۱۳۸۴ اسفند ۲۷, شنبه

سال نو مبارکه

خب خدا رو شکر دمِ عیدی اکبر گنجی هم آزاد شد. باید به خانومش تبریک گفت که خیلی صبوره. آرش هم که طبق معمول بهترین عکس‌ها رو در بهترین موقعیت گرفته.

این ماجرا رو هم اصلاً آن‌لاین نبودم اون هفته که دنبال کنم اما واقعاً پس‌رفت‌ وضعیت آزادی بیان تو ایران دردناکه :(

***

دیروز تولد یه سالگیه پیشو خان بود. کلی هی نازش کردیم و غذاهای موردعلاقه‌اش رو بهش دادیم. هی به پیام می‌گفتم ببین تونستیم یه موجود زنده رو تا یه سال زنده نگه داریم با هم. فکر کنم اگه بچه‌دار شیم می‌شه بهمون امید داشت!!

***

سال نویِ دومیه که دور از خانواده هستم. عید رو شدیداً دوست دارم و براش احساساتی می‌شم. با مامان اینا که حرف می‌زنم گاهی نفسم درنمی‌آد انقدر که دلم می‌خواد ببینم‌شون و بغل‌شون کنم. گاهی هول برم می‌داره که قیافه‌هاشون داره از یادم می‌ره...
بگذریم.
هنوز هفت‌سین‌مون رو نچیدم و در کمالِ هنرمندی، از نوعِ پینک‌فلویدیشی، فکر می‌کردم سه‌شنبه عیده و اون روز رو با پیام مرخصی گرفتیم! حالا موقع تحویلِ سال سر کاریم و در عوض فرداش تعطیلیم :)) من خدام، نه؟!

این رو هم نمی‌دونم کار کیه اما چون همیشه ازش خوشم میومده می‌ذارمش اینجا که تبریکِ عید من باشه به همه‌ی کسایی که اینجا رو می‌بینن.

nowruz85.jpg


فعلاً شب به خیر.


۲۷ نظر:

  1. سلام شيده گلم - سال نو شما هم مبارك باشه - بهترين آرزوهارو براي شما - پيام و پيشو خان دارم - از راه دور مي بوسمت - منم سايتم تعطيله ايشالا راه مي افته - از دبي كه رد شدين خبر بدين در خدمت باشيم -
    يلدا

    پاسخحذف
  2. شيده جان فراموش كردم بگم - پست صوتي نمي گذارين ؟؟؟؟
    يلدا

    پاسخحذف
  3. سلام.
    بر اي سال جديد ميتونم يه دوست جديد پيدا كردم!!!
    موفق باشين.

    پاسخحذف
  4. شيده جون سال نو و عیدت مبارک باشه. شوور خان رو هم از طرف همه علاقه مندان ماچ گنده عنایت بفرما. ایشالا توی این سال جدید حسابی توی کارهات موفق بشی و شاید هم عید دیگه یه توپ قلقلی بانمک توی دست و پاتون بازی کنه ؛)
    take care

    پاسخحذف
  5. sale no mabarak..........farzo bezar ke emsal sale kabise boode va hame eshtebah kardan......
    adam bayad booye eyd bede ta sal avaz beshe barash vagar na pare kardane safehaye taghvim kheili ham niyaz be saate daghigh nadare
    shad bashi

    پاسخحذف
  6. درود بر شما همفكر گرامي . من وب شما را به زودي لينك مي كنم . خوشحال مي شم اگه از وبلاگ من هم بازديد كنيد

    پاسخحذف
  7. سلام
    راستش خیلی دوست دارم نظرتونو راجبه مطلبی که تو وبلاگ ریخت و پاش در مورد حاجی فیروز نوشتم بدونم
    البته اگه زحمتی نیست
    راستی اگه از ریخت و پاش هم خوشتون اومد بگو تا با هم یه تبادل لینک هم داشته باشیم

    پاسخحذف
  8. شيده جان سال نو رو براي تو و پيام نازنين سالي پر از تندرستي و رفاه و دلخوشي ارزو ميكنم . اميدارم در تبريك سال اينده اسم يك ني ني تپل رو هم اضافه كنم به خانواده شما . خانم جون بجنب ديگه ..

