۱۳۸۴ خرداد ۸, یکشنبه

Human Rights

Human Rights

برای آگاهی دادن در موردِ وضعیتِ اکبر گنجی

۷ نظر:

  1. سلام شيده گلم - مرسي براي ازادي گنجي لينك دادين - به پيام خان هم سلام برسون - بهترين ارزوها رو برات دارم نازنين - خوش باشي - يلدا

    پاسخحذف
  2. گلكم سلام مرسي سرزدي و نظر دادين - خانم ناز يه سوال ازت دارم كدهاي خروجي شاتزدايلي رو ميتوني از احسان بگيري برام ميل مني يا كامنت بدي تا خودش اوتومات رفرشش كنه -
    پيشو چطوره - بهترين ارزوها رو برات دارم خانم ناز - يلدا

    پاسخحذف
  3. سلام خانمی چطوری عزیز؟
    هر وقت کم میام پای نت برای اولین کسی که دلم تنگ میشه تویی می دونستی؟! جالبه و بیشتر از هر چیز دلم تنگ میشه که ببینم نوشتی چندمین ماهگرد...:) نمی دونی چقدر وقتی میام و می بینم یک ماه دیگه گذشته و تو اونو نوشتی ذوق می کنم و از تعریفهات لذت می برم راستی قدم نورسیده مبارک:))... باور کن چشمم شور نیست ولی خب نمی دونم چرا برام جالبی و دوست داشتنی...مواظب خودت باش با همسرت شاد و خوشبخت بمانی عزیزم...چشم حسود کور:×

    پاسخحذف
  4. خبرهای خودرا در خبرگزاری وبلاگ نویسان بخوانیدgooyanews.blogfa.com

    پاسخحذف
  5. شيده ي نازم!
    الان توي كافي نتم ! ديشب مجبور به يه سفر شبانه شديم!
    شب توي جاده هواي وخشتناك سردو خوشبو ويه آسموني كه ستاره هاش هزار برابر ستاره هاي شهر بود و آهنگ زيباي گيتار خيلي داشت خوش ميگذشت ! يه دفه ياد تو افتادم! نمي دونم چرا اخيرا هر وقت خيلي داره خوش ميگذره ياد تو مي افتم!؟؟؟
    هميشه جاتو خالي ميكنمو توي اين سفر هم همينطور!

    پاسخحذف
  6. ميزوني شيده ؟! رفته بودم سفير. كاسكو رو ديدم كلي يادت كردم ...

    پاسخحذف
  7. دوره کی گذشته؟
    این روزها هر جا می ری، همه دارن می گن هاشمی پیره، هاشمی پیره...
    راستش من هرچی فکر می کنم نمی تونم قبول کنم که هاشمی به خاطر اون هفتادویکی ـ دو سالی که از سن و سالش گذشته پیر باشه...
    طرز حرف زدنش هم هرچند مثل حاکمای قدیمی می مونه، امّا این هم دلیل مناسبی برای گذشتن تاریخ مصرف اون نیست...
    پیر بودن هاشمی هیچ ربطی هم به دور و بری های فسیل اون نداره، مدیرایی که بیست و شش ساله از پشت این میز به پشت اون میز منتقل شدن و هنوز فکرمی کنن می تونن با حمایت هاشمی چند ساله دیگه روی کول من و تو سوار باشن...
    حتی فکرای قدیمی هاشمی راجع به اقتصاد هم که به روش پنجاه سال پیش کشورایی مثل پاکستان و هند و ترکیه سعی می کنه مملکت رو مثل یه بنگاه معاملات ملکی اداره کنه، نشونه پیر بودن اون نیست...
    من و تو می دونیم که هاشمی پیر شده، چون هنوز هم فکر می کنه من و تو چه بخواهیم و چه نخواهیم، چه رأی بدیم و چه ندیم، ریاست جمهوری مال اونه...
    و من و تو می تونیم یه نه بزرگ بهش بگیم، جوری که هیچ وقت یادش نره...

    پاسخحذف