۱۳۸۵ خرداد ۲۱, یکشنبه

گند!!!

یعنی می شد نیمه دوم رو ایران بدتر از این بازی کنه؟! خیلی وقت بود که انقدر حرص نخورده بودم. بعد از گل سوم می خواستم برم ابراهیم میرزاپور رو بکشم!! یعنی این دو سالی که من بازی تیم ایران رو ندیدم کوچکترین فرقی نکرده. همون قدر دیمی و بی برنامه و اعصاب خوردکن!! این نیمه دوم چرا اینطوری بودن اینا!؟ قدرت بدنی شون بده؟ اصلا با هم تمرین داشتن؟!!! یه دونه توپ محض رضای خدا نداختن رو سر هم! این علی دایی سن بابای منو داره نمی خواد بازنشسته بشه؟! اصلا چکاره بود ایشون تو این بازی؟!
خریت از خودمه که نشستم نگاه کردم. من که تا حالا هزار بار دیدم چقدر حرص می دن آدم رو.
اه ...

۱۰ نظر:

  1. كاملا موافقم.اون علي دايي سنش از ايوانكويچ هم بيشتره..نمي دونم چرا از رو نمي ره مردك.مطمئنم فردا از فيفا بهش زنگ ميزنن ميگن جام مال تو جون مامانت بيخيال فوتبال شو.اون ميرزاپور هم بايد دست و پاشو ببره صافكاري!

    پاسخحذف
  2. اوا آبجی! شما هم تحلیل گر شدی؟
    بی خیال! بیا این سبزی ها رو پاک کنیم. خیلی مونده هنوز. فردا باید تحویلشون بدیم. دوباره می خوای پانی خانم شاکی شه؟

    پاسخحذف
  3. دايي معذرت خواهي كرده و گفته جام جهاني بعد حتما جبران مي كنم !

    پاسخحذف
  4. www.andarahvalat.blogfa.com
    اندر احوالات جام جهانی

    پاسخحذف
  5. نميدونم چي بگم تو اين 24 ساعت حساب بحث كرديم ولي الان اخبار اعلام كرد دايي بازي بعد نيست تو تركيب

    پاسخحذف
  6. موفق ياشي خانومي در تمامي مراحل زندگي
    و خوشبخت..
    و شاد..

    پاسخحذف
  7. اصولا رابطه‌ي علي‌دايي با تماشاگران ايراني يك رابطه‌ي سادومازوخيستيه، و لذت تماشاي فوتبال هم به همينه..

    پاسخحذف
  8. سلام. اینو من نوشتم بخون شاید آروم شدی
    http://modiran80.blogfa.com/post-152.aspx
    راستی از وبلاگت خوشم اومده و با اجازه تو لیست دوستان اضافه کردم. شاد باشی و برقرار

    پاسخحذف