۱۳۸۴ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

هوووووووورا!

من خوبه خوبم! حیوونی پیام اون روز قشنگ وسطِ عر زدنِ من اومد خونه و شوکه شده بود! یه ساعت هم تو بغل اون گریه کردم و نازم کرد و هی برای هر کدوم از دلشوره‌های من یه راه‌حلی پیشنهاد کرد تا بالاخره آروم گرفتم :)
کلیدهای خونه رو گرفتیم امروز. هوووووووورا! ما خونه داریم الآن! کلی برنامه داریم. اول رنگ می‌زنیم، بعدش موکت و پارکت رو عوض می‌کنیم. بعدش دیگه باید کم‌کم اسباب‌کشی کنیم. کلی هیجان‌زده‌ام D:
خلاصه که خوبیم :) حالا بعداً می‌آم و بیشتر می‌نویسم. ممنون از اونایی که برام ای‌میل دادین و کامنت گذاشتین :*

۱۷ نظر:

  1. آفرين به تو .. راستي من هنوز سر كار گيرم! ديرتر ميام خونه!
    پيام
    راستي گربه رو نگفتي!

    پاسخحذف
  2. سلام سلام خوشگل‌ام. خونه نو خیلی خیلی خیلی مبارک باشه. ببین اینو بخون:
    http://mithras.org/mt/000401.html
    گوارای وجود جفت‌تون باشه عزیزم. یک عالمه بوس و بغل.

    پاسخحذف
  3. خداروشكر كه خوبي چه مي كنه اين پيامتون

    پاسخحذف
  4. سلام شيده جونم !
    الهي قربونت برم ! نمي دوني چقدر خوشحالم از خوشحالي تو !
    ايشالا كه از اين به بعد هر روزتون شاد تر از روز قبل باشه !
    اين شوهر خوب و نازنين رو هم خدا واست نگه داره!

    پاسخحذف
  5. قشنگ مينويسي . اينجا هم سر بزن
    http://dobare.persianblog.com

    پاسخحذف
  6. عزيز جان! مي دوني كه من خداوندگار قر زدن و اشكال گرفتنم. ببينم اما. شما قبل از اينكه خونتون رو كارپت كنيد خيال داريد موكت هاش رو كجا بچسبونيد؟ D:
    -----------------------------------
    پینک‌فلویدیش: آخ آخ آقای غرغرو اومد! می‌خواستم بنویسم پارکت و اشتباهی نوشتم کارپت :))) تو هم که کمین کردی پشتِ بوته‌ها و منتظریا!!! ؛)

    پاسخحذف
  7. به به خونه جديد مبارك ... خيلي هم مبارك ... اميدوارم كلي خوشگلش كنيد كه مي دونم ميشه ... راستي اميدوارم يكي نياد بگه كارپت يعني چي؟ كارپت يعني كاري كه پت ها( حيووناي خونگي) مي كنن و توي امريكا چون حيون خونگي زياده و بايد درامد داشته باشن شغلهاي مختلفي براشون وجود داره ... اي داد الان ديكشنري رو نگاه كردم ديدم كارپت يعني فرش ظاهرا ..
    خدا به داد من برسه با اين كامنت (:

    پاسخحذف
  8. شيده خيلي وقت است كه مثل سابق صادقانه نمينويسي !
    ولي اين دفه ديگه خيلي ضايع بود !وجداني خودت اين جمله ي پيام رو تفسير كن ! كه گفته راستي گريه رو نگفتي ! اولين چيزي كه به ذهن آدم ميرسه اينه كه اصلا روحش ها از اين جريان با خبر نيست!
    حالا اين شعر تقديم به تو به اين اميد كه باز هم مثل سابق راستگو بشي!
    دير زمانيست كه مينويسي در اين بلاگ دروغ!
    از همين روست كه رفته از آن شكوه و فروغ!
    پنداشتم كه شيده حقيقت است در اين دروغستان !
    پنداشتم كه راست است تلخ و شيرين اين داستان!
    اين رسم بزرگاني چون تو نيست كه كني فريب در كار!
    قلب هاي پاك را بازيچه ي خويش كني!
    قلب هايي كه كيمياست دراين روزگار!
    هنوز مي طپد دلم براي شيده اي كه پشت اين دروغ ها پنهانست !
    هنوز دلم منتظر شيده ي ديروز ست!شيده اي كه ديگر نيست!
    بگو دوباره راستي را!بگو كه حقيقت امروز شيده ي من چيست؟
    -----------------------------------------
    پینک‌فلویدیش: ای بابا ابریشم جان چه مشکوک و بدبینی! پیام ننوشته گری‌ه نوشته گرب‌ه!!! یعنی همون CAT خارجی‌ها!! اونم یه ماجرای مفصل داره که چون نمی‌خواستم این دفعه طولانی بنویسم گذاشتم برای پستِ بعد. نگران نباش، من اگه هیچی نباشم شدیداً صادقم، اگه نتونم صادق باشم ترجیح می‌دم اصلاً ننویسم :) ممنون از شعرت، گرچه محلی از اعراب نداشت ؛)

    پاسخحذف
  9. سلام شيده جان
    خونه تازه به تو و پيام فيلتريده شده مبارک :)

    پاسخحذف
  10. سلام شيده عزيز - هم خيلي خوشحال شدم كه خونه جديد آماده شد و بهد خوشحالم خوبي - هميشه عاشقانه در كنار هم باشين و از زندگي لذت ببرين - بهترين ارزوها رو براتون دارم -

    پاسخحذف
  11. سلام... خونه جديدتون مبارك... آره الان يه حس ديگه اي دارين... .

    پاسخحذف
  12. خونه نو مبارک شیده جان . . . همیشه شاد باشی

    پاسخحذف
  13. سلام بالاخره پيام با تو يا با خورشيد خانم ازدواج كرده?
    ----------------------------------------
    ای بابا!!! لیلی زن بود یا مرد!؟! من این همه پیام پیام می‌کنم خیال کردی من عاشقِ شوهرِ خورشیدخانوم شدم!!!!!!؟

    پاسخحذف
  14. سلام
    خونه نو مبارككككككك

    پاسخحذف
  15. سلام:
    مبارك باشه! تا باشه عمري برات ايشاالله هميشه اينجوري شاد باشي.

    پاسخحذف