۱۳۸۷ مهر ۲۱, یکشنبه

میان پرده

امروز به متد مامانم کتلت درست کردم. شدیدا مزه داد، جایِ همه‌ی کتلت دوستان خالی :)

*****

دارم برای پیام شال گردن می‌بافم. یهو هوس کردم بافتنی کنم دوباره. فکر نمی‌کردم یادم باشه اما تا شروع کردم یادم اومد. فقط یه مدل‌هایی رو یادم نمی‌آد که فکر کنم آن لاین می‌تونم پیدا کنم. عکس‌شو می‌ندازم وقتی آماده شد!

*****

تو مطلب پایین منظورم این نبود که تر و تمیز و مرتب بودن سکسیته. نمی‌دونم چطور ممکنه از این مطلب چنین برداشتی بشه! در هر حال منظورم این بود که می‌خوان زن‌ها همش لباس‌های تیتیش تاتاش بپوشن و کفش پاشنه بلند که هیچ ربطی هم به رسمی بودن نداره. من کلی لباسا و کفشای رسمی دارم که قرتی بازی ندارن. در هر حال منظورم نگاهِ جنسیتی به زن‌ها بود.


۳ نظر:

  1. وای خوش به حالت . من عاشق بافتنی هستم ولی فعلاً پله های ترقی فرصتی برام نذاشته D:
    سال قبل یه شال خوشگل بافتم .

    پاسخحذف
  2. اي بابا!
    پس پينك‌فلويدش كجاست اين وسط؟!

    پاسخحذف
  3. ماشينها انگار حريم امنشان شده است... در گرما و در سرما شيشه هاي اتومبيلشان بالاست و انگار هوايي قرار نيست
    اين حريم ، اين قلمروشان را تسخير كند. از گرما له له مي زنند و از سرما بيزار... خنده دارند ، خنده دار.
    گفتم كه آدما دو دستن اونايي كه وقتي بارون و برف و سرماست شيشه هاي ماشينشون و ميكشن بالا
    و اونايي كه شيشه هاشون پايينه و از وجودش غرق در لذت مي شن....
    .......
    دوباره نوشته ام.
    " اونايي كه از در ميان تو... اونايي كه از پنجره ميان تو "
    علي / خوك كثيف / ارتش سايه ها

    پاسخحذف