۱۳۸۴ آذر ۱۳, یکشنبه

بازم موسیقی

وبلاگ خیلی خیلی خوبِ Reticence تقریباً بیشتر آهنگ‌های مورد علاقه‌ی من رو آن‌لاین گذاشته. امروز گیر دادم به Coldplay. گفتم لینک‌هاش رو که داشتم برای حمیدرضا ردیف می‌کردم برای شما هم بذارم که از آرامشِ آهنگ‌های اینا لذت ببرین.

1. Fix you
2. Yellow
3. The hardest part
4. X & Y
5. Speed of Sound
6. The Scientist
7. Bigger stronger
8. Clocks
9. Such a rush



اگر مثل من از ترکیب پیانو و گیاتار خوش‌تون می‌آد این یکی از گروه‌های موردعلاقه‌تون می‌شه. اولین گروهی که این‌طوریه ولی البته خیلی راک‌ بودنش به پیانوش می‌چربه Muse. اما اینا هم خوبن مخصوصاً اگه عاشق باشین و این حرفا!!


۸ نظر:

  1. salam
    I am a big fan of them and if you see the video of "fix you" you can see me too I am in the middle of the crowd when the camera focuses on people in the stadium hehe
    Great band and it is so lovely to see them live if you get a chance to see them in their US tour just dont miss it

    پاسخحذف
  2. خوب كار خوبي هست ولي 1 سايت متالي هم بزارين

    پاسخحذف
  3. سلام،
    خوبي شيده جان؟
    حال و احوال؟...
    شيده جون خيلي كوچولو كوچولو مينويسيا!؟...
    بنويس! ولي "زود زود" و "طولاني"!...
    راستي يادمه اون قديم نديما يه چيز خوبيم به اسم آديوبلاگ ميذاشتي كه ما كلللللللي باش حال ميكرديم!...خيلي وقته خبري ازشون نيست!...چرا؟
    دلم واسه شنيدن صدات تنگ شده!

    پاسخحذف
  4. Dear Shideh,
    cold play and rock?
    I think they are a little to the pop side:)
    merci az links!

    پاسخحذف
  5. چند ماه پیش تو اورنج کانتی برنامه داشتن. می دونستم انقد دوست داری بهت خبر می دادم که بری

    پاسخحذف
  6. سلام چطوري ميتوني چنتا لينك آهنگهاي pink floyd رو بزاري تو وبلاگت مخصوصا آهنگ the wall رو البته بجز اين وبلاگ no word چون همه آهنگهاشو زدم مچكرم.

    پاسخحذف
  7. سلام شيده جان (از کامنتها فهميدم که اسمت شيده هست...از بس که باهوشم! ؛)) ، اتفاقی رسيدم اينجا و با تعجب ديدم که گويا تو منو مي شناسی و من،،،به هر حال خوشوقتم! و خيلی وبلاگت خوشگله (بدون تعارف!) شايد چون من هنوز مثل پيرمردها! عاشق پينک فلويدم! :) ...اين آهنگا هم برای من اجرا نشدن، نمی دونم چرا، باز دوباره بايد امتحان کنم

    پاسخحذف
  8. I’ve just come across this here, about Iranian blogsphere:
    http://www.moorishgirl.com/archives/003551.html#more

    پاسخحذف