۱۳۸۴ تیر ۱۱, شنبه

چند تا هم عکس

pinkfloyd2005.jpg


davidgilmore05.jpg














۱۹ نظر:

  1. خوش به حال شما كه امكان ديدن چنين كنسرتايي رو داريد ... ما كه از ديدن وطنياش هم محرومميم ... البته احمدي نژاد قراره يه كارايي برامون بكنه !!!

    پاسخحذف
  2. It was simply amazing, brought tears to my eyes to see guilmore giving his famous smiles to his old band mates. how great it was i can't describe. im still crying over it.

    پاسخحذف
  3. واووووووووو عزيزم سلام - من قلبم ضعيفه - يهويي چندتا پست - عاليه - فعال شدي گلم - خيلي مراقب خودن باش - نسبت به نوشته هات يه حسي دارم قلم رواني داري و صدايي با نمكتر - مراقب خودت باش - بيشتر ميام بخ وبلاگ قشنگت - يلدا

    پاسخحذف
  4. خيلي باحال بود. من ديشب كه داشتم مي ديدم همش ياد تو بودم. با خودم گفتم الان داري چه حالي مي كني :(

    پاسخحذف
  5. ...Pink Floyd reunited... Pigs have flown

    پاسخحذف
  6. بابا اين راجر برگشت و بخت تخمي ما برنگشت!!!

    پاسخحذف
  7. It was refreshing to see Mr Waters playing the bass with his quintessential style. London crowd was good and appreciative.Money, was right on! . It was quite a scene watching Africans in the ginormous screen where the lyrics was, "Money, it’s a crime.Share it fairly but don’t take a slice of my pie."
    Would the 8 most powerful man listen to this?

    پاسخحذف
  8. سلام خوش‌گل‌ام. دیگه از این حرفا نزنی ها!! عزیزم من هیچ هم دل‌ام از دست‌ات پر نیست. چرا باید باشه؟ به نظر من سوء تفاهم بود که برات توضیح دادم. من هیچ‌وقت هیچ‌وقت هیچ‌وقت تا این ساعت از کسی نخواستم خودش رو در خطر بندازه و اصولا" مخالف این کار هستم. فقط می‌دیدم که همه دارن یک مشت بد و بیراه به رفسنجانی و احمدی‌نژاد که یکی‌شون به قطع رئیس جمهور آینده بود می‌دن گفتم به جای این‌ها به اصل کار اعتراض کنید! فقط در همین حد شیده جان. گفتم باز یک کم دیگه بگم که کاملا" رفع سوء تفاهم بشه.
    برای محبت‌ات هم یک‌دنیا ممنون - ببینم چه می‌شه. شاید کتاب رو از کانادا و سی‌دی ها رو از همین‌جا یا ایران به لطف دوستان تهیه کنم. کتاب غزل امید رو می‌خواستم و آمازون چون در استرالیا شعبه نداره قیمت خون باباش پول ارسال می‌گیره. گفتم این‌جوری شاید ارزون‌تر تموم بشه.
    مرسی گل‌ من برای محبت‌ات. دوست‌ات دارم عزیزم، همیشه. تا وقتی می‌شه حرف زد خوب می‌شه اگر رنجشی هم باشه رفع کرد دیگه، نه؟ :)

    پاسخحذف
  9. ما كه نديديم ولي تورو خدا نگو wish you were here رو گيلمور خوند با اون لحن مسخرش!

    پاسخحذف
  10. بابا عجب اتمسفر پينك فلويد خيل عشاق رو اخذ كرده بود ها!!!...
    ....اين جانبه به سهم خودم دوباره به هم پيوستن گروه پينك فلويد رو به شما تبريك مي گم!...وايشالا كه اجراي كنسرت هاشون تداوم داشته باشه و به اين نتيجه برسن كه ميشه باز هم شاهكار خلق كنن و فضاي امروزموسيقي رو تسخير كنن!!!...
    راستي كي بود گفته اينجا ربطش به پينك فلويد چيه؟؟؟....احتمالا جوابشو گرفته!...
    يه جورايي اينجا به اون اصالت شكل گيريش رجعت! كرده!!...
    ...شيده جان من اينو به فال نيك ميگيرم و به نظرم اين اتفاق جديد براي پينك فلويد ميتونه يه فصل جديد باشه براي پينك فلويديش هميشه بهترين!...

    پاسخحذف
  11. وقتي خبر كنسرت و شنيدم و فهميدم پينك فلويد هم قراره برنامه اجراكنه سريع يادتو افتادم و گفتم خدا كنه ببينه كه اينقدر دوستشون داره

    پاسخحذف
  12. من نتونستم ببينم فقط هم لايو ايت رو براي راحرواترز و ديويد گيلمورش مي خواستم دوباره ببينم .... دارم ديوونه ميشم هيچكي هم ضبطش نكرده كه به من بده .... واي .. واي ... قرار شده دي وي دي كنن و بدن بيرون نمي دونم تا اون موقع چه بايد بكنم ....... راستي بهت لينك دادم ... بابك

    پاسخحذف
  13. ديدن اين دوتا (گيلمور و واترز) کنار هم باعث شد تا يه کم حوادث اخير ايرانو فراموش کنم.

    پاسخحذف
  14. ديدنش با مردن تقريبا يكي بود ! مخصوصا ضبط كردن و دوباره ديدنش ... اميدوارم قبل از اينكه خيلي پير بشن حداقل يه آلبوم مشترك كار كنن ! ... شاد زي ...

    پاسخحذف
  15. ببخشيد خانوم اگه يه گوشه چشمي هم به اين بلاگ بيچاره داشته باشيد بد نيست ها!!!

    پاسخحذف
  16. منظورم آپديت كردن بلاگ مكرمتون بود !!!!...خداشاهده روزي بيست بار ميام سر ميزنم!ميبينم بازم همون پست هشت روز پيشه!!!...آخه خدا رو خوش مياد!؟؟؟

    پاسخحذف
  17. شرح خدمات ارزنده دکتر پروفسور احمدی نژاد یگانه مظلوم عالم:
    http://ahmadigeda.blogfa.com

    پاسخحذف