۱۳۸۴ تیر ۲۲, چهارشنبه

از در و دیوار!

این گنجی هم که اعصاب برای هیچ‌کس نذاشته! به قول این آقا اعتصاب غذا رو براش تاریخ معین می‌کنن و دیگه یهو نمی‌زنن به سیمِ آخر! این جدی می‌خواد بمیره؟ شاید فکر می‌کنه اینطوری قهرمان می‌شه. ای‌کاش یکی بهش می‌گفت قهرمان مرده به درد مردم ایران نمی‌خوره. ای‌کاش می‌اومد بیرون و با این اصلاح‌طلب‌ها شروع می‌کردن به آموزش و پرورشِ مردم. اصلاح‌طلبانی که انقدر تو ابن ۸ سال در آموزش دموکراسی به مردم ضعیف عمل کردن که منتهی به این انتخابات بشه و حالا خدا می‌دونه وضع چی می‌شه. خیلی دلم می‌خواد مثبت برخورد کنم و بگم نه اینا این حرکت به طرف آزادی‌خواهی رو متوقف نمی‌کنن اما راستش با خوندن اینکه رییس حراست داره می‌شه وزیر یه کم تب می‌کنم!

اه لعنتی! هر چی می‌خوام از این چیزا ننویسم نمی‌شه! خلاصه که جونِ هر کی دوست داره این آقای گنجی، غذا بخوره!

******

در مورد نوشی هم یه سری می‌گن که اصلاً شماها چه می‌دونین که از این حمایت می‌کنین. والله ما خیلی‌ها رو نمی‌شناسیم با اسم و رسم واقعی‌شون اما این دلیل نمی‌شه که وقتی می‌آن و می‌گن که مشکلی دارن و کمک می‌خوان بگیم نه بابا شاید خودش روانیه! حتی اگر هم روانی باشه و خیلی کارهای دیگه هم کرده باشه بازم این طرز رفتار درست نیست. مادر بودن خیلی متفاوته. اینجاها هم که همه چیز به نفعِ مادر هست وقتی که مادر منبعِ خطر جانی باشه برای بچه یا معتاد باشه بچه رو ازش می‌گیرن وگرنه تا جایی که ممکن باشه ترجیح می‌دن که بچه از مادر دور نشه چون که باعث ضربه‌ی روحی عمیقی می‌شه مخصوصاً‌ در سنینی که خیلی وابسته‌ان به مادر.

فکر نمی‌کنم نوشی خطر جانی داشته باشه یا معتاد باشه!! اینطور هم که به نظر می‌رسه بچه‌هاش رو خیلی هم دوست داره و مواظبشونه. حالا اگر چیزهای دیگه‌ای هست که شماها می‌دونین و ما نمی‌دونیم و در مورد زندگی خصوصیشه فکر نمی‌کنم خیلی ربطی به مسئله‌ی بچه‌ّهاش داشته باشه.

در هر حال امیدوارم که همه چیز درست بشه و بچه‌ها به آغوشِ مادرشون برگردن که هیچی مثل آغوش مادر برای کودک نیست.

*******

صنم فعلاً نیست اما دوباره برمی‌گرده جمعه و اتفاقاً پیام جونم برامون بلیطِ کنسرت الانیس موریست گرفته بود که خب مصادف شد با بودنِ صنم خونه‌ی ما پس برای اونم بلیط پیدا کردیم و حالا همگی جمعه داریم می‌ریم کنسرتِ الانیس جونم D: حالا باید یه بار مفصل در موردش بنویسم که چرا انقدر دوسش دارم :) فعلاً فقط متن این آهنگ رو ببینین چقدر باحال نوشته :)

