۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

بازیِ کثیف سیاست

امروز دیگه ایشالله تکلیف کاندید دموکرات‌ها تو این مملکت مشخص می‌شه که مارو کشتن بس‌که در موردش نظریه‌پردازی کردن! هیلاری اولش فکر می‌کرد که اصلا لازم نیست خیلی زحمت بکشه و حتما خودش نامزد حزب خواهد شد. خوشم اومد که حالش گرفته شد چون شدیدا سیاست‌مدارِ خودفروشیه!

این گروه‌های فشارِ سیاسیِ امریکا بدجوری سیاست‌مدارها رو تو جیب‌شون دارن. جو خیلی فاسدیه از نظر مالی. یه سری شرکت‌ها و گروه‌هایی که می‌خوان تصمیم‌های مملکت رو تحت تاثیر قرار بدن از تمامِ راه‌های مختلف سعی می‌کنن سیاست‌مدارها رو به خودشون مدیون کنن و بعدش وقتی که موقع رای دادنِ اون شخص در مورد مملکت تو سنا یا مجلس نمایندگان می‌شه، یه زنگِ کوچولو به یارو می‌زنن و بهش یادآوری می‌کنن که چقدر مدیون اوناست و حالا وقتشه که تلافی کنه.

هیلاری کلینتون سرِ ماجرای بیمه‌ی اجتماعی دقیقا همین بلا سرش اومد و شرکت‌های بیمه‌ی خصوصی که اینجا از بدبختی و بازی با سلامتِ مردم پول پارو می‌کنن اون پروژه رو کاملا دفن کردن و یه جوری کردن که هر کی حرف بیمه‌ی اجتماعی می‌زنه فوری یه برچسبِ کمونیست بهش می‌زنن و خفه‌ش می‌کنن. حالا جالب اینجاست که یه از گروه‌هایی که به کلینتون کمک مالی کرده برای این انتخابات همین شرکت‌های بیمه‌ی خصوصی هستن!!! خیلی جالبه نه؟

خلاصه که سیاست بازیِ کثیفیه هر جای دنیا که بری.

۲ نظر:

  1. نتيجه گيری به اين چرندی فقط توی دستگاههای ايرانی پيدا می شه... اين قدر اتفاق می افته دور و ورت و نتيجه عالی جناب اين است که سياست کثيف است هرجا که بری (يعنی ايران و آمريکا)؟ نتيجه سست و بی مايه ای که فقط از طرف يک ريفرملاهی و يا يک شخصی که به منزل "سياسی" بودن هنوز نرسيده - يعنی اسم خودش را هم برای امضای چرنديات خودش استفاده نمی کنه - می تونه صادر بشه. بعد از اين نتيجه گيری چرند خوب بايد به اين نکته رسيد که اصلا سياست کار کثيفی است و آنانی که توی سايه می شينن و آسته می رن و آسته می يان که به کسی (ملاها و حزب الاهی ها و ريفرلاهی ها) بر نخوره و بنا بر اين به اهدافشون می رسن و به خارجه می يان که تحصيلات کنند و بعد برگردند به ايران برای فخر فروشی... اينها کار درست را می کنند نه آنانی که کلاهشون را می اندازند وسط معرکه که مورد تحليل مغز-کوچيکانی مانند شماها قرار گيرند... تاثيرات استبداد آخوندی در همه جای اين پست مورد مشاهده است ولی از همه بد تر و برای استبداد بهتر... اين که سياست را کثيف می پنداری... حال که انسان اصلا حيوان سياسی است... البته در مورد شما ها ايرانی ها فقط قسمت حيوان ش صادق است... بت بر می خوره... به سمت چپی اسب حضرت.

    پاسخحذف
  2. این کامنت بالایی چی می گه؟!! :)))))
    ****
    خوشحاله! بی خیال :)) این همون یاروه که برای خداداد هم از همین کامنتا می ذاره. مثل اینکه نئوکان یا یه چیزی تو این مایه هاست ;)

    پاسخحذف