    پاسخحذف
  9. salam Shideh joon
    eidet kheili mobark...
    vaay ke cheghadr hamin chand satri ke dar bareye haalo hava ye eidet neveshte boodi be delam neshast...cheghadr hamsohbati ye khoobi bood,... baa inke faght too daashti migofti...
    shad baashi va salamat

    پاسخحذف
  10. Hi Shideh,
    I like your Haft Seen picture! Happy Nowruz! :)

    پاسخحذف
  11. روزت شكفت و سر خوش باد امروز و هر روز.
    سال نو مبارك
    ماه مرداب

    پاسخحذف
  12. سلام سال نو مبارک
    من به تازگی کشف کردمت خوشحالم ازین کشفم موفق باشی و شاد
    راستی بهت لینک دادم
    یا علی
    خدا نگهدار

    پاسخحذف
  13. باشد که گذر زمان را در یابیم...
    و رسیدن بهار را به فال نیک بگیریم...
    سال نو مبارک...

    پاسخحذف
  14. سال نو مبارك
    راستي داشتم ديروز يه اين فكر مي كردم دلم براي صدات تنگ شده
    خيلي وقتي پيام صوتي نگذاشتي ؟؟؟
    شاد شاد شاد باشيد
    و هميشه سلامت در كنار هم

    پاسخحذف
  15. سلام دوست خوبم - سال نو رو هم به شما تبريك مي گم - نوشته هاتون ساده - زيبا و دلنشينه - خوشحال مي شم مهمان نگاه سبزتان باشم- يه همزبان

    پاسخحذف
  16. ايول! پس تا آخر سال هر روز سر كارين و در عوض سال ديگه كلا تعطيلين :)) -ولي به هر حال، سال تحويل لحظه اي يه كه آدم بهار مي كنه. -

    پاسخحذف
  17. سلام.دلم برات تنگ شده .خيلي دوستت دارم عزيزم

    پاسخحذف
  18. عيدتون مبارك! نمي دونم چندمين ماهگردتون هم. مهم اينه كه هر چندمي باشه، خوشي و عشق سر جاش بمونه. اميدوارم هميشه در كنار هم خوش و شنگول باشيد.
    بعد هم اين كه اميدوارم سال جديد يك سفري به ولايت بكني كه ببينمت (آخر خودخواه! خب دلم خيلي ميخواد ببينمت ديگه!)

    پاسخحذف
  19. سلام، سال نو پونصد هزار ميليون تا مبارك :)

    پاسخحذف
  20. استاد من!
    ميخواي دوهفته - دوهفته ننويس!...ميخواي تويه بيست و چهار ساعت n بار آپديت كن!!!...
    ميخواي يه شاهكار ادبي بفرست رو شبكه ، ميخواي يه پست بذار همش لينك اينو اون!...
    به حرف من كه نيست!...تو خودت حداقل اينجا صاحب اختيار تام و تمامي!...
    من خيلي وقته چشم طمع از تو و كيبوردت بريدم!!!...
    منو آرشيوت و چند دونه آديوبلاگر هات كفايت ميكنه!...براي تا ابدم بسن!...
    به نگراني سكوت هات هم عادت كردم و حالا ديگه بعد از بارها ياد گرفتم هر غيبتي به معناي غمگين بودنو ناراحتيت نيست!...و در حاليكه هيچ شماره و آدرس و ردي از تو ندارم در بيخبري و بي چارگي رنج نميكشم!...
    -
    ديگه وبلاگ ندارم، ديگه وبلاگ نميخونم ، و اينجا هم برام جائيه كه از تداوم حضور تو با خبر ميشم، همين!...
    با همه اين ها بدون من "هميشه" اين دور و برا هستم حتي براي شنيدن يك درد دل ساده!...

    پاسخحذف
  21. سلام... سيزده‌بدرتان مبارك... اي‌كاش سيزده ما هم به در شده باشد... اين پست آخرم را حتما بخوانيد. تاريخ مرا تبرئه خواهد كرد!

    پاسخحذف
  22. سلام... سال نو مبارك باشه (هرچند با يه كم تاخير)... پدرام باشيد... يا حق!

    پاسخحذف
  23. سال نو مبارك عزيز برات بهترينها رو آرزو ميكنم سالي سرشار از شادي آرامش و خوشبختي :)

    پاسخحذف
  24. فكر كنم سين هشتم شما مي شود چيزي توي مايه هاي:
    Summer 68 (Atom Heart Mother)

    پاسخحذف