خلاصه که من و صنم خاطراتِ خیلی جالبی با آهنگ‌های الانیس داریم. مخصوصاً اون موقع که صنم صبح زود کلاس برداشته بود و با هم زود می‌رفتیم موسسه که نخوریم به ترافیک و وقتی رو که اضافه بود تو دفترِ من الانیس می ذاشتیم و حرف می‌زدیم یا می‌خوابیدیم! انقدر الانیس الانیس می‌کردم یه مدت که خداداد تو وبلاگش اسمِ من رو گذاشته الانیس موریسیتیش :))))

اوه راستی امسال اولین بارم بود که ۴ جولای اینجا بودم و با بچه‌ها رفتیم MIssion Bay و آتیش‌بازی نگاه کردیم. خیلی باحال بود و کلی خوش گذشت. من تا به حال آتیش‌بازی ندیده بودم راستش، آخه برام جالب نبوده هیچ‌وقت اما از کارِ اینا واقعاً خوشم اومد. به قولِ صنم حیف که ما هیچی نداریم که این‌طوری برای کشورمون هممون دور هم جمع بشیم. یه سرود ای ایران داریم که فقط تو عروسی‌ها می‌خونیمش! این انصاف نیست!

خب من برم الآن شووَر جان می‌آد ناهار بخوریم،‌ بفرمایین قیمه پلو :)

۲۷ نظر:

  1. همیشه سبز و قریه‌ات آباد
    اگه یه موقع از این حوالی گذر کردین ما هر شب به روز خواهیم بود خوشحال می شیم میزبان حضور گرمتون باشیم
    در ضمن ما آماده تبادل لینک نیز هستیم

    پاسخحذف
  2. شرايط آزاد شدن گنجي چيه كه به خاطرش به قول تو اين اعتصاب غذاي نا محدود رو شروع كرده؟

    پاسخحذف
  3. "اینجاها هم که همه چیز به نفعِ مادر هست" كدوم احمقي اين حرفو زده؟ يه ذره عوض خوش گذروني قانون ايرانو بخوني بد نيست!

    پاسخحذف
  4. از مطالبت لذت میبرم و برایت آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
    دوستت امیر

    پاسخحذف
  5. درود. زماني برشت مرحوم گفت@ بيچاره ملتي كه نياز به قهرمان داشته باشد... از كدام قهرمان سخن مي گويي؟ پاينده باشي و شاد.

    پاسخحذف
  6. درمورد نوشي به نظرم حركتي بس پستانه و غير انساني داره در موردش صورت مي گيره كه فكر كنم فقط بخاطر توجهيه كه بش معطوف شده!...به هر حال به نظرمن اگه نوشي قانوني موفق بشه بچه هاشو برگردونه خونه به اندازه فتح آزادي به دست خانم ها مي چسبه و لذت داره!....بالاخره موفقيت براي زنهاست!...بعد ديگه...راجع به جشن ملي!...عزيزم پس بيست و دو بهمن چيه؟؟؟...همه به ياد گند تاريخي كه زدن زار ميزننو به هفت پشتشون لعنت ميفرستن!!!...آتيش بازيشم البته بعضيايه ديگه ميكنن!

    پاسخحذف
  7. salam pinke aziz:)
    I liked Alanis morisset too and enjoyed her songs alot.. just like you..but after the sep 11 she started to lick george w bush'e boot
    which was very sad for her fans , including me .. never thought of her that way
    anyway , have fun at her concert and sorry did not mean to ruin your lovely memories with her songs .. but neede to share
    god bless the free spirit people
    mehrdad

    پاسخحذف
  8. etefaghan emrooz sare class e zaban bahse ironic bud .teacher e ma be onvane nemune in sher ro avorde bud. be in natije residim ke in khanum jan mani Ironic ro nemidune o bayd biad in course ro begire :d
    cheers

    پاسخحذف
  9. قلمت خيلي جواده باهاش حال مي كنم!

    پاسخحذف
  10. قلمت خيلي جواده باهاش حال مي كنم!

