۱۳۸۴ آذر ۹, چهارشنبه

موسیقی هم موسیقی ایرونی!

دارم آهنگ‌ها رو دونه دونه گوش می‌کنم. فعلاً که از چیزی آنچنان خوشم نیومده تا حالا ببینیم چی می‌شه. اما برین حتماً گوش بدین. مطمئنم که باورتون نمی‌شه که تو ایران هم انقدر خوب آهنگ می‌سازن و می‌زنن. مممم اول این آهنگ The pavement, Hamen که خیلی خوبه... یوهو عجب سولوی داره این!! گیتاردوستا بدویین!! بسی دل‌انگیز بود :) خب دیگه فعلاً چیزی نمی‌گم اما جداً برین گوش کنین اگه اهل موسیقی هستین.

*****



اول دسامبر روز ایدزه و پیرو همون کاری که با کارگاه آموزشی یونیسف شروع شد و متاسفانه من با دور شدن از ایران دیگه نتونستم دنبالش رو بگیرم، کارای زیادی انجام شده و یکی از فعال‌ترین اعضا دکتر امید زمانیه و لطف می‌کنه ای‌میل‌ها رو برای من هم می‌فرسته. یه مطلب جالب و مهمی تنظیم کرده بود و ازش اجازه گرفتم که کم‌کم بذارمش تو وبلاگم. فکر کنم نزدیک شدن روز ایدز و زیاد شدن روز به روز این بیماری در ایران دلایل خوبی باشن که این کار رو شروع کنم. قرار شده که یه ویرایش نهایی بکنن همه چیز رو بعد دیگه شروع می‌کنیم. نظرتون چیه در مورد این کار؟

۸ نظر:

  1. شیده جان:
    خوبی؟ منم چند تا لینک خوب برای روز جهانی ایدز پیدا کردم
    بیشتر خواننده ها حوصله ندارن سایت های انگلیسی رو بخونن برای مثلن پیشگیری.
    ساین ایران اچ آی وی که من پیداش کردم خیلی خوب همه ی اطلاعات رو ترجمه کرده و در دسترسه.
    بازم خیلی خوبه که برای امروز چیز نوشتی و ملت رو آگاه کردی

    پاسخحذف
  2. به نظر من خيلي كار خوبيه . مساله اطلاع رساني در پيشگيري ايدز خيلي مهمه . من امروز تو اخبار شنيدم كه در اروپا با اينكه روابط جنسي از سن خيلي پايين شروع ميشه اما به دليل اطلاع رساني درست آمار مبتلايان به ايدز خيلي پايينتر از جاهاي ديگست. اميدوارم تو اين پروزه موفق باشي. اگه كمك خواستين خبرم كن . خوشحال ميم بتونم يه كمك باشم .

    پاسخحذف
  3. سلام
    به وبلاگ من هم سري بزن
    يه مطلب در مورد ايدز نوشتم

    پاسخحذف
  4. اي بابا! چرا من نمي تونم اينجا زمطلب بگذارم؟ :)

    پاسخحذف
  5. شیده جان سلام. ممنون از توجهی که به روز جهانی ایدز کردی و متشکر از لطفت نسبت به من. امیدوارم هر ایرانی قول بده برای جلوگیری از گسترش ایدز کاری بکنه و به قولش عمل کنه. تقویت فرهنگ و هویت ملی و منش انسانی ایرانیان ، اطلاع رسانی صریح ، درست و منتقدانه از جمله کارهایی است که برخی وبلاگ نویس‌های خوب ما انجام می‌دهند و باید گسترش پیدا کنه. همه باید در این راه به هم کمک کنیم و از همدیگر یاد بگیریم. پاینده و سرفراز باشی

    پاسخحذف
  6. يه مطلب نوشتم راست كار شما ياسمين كروتر رو مي شناسي؟

    پاسخحذف
  7. سلام
    سايت خيلي خوبي دارين
    با اجازتون من لينک شما را در سايتم (وبلاگهای مفید) گذاشتم

    پاسخحذف
  8. شما توی وبلاگ هاتون چیز می نویسید !!! و تو دوست عزیز تازه یادت افتاده .... ! ما سه سال روی این موضوع کار کردیم و فهمیدیم که انگار ... و فقط بی توجهی و غفلت دیدیم.خواستی سایت ما رو بخون

    پاسخحذف