو بشنوم كه بهت تلفن مي كردم! همون بنويسي هم زياديه!(بقول خودت: آهااااااااااااان! بقول حميد رضا: من معذرت مي خوام).
    جالب بود اما. ولي من نوشته رو ترجيح مي دم. اما همونطور كه قبلا" هم گفتند اگر بعضي وقتها عشقت كشيد اينجوري هم بذاري ما قبول داريم.

    پاسخحذف