۱۳۸۴ آبان ۲۴, سه‌شنبه

دعای نیمه شب!

می‌دونم که خوب می‌شه، نگران نباش. حالتِ فوق‌العاده افتضاحیه که دور باشی از عزیزان و اونا عمل کنن یا حالشون خوش نباشه. خیلی حالِ مزخرفیه...

***

وقتی تو راهِ رفتن سر کار آلبوم Animals و مخصوصاً آهنگ Dogs رو گوش می‌کنی، همه‌ی ادا اطوارای رییست برات مفهوم پیدا می‌کنه.

***

این هری پاتر هم که کرمش دیگه افتاده و بدبخت شدم! دیشب کتابِ همین فیلمی که داره در می‌آد رو تموم کردم و به نظرم فوق‌العاده بود!!! خیـــــــــــــــــــلی بهتر از اون آخریه بود بابا!! کتاب ششمی (سوتی بودا!) اولین کتابی بود که خوندم! از اونجایی که همیشه از ته می‌آم سر، و حالا دارم بقیه رو می‌خونم. واقعاً قلمِ قشنگی داره، نوش جونش جایزه‌هایی که برده :)

***

نصفه شبی دارم از خستگی می‌میرم نمی‌دونم وبلاگ نوشتنم دیگه چی بود!!! شب به خیر! راستی چه خبرا؟!

۷ نظر:

  1. سلام خوشگله.
    من‌ام دعا می‌کنم برای صنم و عزیزش.
    در مورد هری پاتر هم من اصلا'" نشد که اهل‌اش بشم، نمی‌دونم چرا. خیلی هم سعی کردم ولی دختره و روری سر این یکی کتاب‌اش با هم دعواشون شد (دختر برنده شد و اول خوند). من اصلا" نمی‌تونم دل‌ به‌اش بدم، نمی‌فهمم چرا.
    مراقب خودت باش عزیزم. به پیام هم سلام ویژه برسون. بگو هر وقت خواستی بیام تخته نرد یادت بدم. :)
    x

    پاسخحذف
  2. كتاب هفتم هري پاتر هنوز نيومده ها !
    ;)

    پاسخحذف
  3. و هري پاتر مزخرف ترين كتابي كه تو امسال خوندم!!!!

    پاسخحذف
  4. اين خورشيد وبلاگش چرا اينطوريه؟اصلا باز نميشه چرا؟چي شده؟

    پاسخحذف
  5. الحمدلله اينجا همه چيز خوبست جز قسمت احمدي نژادش كه يه كمي دارد فالش مي زند ..... خدا به خيرهم بكند فايده اي ندارد !!!!!

    پاسخحذف
  6. الحمدلله اينجا همه چيز خوبيست جز قسمت احمدي نژادش كه يه كمي دارد فالش مي زند ..... خدا به خيرهم بكند فايده اي ندارد !!!!!

    پاسخحذف
  7. خوشبحالت كه يك رو داري كه تولدش بهش تبريك بگي. تولدت مبارك پيام جون.
    به يه خورده تاخير.

    پاسخحذف