۱۳۸۱ مهر ۸, دوشنبه

دوستان عزيز من حالم خوبه!

دوستان عزيز من حالم خوبه! شمارو به خدا اي ميل ندين ديگه! به خدا نمي رسم جواب بدم و کلي شرمنده ميشم :) همين طوريش هم کلي نامه جواب نداده دارم که به احتمال زياد دارم به خاطرشون فحش مي خورم!!

دلم مي خواد که گرچه خودم نرفتم کنسرت عليرضا عصار تو نمک آبرود، اما گزارشش رو که به دستم رسيده براتون بگم. اولا که يادم نميآد گفتم يا نه که اون شب بدجوري بارون ميومد و من کلي کيف کردم ولي همين الآن به اين نتيجه رسيدم که اگه باباي من واقعا حاضر ميشد و ميومد کنسرت اونوقت بايد زير بارون مينشستن با مامانم و مطمئنا کله من رو مي بريدن و شما از دست دري وريهاي من کلي راحت ميشدين!!

خلاصه که بارون شديدي ميومد و به گفته حاضرين محل کنسرت سرباز بود و صندلي ها به رنگ قرمز در اومده بودن!!! مردم روي اين صندليهاي قرمز نشستن و وقتي که کنسرت تموم شده و پاشدن تمام دوستان به جاي کلاه قرمزي يا شنل قرمزي تبديل به (چون بچه با ادبي هستم نمي گم کون!) نشيمنگاه قرمزي شده بودن!!!! اين از اينش! خب حالا برسيم به کنسرت. گروه کر که افتضاح بوده و فقط خود فواد و عليرضا خوب بودن. آهنگهاي خوبي هم خونده شده: بارون، خيال نکن، حال من بي تو، ... و همه کلي کيف کردن.

نکته بسيار جالب جملات و قربون صدقه هاي بسيار جالب توجهي بوده که تماشاچيان نثار عليرضا جان مي فرمودن! يه بار که آهنگ تموم شده مثل اينکه يکي از دوستان شديدا تحت تاثير آهنگ و هيبت عليرضا جان قرار گرفتن و نعره فرمودن:
ـ وااااااااااااااااي! قربون اون شکم تپلت برم عصار جووووون!!!

خب فکر کنم در اون لحظه عليرضا عصار خيلي دلش مي خواسته بيآد پايين و دو دستي بزنه تو سر اون شخصي که اينو عربده زده ولي در عين حال هم مطمئنم که نه تنها اين کار رو نکرده بلکه به يارو لبخند هم زده و گفته مرسي! چه ميشه کرد، بايد مردمداري کرد!

خلاصه که جاي من کلي خالي بوده و ايشالله همين مهر که کنسرت گذاشت خودم ميرم جلوي جلو ميشينم و قربون شکم تپلش ميرم!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر