۱۳۸۴ مهر ۲۴, یکشنبه

ابر و باد و مه ما را بس!

خب بالاخره کتاب هری پاتر رو تموم کردم. این آخری یه کم باعث شد من افسردگی بگیرم! آخرش غمناک تموم می‌شه :(‌ کلاً احساس کردم این یکی تلخ بود یه کمی. البته تا به حال کتابش رو نخونده بودم و همیشه فیلم‌هاش رو دیده بودم، واقعاً کتاب یه چیزِ دیگه است. اگه هنوز نخوندین حتماً امتحانش کنین. البته نمی‌دونم ترجمه شده این کتاب آخریه هنوز یا نه. اما با توجه به سرعت فوق‌العاده‌ی بازار ایران مطمئنم که شده! حالا یه سی‌دی دارم که تمام کتابای قدیمش رو داره و می‌خوام شروع کنم همه رو یخونم.

اینجا هوا معرکه شده، که البته به زبانِ شیده‌ای یعنی هی باد و بارونه! خنک و ابری و وقتی که باد می‌آد شدیداً کیف می‌ده :) حیف که پیام الآن سر کاره وگرنه می‌رفتیم قدم می‌زدیم. اوه البته اون زیر بارون قدم زدن رو دوست نداره اما خب می‌تونیم بریم زیر بارون رانندگی کنیم در عوض!

نمی‌تونم تصمیم بگیرم که امسال برم ایران یا نه. دلم خیلی تنگ شده برای مامان اینا اما دلم نمی‌خواد پیام رو تنها بذارم چون کارش زیاده و اگه قرار باشه هی بره سر کار و بعدش هم بیآد به خونه‌ی خالی، ترجیح می‌دم که صبر کنم برای یه موقعیتی که هر دومون بتونیم با هم بریم که ممکنه حالا حالاها نشه :( اما اشکال نداره. مامانم اینا هم موافقن و در عوض هی به هم زنگ می‌زنیم :)

دیگه عادت کردم به همه چیزِ اینجا. راستش اولش برام خیلی سخت بود و همه چیز از مردم گرفته تا غذا و هوا به نظرم مصنوعی می‌اومد اما الآن شاید خودم هم مصنوغی شدم و دیگه اونقدرها اذیتم نمی‌کنه. حالا باید ببینم بعد از اولین سفرم به ایران حالم چطوریه! آلودگی که همیشه آزارم می‌داده و حالا ببینم بعد از مدتِ طولانی هوای تمیز داشتن برسم تهران ایست ریوی می‌گیرم یا نه :))))

منم حالم خوشه‌ها! اصلاً معلوم نیست که کی می‌]وام بیآم اون‌وقت نشستم در موردش هی تحلیل و تجزیه می‌کنم :)))‌ فعلاً برم ماکارونی رو آماده کنم که الآناست که پیام برای ناهار بیآد خونه :X

اوه اوه عجب بارونی گرفته :)


۹ نظر:

  1. خوش به حالت كه وقت مي كني كتاب بخوني! من كه عين گاو سرم شلوغه و وقت سر شونه كردن رو ندارم! در مورد آب و هوا من كه خيلي اينطور آب و هوايي رو دوست دارم و به اصطلاح عاشقشم. كاشكي من اونجاااااااااا بودم. در ضمن به پيام سلام برسون (چه زود پسرخاله شدم:D)

    پاسخحذف
  2. زنده باشي جوون إ)
    ما هم وبلاگتو و تجربياتي كه با ما در ميون مي گذاري مي خونيم. موفق باشي هميشه.

    پاسخحذف
  3. شيده جان دلت واسه چي تنگ شده آخه! بمون و تجربه كن و از زندگيت لذت ببر

    پاسخحذف
  4. الان 3 ماهه تمومش كردم هنوز از دسته جي كي شاكيم

    پاسخحذف
  5. خداداد شاهده من هفته اول خوندمش! بعدش به این نتیجه رسیدیم زنیکه روانیه!

    پاسخحذف
  6. روزمره شدي.الان سه ساله كه تو رو ميخونم.از وقتي از ايران رفتي شايد روزمره شدي.شايدم با تعريف من روزمره شدي.بهت لينك دادم.خواستي برو بخون.

    پاسخحذف
  7. روزمره شدي.الان سه ساله كه تو رو ميخونم.از وقتي از ايران رفتي شايد روزمره شدي.شايدم با تعريف من روزمره شدي.بهت لينك دادم.خواستي برو بخون.

    پاسخحذف
  8. You don't need a ticket to fly
    Over and under in between the ups and downs
    Mind on a carpet magic ride goes round and round

    پاسخحذف