۱۳۸۵ شهریور ۷, سه‌شنبه

اینم سه سال

چه زود می گذره ها.

۲۳ نظر:

  1. هزاران بار مبارك باشه اميدوارم سر پنجاهميش نگي چه زود گذشت بلكه بگي چه خوب گذشت

    پاسخحذف
  2. ها ها! من در مورد پاندورا بهت گفتم. نه؟ دمم گرم ايولله. كارم درسته. قبول داري كه؟
    در ضمن مرسي براي پيغام اوركوتي تولد. دل منم براتون تنگ شده. بزودي...

    پاسخحذف
  3. سالگرد ماهگرد هفته گرد روز گرد ساعت گرد .................!!! یاد اون قدیما بخیر که هر وقت به وبلاگت سر میزدم .................! بگذریم . بهر جهت سومیش مبارک باشه .

    پاسخحذف
  4. به سلامتي شد سه سال ديگه نه ؟ :)

    پاسخحذف
  5. pink flodiyash salavat ................ Tabrik

    پاسخحذف
  6. ميگم اينجا پاركه؟
    در ضمن سالگردتون هم مبارك :)

    پاسخحذف
  7. سلام....مبارکه اایشاللا مبارکه.ببخشین.اگه لینک بدم لینک میدین؟

    پاسخحذف
  8. منو يادتون هست دوست قديمي-تبريك و هزار تبريك
    يلدا

    پاسخحذف
  9. مبارك باشه خانم چرندياتي

    پاسخحذف
  10. مبارک باشه! انشاالله سالیان سال شاد و سلامت در کنار هم باشید..

    پاسخحذف
  11. سلام
    هرچند دير اما تبريك
    آره خيلي زود گذشت
    زندگي ديگه آدم ياد اكباتان و شلوغ بازي هاي خورشيد خانوم و دنياي زيبايي كه براي خودتون ساخته بوديد ،اين حالت براي من كه نبودم هم يه جورايي يادآوريشون خاطرات گذشته رو تكرار ميكنه؟كاپوچينو -موسسه زبان و.......!چه زود گذشت،واقعا به خاطر آوردن اون دوران سخت نيست؟
    اما مهم چيزي كه الان داريد كه باعث ميشه نگاهتون به گذشته مثل خيلي ها تلخ نباشه؟باز هم تبريك ميگم به آقا پيام هم تبريك بگيد

    پاسخحذف
  12. از اينكه می‌بينم زنده‌ای خوشحال شدم. تا حدودی خبردار شدن از حالت، فاز داد.

    پاسخحذف
  13. سلام.با دوسال تاخیر تبریک. خوشبخت بشین

    پاسخحذف
  14. با سلام خدمت شما
    امیدوارم زندگیتون همیشه سبز باشه
    من 1 سالی هست که خواننده ی شما هستم
    وبلاگی دارم به نام همیشه سبز.
    خوشحال میشم سری بزنید.
    من خیلی تمایل دارم با شما لینک اکس چنج کنم.
    اگر تمایل دارید به من خبر بدید.

    پاسخحذف
  15. مباركه زوج دوست داشتني هستين خدايي! مخصوصا پيام!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  16. سلام.خیلی وقته می خونمت.:)))یادمه یه پست داشتی که رفته بودید شمال مست کردید.من از اون موقع ازت خوشم اومد.سومین سالگردت مبارک.خوشم می یاد هی فرت و فرت کنسرت می ری.بعد ما نشستیم تو خونه هی فرت و فرت حرص می خوریمکاشکی یه سر بهم می زدی.www.independentforoogh.blogfa.com

    پاسخحذف
  17. از آشنايی با اين وبلاگ خوشحالم . تا بعد ...

    پاسخحذف
  18. منتظره سال هاي بعدي باشين!

    پاسخحذف
  19. سلام . لینک شما رو اضافه کردم . لطفا شما هم اضافه کنید . مرسییییییی [لبخند]

    پاسخحذف