۱۳۸۴ خرداد ۲۳, دوشنبه

فراخوان کانون نویسندگان ایران برای گردهمایی در برابر زندان اوین

نمی‌دونم به عنوانِ شخصی که خودش نمی‌تونه در این جمع حضور پیدا کنه حق دارم از کسِ دیگه‌ای بخوام که این کار رو بکنه یا نه اما فکر می‌کنم که این یک اطلاع‌رسانیه دست‌جمعی است و انتخاب بین رفتن یا نرفتن دستِ خودِ خواننده که وضعیت مملکت و خودش رو بهترمی‌دونه. امیدوارم که همه‌ی زندانیانِ سیاسی هر چه زودتر اقلاً به بهانه‌ی انتخابات هم که شده آزاد بشن.
به امیدِ ایرانِ آزاد و آرام.

مردم آزاده‌ی ایران
سازمان‌های مدافع حقوق بشر!
ناصر زرافشان هشتمین روز اعتصاب غذای دردناک خود را می‌گذراند و در خطر جدی مرگ قریب الوقوع است. ناصر زرافشان مبتلا به بیماری حاد کلیوی است و هر لحظه بر وخامت بیماری او افزوده می‌شود. ما از همه‌ی مردم٬ نهادهای فرهنگی و اجتماعی درخواست می‌کنیم که درگردهمایی اعتراضی تحصن کنندگان٬ از ساعت چهار تا شش بعد از ظهر روز سه شنبه بيست و چهار خرداد هشتاد و چهار در برابر در بزرگ زندان اوین شرکت کنند.
کانون نويسندگان ایران - ٢٢/٠٣/٨٤



۲ نظر:

  1. من نميدونم اين چرا كامنتاي منو پست نميكنه!

    پاسخحذف
  2. سلام شيده عزيز - مهم اينه كه به فكر زندانياني هستي كه فقط به جرم عقيده و فكر در بند هستند و همين كه از هزاران هزار فرسخ اونورطر حمايت مي كني ارزش داره - خيلي ها تو ايران اصلن ككشونم گزيده نشد - به هر حال حضور سبزت رو حس مي كنم و بهترين ارزوها رو برات دارم گلك - خانم ناز لطفن تو لينكهات ادرس شب يلدا رو اگه اشكال نداره عوض كن به ادرس جديد -راستي پيشو نازنازي چطوره ؟

    پاسخحذف