۱۳۸۴ تیر ۳۱, جمعه

سالگرد همراه با جلف‌بازی‌های پیامِ چرندیاتی!

سلام من پیامم! نشسته بودم پای کامپیوتر و دلم خوش بود که دو دقیقه وقت پیدا کردم که دو تا ایمیل چک کنم و سه تا ایمیل جواب بدم و چهار تا وبلاگ بخونم و دو سه تا کامنت و فحش و بد و بیراه به اسمهای مستعار برای این و اون پست کنم که عیال جان تشریف آورد و تا من رو دید، گفت:‌ چه خوب! حالا که پای کامپیوتری چهار خط هم من می‌گم برام تو وبلاگم بنویس!! حالا قراره ایشون دیکته بگه و من بنویسم! اوکی! برو بریم:‌
داخل پرانتزی‌ها مال منه!

امروز شد یه سال که من اومدم پهلوی پیام جونم آمریکا ؛ یک سال آزگار! (اوپس! من باید گل می‌خریدم امروز؟؟!)‌ اممم پیام داره صد سال طول میده تا یه جمله رو تایپ کنه! (‌آخه من شونصد ساله وبلاگ ننوشتم! یادم رفته جیم کجاس، تشدید کجاس، ...)‌ این یه سال خیلی جالب بود! مدتی که کار نمی‌کردم دهنم (صاد کجاس؟؟!)‌ صاف شد! ولی این مدتی که کار می‌کردم که این ماه هفتمین ماهش تموم شد کلی چیز یاد گرفتم (‌می‌شه من برم بقیه ایمیل‌هامو چک کنم؟!)‌ فکر کنم علتش این بوده که توی خونه‌های آدم‌های مختلف راه پیدا کردم و با وجهه‌های متفاوت فرهنگی اینجا آشنا شدم ( این زن ما همیشه این‌جوری لفظ قلم می‌نویسه؟!)‌ واقعا نمی‌شه خانواده‌های آمریکایی رو توی یه دسته‌ی مشخص تعریف کرد. انواع و اقسام آدم‌های جور واجور توشون پیدا میشه حتی اگه از یک طبقه اجتماعی و مالی باشن (‌من از هر دوازده چیزی که تایپ می‌کنم، ده تاش غلطه باید پاک کنم دوباره تایپ کنم!!!)‌ ولی هرچقدر هم که با هم فرق داشته باشن توی یک چیز یکسانن ( توی چی؟! من هم مثل شما دلبندان منتظرم ببینم توی چی یکسانن!!)‌ اونم اینه که همشون همش در حال دویدنن. وقت براشون خیلی ارزش داره چون ازش بهترین استفاده رو می‌کنن. حالا باید در مورد اینا بعدا بیشتر بنویسم.
خلاصه که یک سال شد. دلم مثل سگ برای مامان و بابام تنگ شده (نوع سگ هنوز مشخص نشده، تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد!) اگه بخوام یه جمع‌بندی داشته باشم از این یه سال:‌
۱- این پیام رو (‌منو می‌گه ها!‌)‌ n برابر دوست دارم
۲- از دونفری زندگی کردن زیر یه سقف لذت می‌برم، فکر کنم بخاطر داشتن پارتنر (فارسی را پاس بدهید!‌) خوبه
۳- زندگی بدون کار جهنمه! همش باید سرم مشغول باشه وگرنه افسرده می‌شم (عزیزم افسرده نشو پاشو برو ظرفا رو بشور سرت گرم بشه!‌)
۴- ایران رو دوست دارم ولی زندگی منظم اینجا دائما بهم یادآوری می‌کنه که ایران چه باید باشه و چه‌ها نیست (گریه‌ام گرفت! دستمال بیارین..)‌
۵- زندگی یه قماره ( اتفاقا سوزان روشن هم یه شعر تو این مایه‌ها داره!)‌ و انتخاب‌هایی که می‌کنی شانس تبدیل شدنش رو به بهشت و جهنم داره ( مثل این‌که رو شاه، آس رو کنی مثلا.. حالیته؟! )
۶- دوری از عزیزان فقط با وجود یه عشق عمیق قابل تحمله (‌من زبانم قاصره! ...)
۷- گربه داشتن یکی از بهترین چیزهای دنیاس. مخصوصا اگه پدرسوخته‌ای مثل پیشو باشه ( بعد به پیشو رو کرد و داد زد:‌ پدر سگ! اون بالا رفتی چی‌کار؟ بیا پائین!)‌
۸- صنم خیلی دوره
۹- خونه دار شدن هم یکی از لذت‌بخش‌ترین احساسات دنیاست. خدا نصیب کنه (‌ آمین یا رب العالمین!)

باورم نمی‌شه یک‌سال گذشته. انگار همین دیروز بود که پیام (‌منو می‌گه‌ها!) با دسته گل دم فرودگاه واستاده بود. به قول معروف می‌گن:‌ لابد خوش گذشته که زود گذشته ؛)

۱۹ نظر:

  1. انيورسريتون مبارك باشه!
    ميدوني خيلي وشحالم كه حداقل يه كاپل توي اين دنيا اندش خوب شده!

