۱۳۸۵ تیر ۴, یکشنبه

ای ریدیوهد آماده باش که ما داریم می‌آییم!

سال ۲۰۰۶ برای من سالِ خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوبی بوده از نظر موسیقی. حالا می‌گم چرا!

اون روزی از سایت مخصوصِ بلیت‌های کنسرت برام ای‌میل اومد که ما می‌دونیم تو Radiohead دوست داری بود بیا دارن کنسرت می‌دن تو سن‌دیه‌گو! منو می‌گی، از خوشی داشتم پس میوفتادم بعدش هر چی سعی کردم بلیت گیرم نیومد و داشتم می‌مردم از ناراحتی. بعدش با پیام چک کردیم و دیدیم یه عالمه آدمِ الاغ بلیت‌هارو خریدن که تو ebay گرون‌تر بفروشن و اونم چه قیمت‌هایی!

خلاصه نامید بودم تا اینکه یه ای‌میل دیگه اومد که شیده خانوم چه نشستی که Muse داره می‌آد سن‌دیه‌گو. پیام و من پای تلفن و آن‌لاین انقدر نشستیم که دو تا بلیط گرفتیم و از خوشی بال بال می‌زدم فقط هنوز غصه‌ی Radiohead رو داشتم. به هر حال هر چی باشه از Pink Floyd شروع شده و به Radiohead رسیده و به Muse ختم شده این سیرِ موسیقیاییِ من!

کنسرتِ David Gilmour رو که رفتم و واقعاً لذت بردم. اکتبر هم نوبتِ Roger Waters. این از Pink Floyd! ولی این وسط یه گپ بدی میوفته اگه نرم پابوسِ Thom York! خلاصه که فردا و پس‌فردا اینجا کنسرتِ یکی از خداترین گروه‌های عالمه و من ازش بی‌نصیب می مونم :(((( آخه انصافه؟! همین بغلِ گوشَمَن!

از پریروز دل به دریا زدم و افتادم به جونِ ebay. خیلی زور داره که آدم برای بلیتِ ۳۷ دلاری ۱۰۰ دلار بده! خلاصه داشتم چند تا از این مزایده‌هارو نگاه می‌کردم که پیام هم اومد و گفت حالا این یکی رو ول کن. اون دو تا کنسرت رو که داری. گفتم باشه فقط می‌خوام ببینم اینا قیمت‌هاشون چقدر می‌شه آخرش. بعد هی بیشتر و بیشتر هوس کردم که بخرم‌شون شنبه دیگه داشتم می‌خریدم که پیام اومد بالا سرم و گفت ای بابا دختر تو چرا آرومت نمی‌گیره!؟ نمی‌ذاری آدم یه سورپرایزِ درست حسابی برات داشته باشه! بعد از توی یه مشت کاغذ رو میز یه پاکت درآورد که توش دوتا بلیت Radiohead بود برای دوشنبه ۲۶ ژوین که می‌شه همین فردا!!!!

radiohead.jpg


من فقط می‌پریدم بالا پایین از خوشحالی و کلی ماچش کردم و اونم هی غر می‌زد که سورپرایزِ ماه‌گردومون رو خراب کردی D: آخه فردا سی و چهارمین ماه‌گردمونه X:

من خیلی خوشبختم الآن. همین الآن :) برم لالا که پیام جونم غش کرده :*

جایِ همه‌ی دوست‌دارانِ Radiohead علی‌الخصوص آقامون Thom York رو خالی می‌کنم اساسی :)

شب به خیر همگی :*

۲۴ نظر:

  1. بابا شما ديگه بزرگ شديد بايد فكر سال گرد و قرن گرد باشيد. ماه گرد واسه آماتورهاست! بعدش هم اونجا مگه واسه گوش كردن به radio بايد بليط خريد؟! اينجا كه راديو ما 24 ساعته روشنه!!!

    پاسخحذف
  2. همهِ اينها را گفتي من دلم اون كنسرت پينك فلويد را مي‌خواهد ...

