۱۳۸۴ آبان ۱۵, یکشنبه

Happy Birthday my love :X

دیشب تولد پیام بود و دومین تولدی بود که با هم بودیم. برای یه جشن کوچولوی خانوادگی که ئوست داشتم خیلی بهتر برگزار کنم همش دوییدم و آخرم نرسیدم خودم آشپزی کنم و شام رفتیم بیرون اما در عوض خیلی خوش گذشت.
تولدت بازم مبارک پیام جونم :*

کار هم خوبه دارم کم کم عادت می‌کنم و یاد می‌گیرم. رییسم یه نمه عصبی و زیادی سخت‌گیره در مورد بعضی چیزا اما در کل بد نیست. گفتم یه چهار کلمه اینجا بنویسم گرد و خاکش رو بتکونم :) وای خیلی وقت بود کار تمام وقت نکرده بودم و دوباره یادم اومد که وقتی ایران هم کار تمام وقت داشتم چقدر به هیچ کاری نمی‌رسیدم و فقط می‌دوییدم!! حالا باز ابنجا خوبه که ۵ روز کار می‌کنم و شنبه و یکشنبه تعطیلم و اقلاً به یه سری از کارام می‌رسم!
خب شماها چه خبرا؟

۱۶ نظر:

  1. شما می دونین چرا وبلاگ خورشید خانوم باز نمی شه؟

    پاسخحذف
  2. ضمن تبريكات صميمانه، مي دونم و قبلا هم گفتي كه حساسيت داري لينكها در همين صفحه اصلي باز بشن، ولي بدينوسيله مجددا مراتب اعتراض خودم رو نسبت به باز نشدن لينكها در صفحه جديد اعلام مي كنم و پيشنهاد برگزاري يك رفراندم در اين زمينه رو دارم. آقا به خدا در ضمن ديدن لينكها انسان تمايل داره برگرده و بقيه مظالب رو هم بخونه، به جون خودم!

    پاسخحذف
  3. ضمن تبريكات صميمانه، مي دونم و قبلا هم گفتي كه حساسيت داري لينكها در همين صفحه اصلي باز بشن، ولي بدينوسيله مجددا مراتب اعتراض خودم رو نسبت به باز نشدن لينكها در صفحه جديد اعلام مي كنم و پيشنهاد برگزاري يك رفراندم در اين زمينه رو دارم. آقا به خدا در ضمن ديدن لينكها انسان تمايل داره برگرده و بقيه مظالب رو هم بخونه، به جون خودم!

    پاسخحذف
  4. چرا اينقدر فونتت ريزه؟؟؟ هيچ جوري نتونستم بخونم....

    پاسخحذف
  5. التولدات المباركات يا اخي بيام

    پاسخحذف
  6. تولد مباركتون مبارك باشه. اينجا در به پاشنه هميشه مي چرخه، غير از اون كه اگر گاهي ميشد اخبار تلويزيون را نگاه كرد حالا از ترس ديدن قيافه يكي نميشه!

    پاسخحذف
  7. سلام شيده خانم.تولد آقا ژيام مبارك باشه.ايشاال... كه سالهاي خوب و خوش و پراز شادي اي را در كنار هم داشته باشيد

    پاسخحذف
  8. باران و باران و باران ...و بهانه های کوچک خوشبختی

    پاسخحذف
  9. http://www.business-opportunities.biz/projects/how-much-is-your-blog-worth/?url=http%3A%2F%2Fwww.pinkfloydish.com%2F

    پاسخحذف
  10. ما؟ هيچي.. بي خبر. دنبال كار مي گرديم :))

    پاسخحذف
  11. منم تولد پيام رو تبريك مي گم و چه خوبه كه شما دو روز توي هفته تعطيل كامل هستيد در ضمن من لينك شما رو اضافه كردم و در صورت عمل متقابل خوشحال خواهم شد.

    پاسخحذف
  12. موجی غم را به لرزش نی ها داد . /
    غم را از لرزش نی ها چیدم ، به تارم بر آمدم ، /
    به آینه رسیدم . /
    غم از دستم در آینه رها شد . /
    خواب آینه شکست . /
    از تارم فرود آمدم ، میان برکه و آینه ، گویا گریستم . سهراب

    پاسخحذف
  13. راه نداره یک کم دوباره اغفال شه وبلاگ هم بنویسه؟!

    پاسخحذف
  14. به پاي هم پير شين اي شالله

    پاسخحذف
  15. http://oslonor.blogspot.com/

    پاسخحذف
  16. آخی تولدش کلیییییییییییییییییی مبارک!،می دونی یک حالت کار تمام وقت اینکه آدم احساس می کنه مفید و داره تمام انرژی را که داره مصرف می کنه اونم در جهت خوب!بعد هم اینکه آدم کمتر به چیزهای جانبی که باعث می شه آدم را خرد کنه فکر می کنه!

    پاسخحذف