    پاسخحذف
  11. برای کمک به اهداف بشر دوستانه و کمک به آزادی گنجی در http://www.ganjee.persianblog.com پيام بگذاريد

    پاسخحذف
  12. برای کمک به اهداف بشر دوستانه و کمک به آزادی گنجی در http://www.ganjee.persianblog.com پيام بگذاريد

    پاسخحذف
  13. برای کمک به اهداف بشر دوستانه و کمک به آزادی گنجی در http://www.ganjee.persianblog.com پيام بگذاريد

    پاسخحذف
  14. سلام
    لطف کن، در مورد گنجی و جریانات اکنون ایران نظر نده، که فکر کنم خیلی از وطن پرتی! حال و هوای فرنگ زنده‌گی در ایران رو از یادت برده! متأسفم که در این وبلاگ فقط ابتذال می‌بینم!
    موفق باشی.

    پاسخحذف
  15. سلام
    لطف کن در مورد گنجی نظر نده! در ایران نیستی و احتمالاً هوای فرنگ خیلی سکولارت کرده که نمی‌بینی در این مملکت چه می‌گذرد!
    شما که به حداقل‌ها راضی بودید! چه شده‌است؟!
    واقعاً متأسفم، ابتذال از تمام این وبلاگ می‌بارد.
    موفق باشی.

    پاسخحذف
  16. من شخصا فكر ميكنم ما تا وقتي به بلوغ سياسي نريسيديم بهتره نظر نديم.
    در ضمن گنجي نيازي نيست بميره تا قهرمان بشه او قهرمان هست.

    پاسخحذف
  17. سلام
    راستش من فكر ميكنم شما از واقعيت ها در ايران بي خبريد
    شايد ميرين سايت هايي كه اخبار اونها كذبه و شايد شبكه هاي ماهواره روي تفكرات شما مانور ميدن در مورد رييس جمهور جديد بگذاريد بياد روي كار و كابينه شو تشكيل بده و بعد قضاوت كنيد
    در مورد گنجي هم يه سري به اينجا بزنيد
    http://www.baztab.com/news/26439.php
    انشا الله كه خداوند قدرت تشخيص رو به ما عنايت كنه

    پاسخحذف
  18. چقدر قشنگ و راحت مطلب می نویسی آفرین
    اون عکسای پایینم که کلی بهم حال داد اینا رو می دونی چند وقت بود نه من هیچ کس با هم ندیده بود
    خیلی لذت بردم
    منم به روزم سر بزنی خوشحال می‌شم
    برای تبادل لینک من که آماده هستم خبرم کن

    پاسخحذف
  19. قسمت اول
    در تاريخ 20 خرداد 1383 بازداشت شدم.. پرونده اي پر از اتهام و طبق
    معمول همه زندانيهاي سياسي ايراني اقدام عليه امنيت ملي ..ماجراي بازداشتم بسيار عجيب و جالب بود
    از حدود 3 ماه پيش تلفنهاي مشكوك ..تعقيبهاي مشكوك و خلاصه احساسا كرده بودم كه يه خبري هست چون چند وقت قبل دوستانم در تهران و مشهد بازداشت شده بودند ولي چون مرا بازداشت نكرده بودند فكر كردم كه شايد واقعا با من كار ندارند و نمي دانستم كه همه اينها تنها تله است .
    هر چند من واقعا هيچ كار خاصي انجام نداده بودم و هيچ فعاليت علني در سطح جامعه نداشتم و تنها وبلاگي در اينترنت داشتم كه در آن با نام مستعار و ناشناس مي نوشتمو اصلا فكر نمي كردم وبلاگي يه آن سادگي و مسخره اي روزي باعث دردسري بزرگ شود..در هر صورت بازداشت شدم و البته به صورت كاملا مخفي تنها با يك تماس تلفني به وزارت اطلاعات فراخوانده شدم و از من خواستند كه به اطلاعات مراجعه كنم با مراجعه به آنجا پرونده اي را مشاهده كردم به قطر 10 سانتي متر و پر از اتهامات بي پايه و اساس و پرينت وبلاگم و همچنين حكم بازداشتم كه در تاريخ خيلي قبل صادر شده بود كه به گفته مسئول پرونده و بازجو به دلايلي اقدام نشده بود و به قولي نمي خواستند آبروي من رو ببرند ..در هر صورت در جلسه اول پس از سخنراني مسئول پرونده مبني بر اينكه به شما نظام لطف كرده و نخواسته كه آبروي شما برود حال بايد همكاري كنيد و سوالاتي كه از شما پرسيده ميشود را جواب دهيد همچنين براي اينكه من را بترسانند كلي تهمت مبني بر اينكه شما فساد اخلاقي داريد و روابط زيايد با دختران مختلف داريد به من زدندپس از پايان يافتن اين حرفها در فضايي كاملا رعب آور و تهديد آميز سوالات بازجو شروع شد و هر چند در ابتدا بازجو تاكيد ميكرد كه نترسم و با خيال راحت پاسخ سوالات را بدهم ولي با كوچكترين پاسخگويي من مبني بر اينكه من هيچ ارتباسي با فلان شخص نداشته ام يا با فلان گروه نداشته ام عصباني ميشد و با لبخندي تهديد آميز زندانها و شلاقهاي خودشان را به رخ ميكشيد پايان قسمت اول

