۱۳۸۴ خرداد ۱, یکشنبه

اعتراض

اعتراض به رفتار ناهنچار با گنجی و خبرنگاران

۹ نظر:

  1. به چي بايد اعتراض نكنيم اينو بگو

    پاسخحذف
  2. سلام شيده جون جوني!
    الان ميخواستم بيام كه كلي غر غر كنم كه چرا انقد ر دير به دير آپديت ميكني كه ديدم خدا رو شكر يه فسقلي چيز نوشتي كه البته اونم لينكه!
    گفتم اول واست كامنت بذارم! بعدش برم اعتراض كنم!!!!

    پاسخحذف
  3. سلام من از خوانندگان نوشته هاي نگينم
    لينك شما را توي صفحه نگين ديدم
    دوست عزيز نگين الان به دعاي خير شما احتياج داره پس دعاتون را ازش دريغ نكنيد
    http://roozhaeman.blogspot.com/

    پاسخحذف
  4. سلام شیده عزیز - و این حرکت برای همه زندانیان سیاسی بشه و ..... معین هم رد صلاحیت شد و فقط اکبر شاه و شهردار تهران چند تا در پیت موندند - واقعا سیاستمدارای تاپی داریم - به امید ایران ازاد - بهترین ارزوها رو برات دارم نازنین - یلدا

    پاسخحذف
  5. به همان سادگی که کلاغ سال خورده با نخستين سوت قطار سقف واگن متروک را ترک می گويد ...

    پاسخحذف
  6. هاله - سرزمين آفتاب پست جالبي گذاشته درباره گنجي - خواندنش خالي از لطف نيست - در ضمن خانوم گل چند وقتي هست پست صوتي نمي دي....بهترين ارزوها رو برات دارم - يلدا

    پاسخحذف
  7. سلام ...كاش اين اعتراض ها به جايي ميرسيد ... زنده باد آزادي .

    پاسخحذف
  8. سلام. عکس های پیشی ملوست رو که دیدم دلم سوخت براش که عکساش تصحیح رنگ نشده و خوشگلی پیشی طفلکی رو کم کرده. تصحیح کردم رنگاش رو اما هر چی اینجا و توی کاپوچینو نگاه کردم آدرس ایمیل پیدا نکردم برای فرستادنشون.

    پاسخحذف