۱۳۸۶ اسفند ۱۲, یکشنبه

این فیلم رو حتما ببینید

می دونم طولانیه ولی ارزشش رو داره.

۷ نظر:

  1. فیلم؟ من فقط یه صفحه سیاه می‌بینم با صدای یک نفر که داره حرف می‌زنه. می‌شه بیشتر توضیح بدی این قراره چی باشه و این حرف‌ها اصولا درباره چیه؟
    آیا مشکل از کامپیوتر منه که تصویری دیده نمی‌شه؟
    *****
    پینکفلویدیش: اولش صفحه سیاهه و یه نفر حرف می زنه. بعدش تصاویر شروع می شن. در مورد همه چیه. یه موقعی که وقت دارین بشینین سرش و همه اش رو نگاه کنین.

    پاسخحذف
  2. شباهت کلهر با وزیر اطلاع رسانی صدام
    سلامی و عرض ادبی

    پاسخحذف
  3. شیده جونم
    عید نوروز رو به تو و تمام عزیزانت تبریک می گم

    پاسخحذف
  4. شیده جان چقدر کم کم مینویسی هرچی می گذره):

    پاسخحذف
  5. شیده جان من یک ایمیل برات فرستادم که وقت بگیرم ازت برای مصاحبه ای که پارسال قرارش رو گذاشته بودیم. نرسید؟ این بار با جی میلم فرستادم اخه :(
    ****
    چرا شادي جان رسيد اما من الآن خونه نيستم. حالا وقتي برگشتم برات ايميل ميدم.

    پاسخحذف
  6. کانون موسيقی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در نظر دارد همایشی با موضوع «موسیقی راک و نقد سیاسی-اجتماعی» با محوریت بررسی زندگی، آثار و اندیشه های سه هنرمند برجسته موسقی راک (باب دیلن، جان لنون و راجر واترز) در هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار کند. از علاقمندان به ارائه مقاله و سخنرانی در این همایش دعوت می شود متن سخنرانی خود را در ارتباط با هر یک از سه هنرمند مذکور حداکثر تا 31 فروردین ماه به آدرس en_sociology@yahoo.com ارسال نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09192207106 تماس حاصل کنید. لطفا دیگران را هم از این اطلاعیه مطلع کنید! با تشکر.

    پاسخحذف
  7. شیده جان من برات ایمیل فرستادم برای اینکه یه وقتی به من بدی برای مصاحبه. بازم دریافت نکردی؟ اینبار با جی میلم فرستادم :(

    پاسخحذف