    پاسخحذف
  2. انيورسريتون مبارك باشه!
    ميدوني خيلي وشحالم كه حداقل يه كاپل توي اين دنيا اندش خوب شده!

    پاسخحذف
  3. انيورسريتون مبارك باشه!
    ميدوني خيلي وشحالم كه حداقل يه كاپل توي اين دنيا اندش خوب شده!

    پاسخحذف
  4. انيورسريتون مبارك باشه!
    ميدوني خيلي وشحالم كه حداقل يه كاپل توي اين دنيا اندش خوب شده!

    پاسخحذف
  5. سلام خانم سردبير گرامي. تبريكات صميمانه من رو خواهشا شما و همسر گرامي پذيرا باشيذ. حتما همينطوره. خيلي خوبه كه خيلي چيزا بر وفق مرادتونه. اميدوارم تحمل اين دلتنگي ها هم برات راحت تر بشه. قربانت. بوسسسس

    پاسخحذف
  6. شيده و پيام عزيزم . اين متن مشتركتون بي نظيره . كاملا ميشه حدس زد كه زندگي مشتركتون بهمين شيريني . زيباييه . برا تون صدمين سالگرد زندگي مشترك رو ارزو ميكنم با بچه و نوه و نتيجه و نبيره و نديده هاتون .( پيام بد و تا ظرف شستن شيده تموم نشده دسته گل رو بخر )

    پاسخحذف
  7. الهي هميشه شاد باشي عزيزم.تو رو خدا دعا كن خدا منم شاد كنه.

    پاسخحذف
  8. مبارك باشه ...دلتون شاد و لبتون خندون ...شبنم

    پاسخحذف
  9. !very goooood،ايول! حسابي حال كردم!...والا ما شما رو كه الحمدالله در حد بضاعت مغزيمون ميشناسيم!...با آقاي چرندياتي هم از طريق تعريفاي خودتون آشنا شديم!...اينطور كه از شواهد بر مي ياد هر دوتون دو تا گلين كه با هم شديدا جورين!....جدا نمي دونم بگم كدومتون شانس آوردين كه اون يكيو پيدا كردين!....
    ...به هر صورت از ته قلب آرزو مي كنم كه اين nاي كه گفتي واسه هر دوتون به سمت بي نهايت ميل كنه!...

    پاسخحذف
  10. salam, cheghadr in neveshteye do nafara ro doost dashtam, hatta age fekr konam ke hamash ro yek nafar neveshte.... cheghadr riize khoobi baram sakhtin, merci va hamishe ashegh bashin

    پاسخحذف
  11. سلام ...اميدوارم كه لبت شاد و رويت خندان و كوكب بختت تابان و كبوتر بخت به بامت و سكه ي خوشبختي به نامتان بوده باشد!!!! ( اههمم....) مبارك باشه! 2) خدا در و تخته رو خوب با هم جور كرده! ( معني منفي برداشت نشود! لطفا) 3) Parfait!!!!

    پاسخحذف
  12. سلام عزیز دلم - تبریک می گم - همیشه در کنار هم خوشبخت باشین - خوشحالم تجربه های زیاده می کنی - خوشحالم از وضع موجود و پیام خان راضی هستی - فقط یکی دو شب بدون شام بخوابن پیام خان تا دیگه شما رو مسخره نکنن - هه هه پیام خان - تمسخر یک خانم - تمسخر کل خانماست -
    شوخی کردم با بهترین آرزوها برای شما 2 تا گل - من کمترین یلدا

    پاسخحذف
  13. hey you out inthere cold getting lonely getting old can you feel me

    پاسخحذف
  14. انگار همین دیروز بود رفتیم گودبای پارتی شیده توی دربند، چه زود یک سال شد! امیدوارم ساله دیگه بهتر از این هم باشه.

    پاسخحذف
  15. سلام
    منم تبريك ميگم حتا اگه.....

    پاسخحذف
  16. خانم بهمن يار... اين چند روز نبودم كه از شما بابت سه لينكي كه لطف كرديد به من داديد تشكر كنم... نمي گيد با اين كارا ممكنه ذوق مرگ بشم بيفتم بميرم خونم بيفته گردنتون؟؟ دو نقطه دي!!

    پاسخحذف
  17. سلام
    می خواستم بگم که لینک بلاگت رو تو بلاگم گذاشتم. اگه خواستی شما هم بذار.
    از بلاگت تعریف نکردم چون دیگه جای تعریف نداره.
    مرسی!

    پاسخحذف
  18. سلام. اولا كه بي اجازت بهت لينك دادم. دوم اينكه منم يهتون تبريك ميگم.سوم اينكه موفق باشين. چهارم اينكه فعلا باي باي.

    پاسخحذف