۱۳۸۴ خرداد ۷, شنبه

اسباب‌کشیِ پایان‌ناپذیر

به طرزِ وحشتناکی در حالِ اسباب‌کشی هستیم و احساس می‌کنم که هیچ‌وقت تموم نخواهد شد! حتی نرسیدم بیآم و بگم که بیست و دومیش هم گذشت :)
پنجشنبه وسایل برقیِ نومون رو آوردن :) خیلی آشپزخونه‌ی کوچولومون خوشگل شده و همش به خاطر سلیقه‌ی عالیِ پیام جونمه :X
خونه آماده است اما بستنِ وسایل‌مون تو این یکی خونه چقدر کارِ مزخرفیه!!!! هر چی می‌کنم تو جعبه‌ها بازم مونده! عجبا! حالا الآن از سرِ کار اومدم و پیام هم ۲ ساعتِ دیگه می‌آد، فعلاً می‌‌خوام یه سری چیزای سبک رو خورد خورد تنهایی ببرم تا پیام هم بیآد و یه چیزایی رو دونفره ببریم. دوشنبه هم یه وانت می‌گیریم و تخت و وسایل اتاق و مبل‌ها کارتن‌های سنگین و گنده رو می‌بریم.
لطفاً دعا کنین که من چیزی نشکونم که دستِ به شکوندنم بدجوری خوبه D:

فعلاً بای‌بای تا از خونه‌ی جدید برسم که بنویسم ؛)

۱۱ نظر:

  1. به به چه جای خوبی به نظر میاد...
    ....Hey You
    be happy in new house

    پاسخحذف
  2. بابا چه عجب اومدی نوشتی !! گفتیم اینقده کار داری میکنی بلاگستان فراموشت شده .
    راستی چینی نشکستن هم دعــــــــا می خواد ؟؟؟ جیگرررر A2

    پاسخحذف
  3. سلام شيده گلم خوشحالم دوباره پست دادي - تبريك ميگم اميدوارم در كنار پيام عزيز لحظات خوبي تو خونه جديد سپري كنين - با بهترين ارزوها - يلدا

    پاسخحذف
  4. ايشالله هيچي رو نشكني... ايشالله زودتر تموم شه كه بازم مثل هميشه با خيال راحت اينجا بنويسي... ايشالله... .

    پاسخحذف
  5. آخي مبارك باشه!!!
    راستي هنوز تو سي ديگو هستيد يا به يه شهر ديگه نقل مكان كردين؟؟؟
    آخه من هم اوايل آگوست دارم ميرم اسباب كشي ميكنم به اورنج كنتي. شايد نزديك هم بشيم
    lo0o0ol

    پاسخحذف
  6. خوش بگذره :)))
    در عوضش شب اول كه تو خونه خودت مي خوابي آي مي چسبه!
    خستگي از تنت در ميره :))

    پاسخحذف
  7. در مورد اسباب‌کشی باید بگم خسته نباشی و اگر من اونجا بودم جون می‌دم برای اسباب‌کشی! اگر می‌خوای ظرف 1 روز همه چیز سر جاش باشه برام ویزا بگیر!!!!!
    راستی در مورد این لینک اکبر گنجی هم ممونون، دنبالش خیلی گشتم و اینجا پیدا کردم!

    پاسخحذف
  8. آنان که شبی چنين مهتابی می ايستند و در برابر خانه ها به جست و جوی شماره ای کبريت می کشند، رازی ندارند...

    پاسخحذف