    پاسخحذف
  3. ببینم! فکر می‌کنی خوب نیست اسم وبلاگ‌ات را عوض کنی و مثلا بگذاری عرض ارادت به محضر بزرگان موسیقی‌ی راک؟
    از هر سه تا پست‌ات، یکی‌اش مربوط به موسیقی -آن هم به این وضع- می‌شود، یکی‌اش راجع به این است که وقت نداری، آن دیگری‌اش هم اعلام تاسف از مصیبت‌ای در نقطه‌ای عالم است.

    پاسخحذف
  4. به به چه شوهر نانازی‌ای خوش به حالت! البته اونم حسابی خوش به حالش شد!

    پاسخحذف
  5. خوش به حالت کثافت بی شعور اعصابم خورد شد
    آخه چرا اینقدر من بد بختم.... خوش به حالت
    شوخی کردم... اما جای ما هم خوش بگذرون

    پاسخحذف
  6. We are happt when you guys are happy...beh payeh ham pir beshin

    پاسخحذف
  7. ها ها ها ها تو واقعا خوشبختيت توي همين چيزا خلاصه ميشه؟ بابا ايول.

    پاسخحذف
  8. چه سورپرایز خوبی.. چرا هیشکی پیدا نمی شه منو سورپرایز کنه؟!

    پاسخحذف
  9. اي خدا لعنتت كنه. اون پينك فلويد رو نوشتي خيلي سعي كردم جلو خودمو بگيرم و اينو نگم ولي ديگه طاقتم تموم شده. تام يورك! خدا لعنتت كنه!
    ناراحتي عمده من اينه كه مي بينم يكي از بچه‌های قرارهاي فرحزادي به كنسرت تام يورك رسيده و من نرسيدم. خداییش جلز ولز آدم در میاد. D:
    به هر حال از طرف من هم نايب زياره ای. التماس دعا.

    پاسخحذف
  10. من از حسودی دارم می میرم.
    مخصوصا بابت میوز. ماسل ميوزم تو برنامه ش هست متيو؟

    پاسخحذف
  11. عزيزم اون یورک یه e هم تهش داره. ما فاميليمون yorke ، منم که امیرشون هستم! با نظر sologen هم موافقم. يه مدته زدی تو باقالیا...ضمنا آلبوم آخر muse آشغال بود، این چه سیر موسیقیه که با pink floyd شروع میشه و بعدش میره تو muse نکنه پله بعدی هم evanescence باشه؟ عجب وضعى شده!

    پاسخحذف
  12. اگر توی کنسرت Muse اومد Unintended رو خوند جای من یکی رو حسابی خالی کن!

    پاسخحذف
  13. من رسما دارم از حسادت مي ميرم! مي فهمي!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الان اشكم در مي اد!

    پاسخحذف
  14. dear old friend!
    Don't you think it'd be be better if you write some kinda descriptive informative useful articles about the bands, ppl and stuff instead all these very personal things, & then it would be more worthy to read?
    After all, I thought it's ashame that this species has amused itself to death!!!

    پاسخحذف
  15. سلام.
    سايت خوبي داري.من هر بار بهش سر مي زنم.سايت با حاليه.تو هم يه سري به بلاگ من بزن.اگه لينكش رو هم تو دامپ لينكت بذاري ممنون ميشم

    پاسخحذف
  16. سلام . خوبي؟ لاگ جالبي داري. به خاطر مانا نيستاني ممنون. به من هم سر ... . يا علي.

    پاسخحذف
  17. سيد برت امروز مرد. تسليت.
    http://newsvote.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/5169344.stm

    پاسخحذف
  18. saale 2006 omarge syd barrette...........ba in chi kar mishe kard?

    پاسخحذف
  19. نظر بی‏ربط بدم: در گذشت سيد برت رو به‏ات تسليت می‏گم....

    پاسخحذف
  20. http://news.search.yahoo.com/search/news?fr=news-storylinks&p=%22Syd%20Barrett%22&c=&n=20&yn=c&c=news&cs=nw

    پاسخحذف
  21. سلام دوست عزیز، ظاهرا باید تسلیت بگم . سید برت از بنانگذاران پینک فلوید، دار فانی را وداع گفت.متاسفم

    پاسخحذف
  22. http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Music/07/11/britain.floyd/index.html

    پاسخحذف