۱۳۸۷ دی ۱, یکشنبه

یلدا بازی

امسال به هوای پرستو هم که شده یه وبلاگی آپدیت کنیم! سال ۲۰۰۷ تو بازی شرکت کرده بودم اما انگار پارسال غایب بودم!

امسال شب یلدا رو با خداداد بودیم و حافظ خوندیم و انار خوردیم و ورق و تخته بازی کردیم. خیلی خوبه در کنار دوستان بودن. دلم برای مامانم و فال حافظ گرفتن‌ش تنگ شده. کلا دلم برای مامان و بابا و نوشین تنگ شده. اما خب فعلا که اینجام! فصلِ عیدهای مختلفه و مردم اینجا کلی هیجان‌زده‌ان. یادِ نزدیک‌های نوروز می‌افتم و شلوغیِ خیابون‌های تهران.

و اکنون مشروح اخبار!

۱- برای اولین بار تو عمرم کارم رو از دست دادم. شرکت‌مون که خیلی هم دوست‌ش داشتم، دفترِ کالیفرنیاشون رو بستن و ما رو از کار بیکار کردن. خیلی سختم بود و به نظرم بی‌انصافی بود، به هر حال گذشت و به لطفِ یکی از همکارای قدیمی کار پیدا کردم.

۲- برای اینکه یه کمی پولِ اضافی دربیآرم، کار فصلی تو جواهرفروشی تیفانی شروع کردم اوایل نوامبر. متاسفانه هفته‌ی پیش به علتِ وضع مزخرفِ اقتصاد امریکا و پایین اومدن شدید فروش، تمامِ کارمندای فصلی‌شون رو اخراج کردن! فکرشو بکنین، در یه سال دو بار عذرتو بخوان!! خدا رو شکر که کارِ اصلی‌مو هنوز دارم.

۳- انقدر چاق شدم که دیگه حوصله‌ی فکر کردن بهش رو هم ندارم! فکر کنم آخرش عمل کنم و خودم رو راحت کنم! اینجا آدم الکی هی می‌خوره! غذاها هم شدیدا چاق کننده هستن. فکر می‌کنم بعضی غذاهاشون اعتیادآورن! به جانِ خودم جدی می‌گم! حالا ببینین کی گندش درمی‌آد!

۴- موهام رو بعد از مدت‌ها دوباره مصری زدم. اینجا مد هم شده. بهش می‌گن باب کات. خوشم می‌آد ازش. کلی کیف می‌کنم وقتی فقط موس می‌زنم و فِرِش خوشگل می‌مونه. الآن موهام رو دوست دارم :)

۵- دکترم بهم گفته نه تنها دیابت دارم بلکه کلسترولم هم بالاست. گل بود و به سبزه هم آراسته شد!

و ۵ نفر بعدی: رضا شکرالهی، امیر قربانی، هیس، نقطه ته خط ، محمدعلی ابطحی





۴ نظر:

  1. (ممنون كه نوشتي شيده)
    آخي.. نمي دونستم هي بيكار شدي. اصلا حس جالبي نيست..

    پاسخحذف
  2. سلام! به خدادادادا از قول من بگین ورق بازی هیچی بلد نیست! ایضا تخته!

    پاسخحذف
  3. بنام یگانه خالق هستی
    دوست گرامي سلام
    سامانه اطلاع رساني شبكه پزشكي كشور آماده ارائه اطلاعات و خدمات عمومي و تخصصي رايگان در زمينه بهداشت ، سلامت و پزشكي است . استفاده از مطالب متنوع آموزشي ،‌سرگرمي و به ويژه مشاوره رايگان با پزشكان متخصص سايت براي كاهش هزينه هاي مراجعه به پزشك ، در شرايط زندگي دور از وطن بسيار مفيد خواهد بود.
    حق همراه
    مریم گویا
    مسئول بخش مشاوره سایت پزشکی.نت

    پاسخحذف
  4. Dear Shideh,I was wondering if you have tried "phentermine" to lose weight. i have seen many people using it with amazing results. happy new year and good luck!
    ****
    Goli jan, I did use phentermine but after a bout a month it has no effect on me. seems like my body gets used to it so fast!

    پاسخحذف