۱۳۸۳ بهمن ۳, شنبه

شش ماه گذشت...

تا ۶ هفته هفته‌ای دو روز باید برم آموزش یه شهر دیگه و همین کلی وقتم رو می‌گیره و تقریباً هر روز هم قرار دارم با مشتری‌ها. وقتی هم که می‌آم خونه باید به کاغذبازی‌ها برسم و این‌جور چیزا. برای همینه که خیلی وقت نمی‌کنم اینجا بنویسم. ببخشید :)

امروز شد ۶ ماه که اومدم اینجا پهلوی پیام و دارم کم‌کم جا می‌افتم. البته هنوز هم نمی‌تونم الکی لبخند بزنم و طبق معمول با قیافه‌ی جدی همه جا می‌رم. اینجا تو خیابون همه که بهت می‌رسن فوری سلام می‌کنن. اولا که اصلاً عادت نداشتم و یارو نگاه می‌کردم و معمولاً یادم می‌رفت جواب بدم!!! الآن دیگه اقلاً جواب مردم رو می‌دم! به نظرم کار جالبیه که تو خیابون به هم سلام کنیم و مطمئناً این کار در ایران غیرممکنه! تو خیابون مثل سگ راه می‌رفتیم و دور و ورمون رو هم نگاه نمی‌کردیم همین‌طور عمله اکره بود که گیر می‌داد چه برسه که بخوای لبخند بزنی و سلام هم بکنی!!!

بالاخره یه ماشین دوم هم خریدیم که دیگه مشکل رفت و آمدمون حل بشه. یه تویوتای بامزه‌ایه که تا به حال اسمش رو نشنیده بودم، Tercel. فعلاً یه چیزی باشه که ببرتمون این‌ور اون‌ور تا پولدار شیم و یه چیز درست‌حسابی بخریم. حالا ببینیم چی می‌شه.

در مورد ایران همش نگرانم. نمی‌دونم چرا اما از وقتی که دور شدم همش احساس می‌کنم اونجا وضع خیلی بدتر از اون چیزیه که من فکر می‌کردم ولی امیدوارم بشه یه جور مسالمت‌آمیزی مشکلات‌مون حل بشن و یه وقت این بوش هوس نکنه مردم بی‌گناه رو بکشه که آخوندا رو براندازه! این بگیر و ببندها هم ایشالا زودتر تموم شن. اینا خودشون از این مسخره‌بازیاشون خسته نشدن؟ مواطب خودتون باشین لطفاً.

۱۳ نظر:

  1. مبارکه!تویوتا اونقدر مدل های عجیب غریب داره که نگو!من توی ژاپن 2 تا تویوتا عین هم ندیدم!راستی تویوتا یک مدل هم داره به نام Sina!!! یک مدل دیگه هم داره به نام Shiraz!

    پاسخحذف
  2. از جا افتادنت خوشحالم چون همیشه حس می کردم عین قرمه سبزی با سبزی زمستون دیر جا می افتی (گفتم قرمه سبزی تا با کلمات خودت خوشحالیم رو بیان کنم) در باب اون لبخند هم نمیدونم شما این درس انگلیسی رو تو سال سوم دبیرستان داشتید یا نه؟ همون که می گفت چه خوبه که ما تو خیابون وقتی به هم می رسیم لبخند به هم بزنیم یادمه سر این جمله کلی جملات فلسفی تحلیل گرایانه بیان شد و همه کلی هر هر و کر کر کردیم .

    پاسخحذف
  3. man ke too iran mesle sag rah nemiram to ra nemidoonam.
    marg bar khod forookhte
    heyfe esme pinkfloyd
    shine on asshole!!!

    پاسخحذف
  4. اينجا اوضاع خوبه!فقط كمي آلودگي هوا آزار دهنده هست(دلخوشي هايم را باور كن!)

    پاسخحذف
  5. خوب شما شش ماهه رفتی یه ماشین خریدی ولی من 6 سال کار میکنم هنوز یه دوچرخه نخریدم.تازه اگه اینجا من بخوام به همه سلام کنم میگن این پسره خل و چله شایدم گداست.!
    ولی ما به همه چی اینجا عادت کردیم واسه همینه که صدامون در نمیاد.

    پاسخحذف
  6. هميشه همينجوريه.وقتي از ايران ميري دلت بيشتر هواش ميكنه و بهش اهميت ميدي

    پاسخحذف
  7. ماشينت مبارك...ان شا’الله كه هكه چيز درست شه...

    پاسخحذف
  8. خواهر بهمن یار عزیز!
    از آنجایی که اینجانب از میزان علاقه شما به استاد اسکورسیزی کاملا خبردارم!!!!لذا از شما تقاضا میگردد به اتفاق همسر گرامی به تماشای فیلم آموزنده The Aviator راهی شوید و برای اینجانب که هنوز دستپخت جدید استاد را نچشیده ام توضیح دهید که چگونه بود!با سپاس از الطاف بی پایان:)

    پاسخحذف
  9. سلام ,شيده خانم اميدوارم موفق باشيد,در مورد مطلب اين سايت :http://www.irantop10.com/archives/000157.php
    ميتوني اطلاعات بيشتري در اختيارم بگذاري؟ شايد بتونيم اعتراضي بكنيم كه كارتونها يا فيلمهايي كه ميسازن بيشتر منطبق با نسخه ايرانيش باشه...

    پاسخحذف
  10. به به ماشين مبارك...باشد كه بنز بخري..حالا اگه خيلي دلت واسه اينجا تنگ شده بگو يه maxima رديف ميكنيم با پيشتاز ميفرستيم واست...زيادم نگران اينجا نباش..همونجوريه تقريبا...قضيه سلام چيلي جالبه ها...اينجا اگه به يكي بگي سلام فوري ميگه طرف يه چيزيش ميشد ها...

    پاسخحذف
  11. يه چيز جالب بهت بگم.
    تويوتا ترسل که نوشتي رو مي دوني تو امارات کيا استفاده مي کنن؟
    راننده هاي پيتزا فروشي و ساندويچ فروشي و رستورانها و خلاصه هر پيک آپي که حسابش رو بکني تويوتا ترسل داره.
    اما ماشين کم مصرفيه و کوچولو موچولو هم هست. همين که کارت رو راه مي ندازه خوبه.
    بعدشم خيلي خوشحالم که پيش پيام هستي و داري جا مي افتي. مقايسه که مي کنم مي بينم شيده 3 سال پيش چيز جالبي اصلا نبوده تا الانش. يعني اصلا جالب نبوده ها. اي کاش همه ما به سمت مهربوني و خوبي بيشتر پيش بريم و امروزمون بهتر از ديروز باشه.
    يا حق

    پاسخحذف
  12. سلام بر شما مي خواستم پيشنهاد كنم در مورد وضعيت جشنواره تاتر امسال و مسائلي كه پيش آمده مطالبي را بنويسيد . اگر مايل هستيد با من تماس بگيريد.

    پاسخحذف