۱۳۸۳ اسفند ۵, چهارشنبه

ولنتاین در دنیای وحوش

DSC01167.jpg


۱۴ فوریه‌ی امسال اولین ولنتاینی بود که من و پیام با هم بودیم. خوشبختانه هر دومون هم تعطیل بودیم. اول می‌خواستیم بریم Mission Bay و جت‌اسکی کنیم اما هوا سرد بود و حسابی ابری، در عوض تصمیم گرفتیم بریم San Diego Wild Animal Park.

DSC01175.jpg


وای خدای من باورتون نمی‌شه که چه جایِ استثنایی بود. یه مساحت خیلی خیلی بزرگ که قسمت قسمت شبیه جاهای مختلف دنیا آماده شده برای حیوونای اون منطقه‌ی خاص. حتی درخت‌ها و علف‌ها رو هم آوردن و اینجا کاشتن و همه چیز آماده شده که حیواناتِ سراسر جهان یه جا در فضای کاملاً آزاد یه زندگی خیلی شبیه زندگیِ دنیای وحش‌شون داشته باشن.

DSC01184.jpg


یه قسمت کاملاً شبیه شمالِ آفریقاست، یه جا مرکزش و یه جا آماده شده برای حیوونای آسیایی و یه جا هم جنگل‌های استرالیایی رو می‌بینین. و طبیعتِ این پارک انقدر زیباست که احساس می‌کنین واقعا در همون مناطق هستین. شیرها، زرافه‌ها، فیل‌ها، آهوها، کرگدن‌ها، گورخرها، گوریل‌ها و کلی پرنده‌های مختلف رو می‌شه دید.

DSC01193.jpg


من شدیداً از حیوونا و طبیعت خوشم می‌آد و خیلی بهم خوش گذشت. پیشنهاد می‌کنم که اگه این ورا می‌آین و تا به حال اونجا نرفتین حتماً تجربه‌اش کنین. این عکس‌ها رو هم از توی قطاری که بردمون دور پارک چرخوند گرفتم، ببخشید اگه خوب نشدن، فکر کردم به دیدنش می‌ارزه :)

DSC01198.jpg


DSC01207.jpg


DSC01214.jpg







۴ نظر:

  1. بايد خيلي ديدني و جذاب باشه.

    پاسخحذف
  2. اين جوري كه شما نشون داديد جاي خيلي جالبيه....دوستان به جاي ما..ايشالا هميشه با اقا |پيام بمونيد...سبز باشيد...ياسي

    پاسخحذف
  3. ان شا الله كه جاي ما رو هم خالي كرديد ؛)
    براي لينك هم ممنون :)

    پاسخحذف
  4. سلام امیدوارم که حال شما خوب باشه من خیلی نوشته های شمارو دوست دارم یه عمره نوشته ها تون رو میخونم ما اینجا تو بوشهر (نمیدونم اومده باشی یا نه) دور هم جمع شدیم خیلی حال داد خدا کنه که به شما هم خوش گذشته باشه تو باغ وحش خوش باشید

    پاسخحذف