۱۳۸۵ آذر ۲۱, سه‌شنبه

سفر به ایران 1

خب اینم از ایران. اواخر آبان رفتیم با پیام یه سری ایران که من که دلم از شدت تنگی داشت می‌مرد یه کم وا شه! دیدن مامان و بابام و خواهرم به قدری خوب بود که اصلا نمی‌تونم باور کنم انقدر زود تموم شد. روزای اول هی یاد این می‌افتادم که چقدر مامان بابام تو نبودِ من پیر شدن و من نبودم در کنارشون و هی با خودم تنهایی گریه کردم... الآن هم دارم اینو می‌نویسم دوباره اشکام می‌خوان بیآن اما چه فایده... نمی‌دونم دقیقا دلم چی می‌خواد. اه ولش کن فقط دلم به همین خوشه که ازشون قول گرفتم که سال دیگه اونا همت کنن و بیآن و همین خوشحالم می‌کنه :)

ایران هم خوب بود. مثل همیشه بود. کلی با دیدنِ خیابونای مورد علاقه‌ام حال کردم ولی خب آلودگی هوا واقعا اذیت کننده است و تمام مدت دوباره لارنژیتم عود کرده بود و صدام حسابی خروسکی شده بود تا برگشتیم اینجا صدام خوب شد دوباره. باید واقعا یه فکری به حال این ماشینهای از رده خارج شده‌ای بکنن که همینطوری تو شهر رفت و آمد می‌کنن و دودِ وحشتناک به خورد مردم می‌دن. این یه کار هماهنگی قوی از طرف دولت می‌خواد که فعلا در توانایی این دولت نمی‌بینم...

فرودگاه خیلی خوب بود درست مثل رفتنم به امریکا؛ نه تو ایران نه تو امریکا هیچ اذیت‌مون نکردن و حتی یه چمدون رو هم باز نکردن. فکر کنم از قیافه‌مون قشنگ حدس زدن ما ملنگتر از اینیم که بخوایم کارِ بدی بکنیم!

این متن رو یه هفته پیش نوشتم و بسکه سرم شلوغ بوده نرسیدم بذارمش رو وبلاگ. حالا فعلا اینو داشته باشین که اون پستِ به قولَ دوستان غمگین بره پایین، می‌آم و بیشتر می‌نویسم بعدا...


۱۵ نظر:

  1. سلام شيده جون.مي خواستم بگم كه وبلاگ صنم از ديروز فيل تر شده .اگه ادرس جديدش اينجا بذاري ممنون مي شم

    پاسخحذف
  2. دلت خوشه ها. وقتي آر.دي توليد ميكنند كه 10 برابر يك ماشين 30سال كار كرده دود ميكنه, چه فايده. اين از رده خارج ها رو جمع ميكنند با كلي منت بجاش آر.دي ميدند, براي چي؟ براي اينكه كارخونه هاشون سود ببرن. اونوقت تو مياي ميگي دولت نميدونم چي چي . . . دلت خيلي خوشه.

    پاسخحذف
  3. سلام شیده جون من مریم گویا هستم . نمی دونم منو به خاطر میاری با مهدی شب شام غریبان چند سال پیش مزاحمت شدیم یا نه ؟ متاسفانه چند وقته وبلاگ رختکن خاطرات رو فیلتر کردن اگه میشه آدرس جدیدش رو برای من بفرست ممنونت میشم.از دور هم میبوسمت. به همسرت هم سلام برسون .

    پاسخحذف
  4. سلام شیده جون من مریم گویا هستم . نمی دونم منو بخاطر داری یا نه ؟ یه چند وقته که وبلاگ رختکن خاطرات رو فیلترکردن می خواستم خواهش کنم در صورت امکان آدرس جدیدش رو برای من بفرستی. ممنون می شم . به همسرت سلام برسون از دور میبوسمت .

    پاسخحذف
  5. درود بر شما و عرض تسليت بخاطر فوت پدر بزرگ گراميتان
    بنده به طور اتفاقي در آرشيوتان اون موضوع بمباران و چگونگي بايكووت كردن نام خليج عربي را ديدم فقط مي خواستم بگم چون من زياد مخاطب دارم و مي تونم اين عمل را در آنها بيشتر پخش كنم راهنمايي بيشتري بكنيد تا بتوانم اين وظيفه را به خوبي انجام دهم

    پاسخحذف
  6. سركار خانم شيده خانم !
    خوب بي سروصدا تشريف فرما ميشيد !!!
    مي گفتيد ميوميديم بدرقه حداقل D:

    پاسخحذف
  7. واي چه عالي كه تونستي بيايي
    هر چند كم باشه
    كلي دوستاني دارم كه نمي تونن بيان
    واقعا سخت .
    مكزيك كه قسمت نشد در خدمتتون باشيم مي گفتين تهران جبران كنيم
    هميشه شاد باشي شيده جان

    پاسخحذف
  8. عجب باباااااا !
    اصلا نميدونم چي بگم؟!...يعني كاردم بزني الان خونم در نمياد!...
    اومدين...بعدم رفتين...
    اونوقت حالا كه از چنگ ما اينهمه دوري مي نويسي اومدم و رفتم؟؟!!...
    خيلي...

    پاسخحذف
  9. سلام
    در يكي از پست‌ها در مورد مشکل کهیر نوشته بودین
    من خودم دو ماه بود که دچار این مشکل شده بودم و چهار بار نصف شب رفتم اورژانس
    آخرش فهمیدم مال چیه
    خمیردندان نسیم با طعم دارچین

    پاسخحذف
  10. سلام! تا اينجا خدا رو شكر همه چي خوب پيش رفته

    پاسخحذف
  11. يكي از عشاق پينك فلويد۲۷ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۲۲:۵۵

    سلام
    خوش آمدي به زادگاهت و اميد كه با خاطراتي شيرين ايران را ترك كرده باشي.
    خانم مهربان دير زماني ست كه مي خواهم در مورد آهنگ "Vira Lin" از آلبوم "The Wall" پينك فلويد اطلاعاتي به دست بياورم ولي كسي نتوانسته به من كمكي كنه.
    ممنون ميشوم اگر در اين وبلاگ و يا توسط اي ميل اطلاعاتي راجع به اين ترانه و اينكه اصلن "ويرا لين" كه بوده به من بدهيد.
    اميد كه هميشه "شاين آن يو" باشد و هميشه براي همسرت "Crazy Diamond" بماني!
    deleporshoor@yahoo.com

    پاسخحذف
  12. يكي از عشاق پينك فلويد۲۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۱۱

    آدرس صحيح اي ميل من:
    dele_porshoor@yahoo.com
    شيده جان معني واقعي اين شعر چيست و براي كه سروده شده؟
    Does anybody here remember Vera Lynn
    Remember how she said, That we would meet again, Some sunny day
    Vera! Vera! What has become of you
    Is there anybody else think the way I do

    پاسخحذف
  13. salam khanooooooooooooooooooooooom
    omidvaram hameshe moafagh bashi shabe yaldat ham mobarak.omivaram 100yalda bebin rati dentist ham filter shod

    پاسخحذف
  14. پدربزرگ منم آلزایمر داره و حالش خوب نیست. امیدوارم بتونم دوباره ببینمش:(

    پاسخحذف