۱۳۸۵ دی ۱, جمعه

بازی اول زمستان

خب سلمان شروع کرده و پرستو و هم دعوت کرده، همین کافیه که منو از تنبلی درآره :) ۵ تا چیزی که شما ممکنه ندونین در مورد من:

۱- وقتی که در ۱۰ ماهگی شروع کرده بودم به راه افتادن اولش عقب عقب می‌رفتم! مامانم اینا می‌نشستن جلوم و بغل‌شون رو باز می‌کردن که برم طرف‌شون و من هم می‌خواستم برم بغل‌شون ولی هی می‌دیدم دارم ازشون دور می‌شم و گریه می‌کردم!!

۲- تو امتحانام همیشه از سوال آخر شروع می‌کنم و با سوال اول تموم می‌کنم.

۳- تو غذا خوردن اون قسمتی از غذا رو که از همه بیشتر دوست دارم رو می‌ذارم آخرِ آخر که مزه‌اش بیشتر تو دهنم بمونه.

۴- وقتی یه جای جدید می‌رم یا یه آدمِ جدید رو می‌بینم خیلی سرد و یخم و هیچ‌وقت سر صحبت رو باز نمی‌کنم مگه اینکه طرفِ مقابل شروع کنه که من شروع کنم حرف زدن و یخم کم‌کم آب بشه!

۵- از دخانیات و مواد مخدر متنفرم اما عاشقِ قلیونم!

و ۵ نفر بعدی: رضا شکرالهی، امیر قربانی، هیس، نقطه ته خط ، محمدعلی ابطحی

۱۱ نظر:

  1. پنجمی که پارادوکس داشت دختر! :)))

    پاسخحذف
  2. به نظرم تو عاشق قلیون نیستی، شیده. دیوانه وار عاشق قلیون هستی!

    پاسخحذف
  3. please visit this blog and recommend it to all: www.manna.blogfa.com

    پاسخحذف
  4. از طراحي سايتت خوشمان آمد.
    حالا متنهايت را نيز بايد بخوانيم تا ببينيم عاشقتان خواهيم شد يا خير؟

    پاسخحذف
  5. يكي از عشاق پينك فلويد۳ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۱۹

    خانم پينك فلويديش سلام
    كامنتمو پابليش كردي ولي جوابمو راجع به ترانه ي "ويرا لين" ندادي و من از اين بابت از شما دلخورم!
    اگه نميدوني يك كلمه بگو نميدونم كه هم خيال خودت راحت شود و هم خيال من!
    باز هم براي گرفتن جوابم به اينجا خواهم آمد
    ***********
    پینک فلویدیش: اطلاعاتی که در مورد این خانم ورا لین می خواین اینجا می تونین پیدا کنین. خواننده ای بوده که در مورد جنگ آهنگی خونده بوده و راجر واترز در اون آهنگ پینک فلوید اشاره به آهنگ این خانم می کنه. .
    http://en.wikipedia.org/wiki/Vera_Lynn

    پاسخحذف
  6. بابا این شیده میوز گوش می‌ده؛ ویرا لین چه‌میدونه کی بوده! ویرا لین هنرپیشه و خواننده انگلیسی بوده( البته هنوز ‏زنده است بیچاره!) که در بریتانیا و امریکا شهرت زیادی (مخصوصا در دوره جنگ دوم جهانی) در عرصه ‏هنری داشته. تصویر ویرا لین مثل آهنگران خودمون ارتباط مستقیمی با جنگ و صحنه‌های نبرد حق علیه باطل ‏داشته.(تقریبا اینجوری فرض کن که واسه عدم تشویش اذهان عمومی میومده نوحه می‌خونده! تو رادیو مثلا. یه ‏چیزی تو مایه‌های غلام کویتی‌پور) بعد راجر واترز چون با این باباش که تو جنگ مرده بوده دهن همه رو ‏سرویس کرده بوده و بابای همه رو درآورده بوده، توی آلبوم دیوار هم یه چند تا گریز به جنگ و باباش می‌زنه و ‏از ویرا لین هم با اشاره به فیلم و ترانه‌ای به نام ‏We’ll meet again‏ یادی می‌کنه. بعدا البته توی فیلم دیوار هم ‏آهنگ‎ The Little Boy That Santa Clause Forgot ‎‏ رو اجرا می‌کنه و همین! بعد هم که راجر واترز همه ‏رو از پینک فلوید بیرون می‌کنه و تنهایی می‌شینه یه آلبوم راجع به باباش می‌نویسه! این بود انشای ما! ‏

    پاسخحذف
  7. سلام. بار اوله که به وبلاگتون می یام. از وب نوشت با این جا آشنا شدم. باید بقیه ی مطلباتون رو هم بخونم. یلدا بازیش که جالب بود. ممنون.

    پاسخحذف
  8. به جز مورد يك همه موارد رو منم دقيقا همينطورم

    پاسخحذف
  9. خب ... حالا اصلا ویرا لین یکجور استحاله است ...استعاره...نماد ... از یک جور عشق!!! به بهانه پینک فلوید آمدم ...خبری نبود

    پاسخحذف
  10. وب لاگ جالبی دارید...
    منم تازه کارم خوشحال میشم بهم سری بزنید و نظرتون رو بگین

    پاسخحذف
  11. سلام.. وبلاگتون خيلي قشنگه..

    پاسخحذف