۱۳۸۴ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

پیـــــــشولک :)

خب حالا وقتشه که در موردِ بچه‌مون براتون بنویسم!! ما یه پیشیِ ملوس رو به فرزندی قبول کردیم و از پنجشنبه آوردیمش خونه :) اسمش رو گذاشتیم پیشو D: خیلی خوردنیه و گفتم چند تا عکسش رو هم بذارم شما هم با بچه‌مون آشنا بشین :) البته عکسا خیلی خوب نشدن چون‌که شیطونک هی وول می‌خوره و نمی‌شینه مثلِ بچه‌ی آدم که ازش عکس بگیرم!

pishoo8.jpg


همون موقع که گرفتیمش رفتیم براش کلی خرید کردیم و حالا یه روز باید با هم ببریمش برای اولین بار دکتر که یه سری واکسن‌ها رو بزنه و سوالام رو هم بپرسم ازش. پیام خیلی اهلِ گربه نیست اما چون می‌دونه که من خیلی پیشی دوست دارم وقتی گربه‌ی همکارش زایید پیشنهاد کرد یکی‌شون رو بگیریم :X البته حالا خودشم حسابی دوسِش داره :)

pishoo7.jpg


خیلی بامزه است تا موقعی که پهلوش نخوابم نمی‌خوابه و وقتی شبا می‌ریم بخوایم و در رو می‌بندیم که نیآد، پشت در وایمیسه و یه بند میو میو می‌کنه تا بالاخره دل‌مون آروم نگیره بریم یه کم باهاش بازی کنیم و بخوابونیمش و یواشکی برگردیم ؛) مامانِ من شدیداً مخالفِ نگه‌داری هر نوع حیوونی تو خونه بود و به غیر از ماهی‌ّهای برادرم یادم نمی‌آ‌د حیوونِ زنده‌ی دیگه‌ای خونه‌مون اومده باشه. ولی من همیشه خیلی حیوون دوست داشتم. البته فکر کنم مامانم بیشتر نگرانِ این بود که حیوونه بمیره و ما افسرده بشیم!

pishoo6.jpg


خلاصه که تجربه‌ی خوبیه و کلی دارم باهاش کیف می‌کنم. چند روز دیگه هم خونه‌مون رو رنگ می‌زنن و بعدش هم موکت و اینا و آخر این ماه اسباب‌کشی می‌کنیم. این اولین اسباب‌کشیِ من خواهد بود و خیلی نگرانم که چکار باید بکنم! آخه وقتی یه سال و خورده‌ایم بوده رفتیم اکباتان و همیشه هم اونجا بودم و با سه تا چمدون اومدم اینجا و حالا نمی‌دونم این همه خرت و پرت رو چطوری باید برد خونه‌ی جدید! خدا رو شکر که پیام تا به حال چند بار این کارو کرده و انشالله که اون می‌دونه چی به چیه!

pishoo4.jpg


خب من برم یه کم با پیشو بازی کنم D:

pishoo9.jpg



۲۴ نظر:

  1. واي كه چقده نازه اين پيشو.... بفرستش بياد يه كمي با گربه ما بازي كنه :))

    پاسخحذف
  2. پيشوي خوردنيه :)مامان خانم منم گمونم از گربه مي ترسه!ولي مي گه نه!بهش عادت مي كنين خوب نيست!!ماهم مثلا باور مي كنيم!:)

    پاسخحذف
  3. ///لام دوست عزيز . لطفا به
    http://deyaar.blogfa.com/post-18.aspx
    بلنكيد ! اجركم عنداله لينككم :ِ)
    يا حق

    پاسخحذف
  4. سلام!
    حبوان نگه داشتن كلي كيف دارد! :)) من كه خودم كلي دوست دارم!
    گربه هم كلي ملوس است! البته من يك زماني قورباغه نگه مي داشتم! كلي هم عاشق اش بودم!

    پاسخحذف
  5. سلام - تبریک میگم - ورود یه پیشو ناناز به جمعتون - همیشه در منار پیام عزیز خوش باشین و سلامت - راستی تولدم مبارک هورااااااااااااا

    پاسخحذف
  6. adam ke moffaraho bi dard bashe gorbeh ham negah midareh gorbeh ke saleh yoozpalangam miyareh ! Khosh bahalet rahaie o azad :)) shokhi mikonam jeddi nagir

    پاسخحذف
  7. واي گربه ت چه خوشگل و روياييه. فكر كنم نژاد ش خْلص ايراني باشه:)
    خونه ي نو هم مبارك:) اين چيزا خيلي تو روحيه ي آدم موثرن:)

    پاسخحذف
  8. اي واي... من ممكنه از شدت حسادت دق بميرم، هيچ بعيد نيست كه من يك روزي به خاطر به دست آوردن حق داشتن گربه ازدواج كنم!!!

    پاسخحذف
  9. من هم مثل تو خيلي حيوون دوست دارم مخصوصا گربه و سگ ولي مامانم شديدا از حيوون بدش مياد! گربه ات خيلي خوشكله

    پاسخحذف
  10. پيشولكت نازه ! بالاخره پيشولكاي پشمالوي نازنازيو همه دوست دارن ! يه دونه از اين پاپيونا هم واسش بخريد كه وقتي باباباش به اتفاق ميريد بيرون كلي جلو پيشي هاي ديگه افه بياد!!!!

    پاسخحذف
  11. خیلی نازه بخدا...از طرف من یه نازش کن.

    پاسخحذف
  12. خوش به حال پيشي يه... به يه نون و نوايي رسيد... كاش يكي هم منو به فرزندي قبول ميكرد...

    پاسخحذف
  13. سلام اول پيشي دار شدن رو بهت تبريك ميگم من يك وبلاگ نويس هستم كه يك سالي هست به سنديگو امدم خوشحال ميشوم كه وبلاگ منهم سربزنيد . اين آدرس ديگر من هست www.tafaghodi.blogspot.com

    پاسخحذف
  14. ///لام ... ممنون از لينكتون . شرمندم كرديد.

    پاسخحذف
  15. شيده جان... چقدر خوشحالم که کامنتهات رو باز گذاشتی چون می تونم اين وقت شب وقتی دلم برای همه شماها کلی تنگ شده بيام و پيغام بذارم. پيشوی تازه رسيده و خونه نو (که البته تا من کامنت می ذارم هردو يه مقداری از نويی دراومدن) مبارک
    خوش باشيد

    پاسخحذف
  16. آخه چقد حيوونكي بانمكه" ايشاللاه روزي بجه خودت كنه

    پاسخحذف
  17. علیرغم اینکه از نگهداری حیوون خوشم نمیاد ولی از دیدن گربه ناز تو خیلی دلم خواست !!!!:) . . . شاد باشی

    پاسخحذف
  18. دوست داشتي يه گربه ميومد تو رو با خودش ببره بزرگ كنه !!!!!
    پيشيت خيلي خوشگله

    پاسخحذف
  19. سلام و با تشکر از این که به وبلاگ بیلی و من لینک داده اید. لینک شما هم اضافه شد.

    پاسخحذف
  20. agar kami be yade mardome gorseneh donya va keshvaremun iran miyoftadi pul babate yek gorbeh mozakhraf harum nemikardi !!!

    پاسخحذف
  21. سلام... خيلي نازه! اين گربه ايراني را چند خريديد؟

    پاسخحذف