    پاسخحذف
  20. میتوان با پنجه های خشک پرده را یک سو کشید و دید در کوچه باران تند میبارد.کودکی با بادبادکهای رنگینش ایستاده زیر یک طاقی....

    پاسخحذف
  21. سلام.چقدر خوشم اومد از نوشتنت.بازم بيام ،موافقي؟

    پاسخحذف
  22. آخي
    اميدوارم بتون خوش بگذره. بعد هم اينكه همين ديگه خوش باشي عزيزم.

    پاسخحذف
  23. آخي
    اميدوارم بتون خوش بگذره. بعد هم اينكه همين ديگه خوش باشي عزيزم.

    پاسخحذف
  24. بازم من اومدم تا همون حرفهاي هميشگي رو بلغور كنم... اگه بخوام يك مقدار از اعتماد به نفس شخصيم چشم پوشي كنم، در واقع اومدم تا همون چرت و پرتاي هميشگي رو بلغور كنم. اينو ببينيد. ارزش لينك دادن... شايد داشته باشه!
    http://ziabari.giliran.org/weblog/index.php?op=ViewArticle&articleId=12&blogId=1
    در ضمن خود ما رو هم كلا به رسميت نشناختيد بعد از شانصد بار درخواست تبادل لينك، يك پاسخي، جوابي، عنايتي، بفرماييد خانم بهمن يار!

    پاسخحذف
  25. بازم من اومدم تا همون حرفهاي هميشگي رو بلغور كنم... اگه بخوام يك مقدار از اعتماد به نفس شخصيم چشم پوشي كنم، در واقع اومدم تا همون چرت و پرتاي هميشگي رو بلغور كنم. اينو ببينيد. ارزش لينك دادن... شايد داشته باشه!
    http://ziabari.giliran.org/weblog/index.php?op=ViewArticle&articleId=12&blogId=1
    در ضمن خود ما رو هم كلا به رسميت نشناختيد بعد از شانصد بار درخواست تبادل لينك، يك پاسخي، جوابي، عنايتي، بفرماييد خانم بهمن يار!

    پاسخحذف
  26. راستي يه چيز ديگه هم بگم كه دلتون بيشتر برام بسوزه!!!! اين همه لينك اين گوشه هست. بالاي هفتصدتا، ما يعني ارزششو نداريم؟ اگه نداريم پس اينو هم ببينيد و حداقل بهش لينكي بديد... بذاريد مردم يه كم ما رو بشناسند بعد از اين همه جون كندن!!
    http://www.iran-newspaper.com/1384/840117/html/iran.htm#s449103

    پاسخحذف
  27. درود با چند کار به روزم خوشحال می شم سر بزنی

    پاسخحذف