۱۳۸۴ اسفند ۱۷, چهارشنبه

برین و کمک کنین و جای منم خالی کنین

mehr.jpg


۵ نظر:

  1. سلام.....عجیبه که تا امروز فکر می کردم که ما با هم تبادل لینک کردهایم ولی امروز فهمیدم که این طور نبوده بنا براین خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

    پاسخحذف
  2. آنکس که کار خیر میکند، در را میکوبد و آنکس که عشق می ورزد؛ درها را گشوده می یابد.!
    امیدوارم در راه پیشرفت و خوشبختی همه در ها را به سوی خود باز بیابید.!

    پاسخحذف
  3. سلام
    ماه ها قبل در جستجوی عبارت دوست داشتنی پینک فلوید که بخش مهمی از علایق موسیقی منه، به سایتت برخوردم. آن روزها گرم طراحی وب بودم و طراحی زیبای سایتت نظرم را خیلی به خود جلب نمود. و وبلاگی که تا حدودی محلی بود که درد دلهای خودت را در اون ثبت می کردی.
    هیچ وقت فکر نمی کردم ، روزی ازش به عنوان رفرنس استفاده کنم!! تا آنکه مقاله ای در خصوص کوروش کبیر رو در 4 بخش در وبلاگم جای دادم و دیدم عکسهای زیبایی از بنای یادبود او در سیدنی داری.
    اگر چه تصاویر دیگری هم بود، اما مستند بودن ان برام جالب بود و حقیقتا از خیلی از عکس های حرفه ای موجود، بهتر به موضوع پرداخته بود.
    با اجازت، بدون هیچ تغییری در ابعاد، و با ذكر نامت از اونها برای پایان بردن این مقاله وقت گیر استفاده کردم.
    اگه به تاریخ علاقه مندی و حوصلوشو داری گاهی بهم سر بزن و برای دیدن مقاله، لینک آرشیو موضوعی .:: جامعه شناسی و تاریخ ::. اینه :
    http://shabetanhaee.blogfa.com/cat-6.aspx
    برات آرزوی موفقیت دارم
    کوروش

    پاسخحذف
  4. زندگي زيباست اگر خرمن هستي جنگل در خشم آتشين تندر نسوزد و خاکستر سياه مرگ تن پوش درختان بي پناه و محزون نگردد . ( ؟ )

    پاسخحذف