۱۳۸۴ اسفند ۱۵, دوشنبه

Pinkfloydish gone Radioheadish!

خب اينم از اسکار. واقعاً حق Crash بود که ببره. قبلاً هم تو وبلاگم حسابی تعریفش رو کرده بودم. اگر تا الآن ندیدن حتماً برین سراغش. بقیه‌ی اسکارها هم تقریباً همون‌طوری که پیش‌بینی می‌کردم شد و کلاً بد نبود. جان استوارت رو شدیداً دوست دارم و به نظرم کارش دیشب خوب بود و مناسبِ اون مراسم، شوخی‌هاش رو تنظیم کرده بود. خوش‌بختانه لباس‌ها هم خیلی بهتر شده بودن. از مدهای عجیب و زشت اینجا بدم می‌آد اما استثناً این دفعه بیشتریا خوب پوشیده بودن. الآنم منتظرم این فیلم Libertine بیآد؛ خیلی وقته که جانی دپ ندیدم!

*****

خیلی جالبه دوباره از اول دارم این آلبوم آخر ریدیوهِد Hail to the Thief رو کشف می‌کنم. این آلبوم‌شون یه جور عجیبیه و هر آهنگش یه جوری متعجبم می‌کنه. احساس می‌کنم خیلی قابل‌لمس‌تر و راحت‌تره از کارهای قدیم‌‌‌‌ترشون ولی در عین حال متن آهنگ‌ها خیلی منسجم‌تر و بامعناتر شدن. یعنی اون آوان‌گاردی صوتی‌شون رو کمی کم‌رنگ‌تر کردن ولی توی شعرها کماکان خیلی خوب جلو رفتن. خلاصه که بعد یه مدت هَنگ کردن رو آلبومِ توپِ گروه میوز، حالا تا اطلاع ثانوی گیر دادم به این یکی!

اینم یه آهنگ‌شونه که هم موسیقیش هم شعرش به نظر من خداااااااااا...ست!


The mongrel cat came home
Holding half a head
Proceeded to show it off
To all his new found friends
He said I been where I liked
I slept with who I like
She ate me up for breakfast
She screwed me in a vice
But now
I don't know why
I feel so tongue-tied
I sat in the cupboard
And wrote it down real neat
They were cheering and waving
Cheering and waving
Twitching and salivating like with myxomatosis
But it got edited fucked up
Strangled beaten up
Used in a photo in time magazine
Buried in a burning black hole in devon
I don't know why I feel so tongue-tied
Don't know why
I feel
So skinned alive.
My thoughts are misguided and a little naive
I twitch and I salivate like with myxomatosis
You should put me in a home or you should put me down
I got myxomatosis
I got myxomatosis
Yeah no one likes a smart ass but we all like stars
But that wasn't my intention, I did it for a reason
It must have got mixed up
Strangled beaten up
I got myxomatosis
I got myxomatosis
I don't know why I
Feel so tongue-tied



۶ نظر:

  1. اسمشون آشناست اين گروهه! چيچي هد؟!

    پاسخحذف
  2. آره بابا كرش كه حرف نداره، جداً جایزه حقش بود!

    پاسخحذف
  3. سلام امید وارم که خوب باشید و از کامنت بی ربط من هم ناراحت نشید هرچند که میدونم دارم نسبت به وبلاگتون سوال بی ربطی میکنم ولی میشه اطلاعاتی در مورد ریکی مارتین به من بدهید البته بیوگرافیش رو خوندم و کمی بیشتر از اون میخوام راستی اگر نظرتون رو هم در مورد ریکی مارتین بگین خوشحال میشم راستی همینجا اگر جوابم رو بدین متشکر میشم
    مرسی و متشکرم
    راستي ادرس ميل حقيقي نيست متشكرم

    پاسخحذف
  4. Turning from Pinkfloydish to radioheadish, is like turning from Goddish to Mankindish!!:D....they might be some good followers :D

    پاسخحذف
  5. http://www.davidgilmour.com/discography.htm

    پاسخحذف
  6. گروه باحالی هستن خوشحالم که بهشون گیر کردی :)

    پاسخحذف