۱۳۸۴ تیر ۱, چهارشنبه

من که می‌گم رای بدیم، حالا خود دانید

راستش رو بخواین دیگه خسته شدم بسکه با همه حرف زدم در مورد انتخابات. من قبلاً یه سری کامل گفتم در مورد کاندیداها و شرکت و تحریم در انتخابات چی فکر می‌کنم و گفتم که ایران فقط تهران و آدم‌هایی که تو اینترنت هستن نیست و انفعال هم بدترین راهِ ممکنه و ماهایی که خارج از ایرانیم واقعاً نباید برای اونایی که تو ایرانن تعیین تکلیف کنیم که تحریم کنن و مقاومت کنن و اعتراض کنن و این حرفا. هر وقت حاضر شدیم خودمون هم بریم پابه‌پاشون از این کارا بکنیم، از این حرفا می‌زنیم!

خلاصه که نظرِ خودم رو می‌دم و می‌گم معتقدم که باید از همین قدر آزادی‌ای که داریم نگه‌داری کنیم و احمدی‌نژاد یه خطرِ جدیه! ضایع‌تر از اینم نمی‌شه که کسی بیآد و بگه احمدی‌نژاد بیآد بهتره چون بالاخره گندش درمی‌آد!!!!‌شماها خوابین مثل اینکه!!‌ گندش خیـــــــــــــلی وقته که دراومده! دیگه از این بیشتر چقدر باید بیآد!!؟ تابلو آدم نکشتن که کشتن، در مقابلِ مردم نمی‌ایستن که می‌ایستن! روزنامه نمی‌بندن که می‌بندن. زندانی نمی‌کنن که می‌کنن! کتک نمی‌زنن که می‌زنن! از دین ابزاری استفاده نمی‌کنن که می‌کنن! پولِ مملکت رو بالا نمی‌کشن که می‌کشن! ببخشید یه سوال دارم، دیگه چکار باید بکنن که گندش درآد؟!!!

خب اگه هم دراومده منتظرین دقیقاً چی بشه؟ مردم برن خودشون رو به کشتن بدن که شما خوشحال شین و برگردین!؟ اقلاً رفسنجانی یه فناتیکِ مدهبیِ روانی نیست! معین آدمِ سالمی بود اما زورش نمی‌رسید به اینا. شاید رفسنجانی حالا که چاره‌ی دیگه‌ای نداریم بتونه اقلاً از پسرفت جلوگیری کنه.

من که می‌گم رای بدیم، حالا خود دانید.


۹ نظر:

  1. من در دور دوم رذي ندادم ولي در اين دور رذي خواهم داد و براي هاشمي حتي دارم تبليغات مي كنم.

    پاسخحذف
  2. شيده عزيزم - مثل هميشه منطقي فكر كردي و تصميم گرفتين - به اميد روي كار نيمدن شهردار فاشيسم -
    خانم گل دلم براي صداي قشنگت تنگ شده - پست صوتي نميدين ؟
    به پيام خان سلام برسون - من كمترين يلدا

    پاسخحذف
  3. در مورد پينك فلويد نگران نباش بعد از لندن دارن ميان آمريكا و اولين كنسرتشونم فكر كنم تو فيلادلفيا باشه ميتوني بري تو تيكت مسترز دات كام چك كنم. منم مثل تو ديوونشونم

    پاسخحذف
  4. من كاملا با حرفات موافقم و اين حس شما كه اينجا زندگي نمي كنين و خيلي نگران هستيد فوق العاده است و قشر عظيمي از مردم ما به علت فقر فرهنگي متاسفانه هنوز نمي تونن بفهمن كه اگه احمدي نزاد رئيس جمهور بشه چه بلايي به سر ما مياد.

    پاسخحذف
  5. سلام شيده جان.من موافق رئيس جمهوريم كه بالخره اين گروپ س..س ما رو راه بندازه و احمدي ن}اد رو باتوجه به علاقه اش به مسئله تعدد زوجات به اين قضيه نزديكتر مي بينم

    پاسخحذف
  6. سلام
    مي دونين آخه موضوع اينه كه تمام اين بساط ها از زمان همين رفسنجاني شروع شد.مگه يادتون رفته؟قتلهاي زنجيره اي.كتك زدن جوونا تو خيابونا و خيلي هاي ديگه.
    اين احمدي نژاد كه اومد و رسما گفت كه مشكلات مملكت اينقدر زياده كه رئيس جمهور ديگه نمي تونه به پوشش دختر ها و پسر ها فكر كنه.
    2 شب پيش هم كه تو تلويزيون مصاحبه داشت طبق دستور عضي ها برق خيلي از استانها قطع شده بود اون وقت اين رفسنجاني كه حتي نمي زاره رقيبش حرف بزنه مي خواي حرف جوون ها رو بشنوه؟؟؟؟؟ مي خواي آزادي بيان بده؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  7. حرف دل منو زدي . با همه ش موافقم

    پاسخحذف
  8. خسته شدی؟1
    تازه اول راهیم هنوز شروع نشده باید از اول بسازیم و بدون سوراخای قبلی یادت باشه من و تو نسل اول اصلاحاتیم.و پیشرو ما بودیم که به جامعه مدنی رای دادیم خوب همیشه دموکراسی به نفع استبداد هیچ وقت شک نکن. استبداد اژدهای خفته ای که به این راحتی به خواب نمیره و مطمئن باش خواب خیلی سبکی داره.
    یادت باشه روزایی رو که حسرت چن دقیقه صحبت دوستانه با خیال راحت و احساس امنیت داشتی.
    متاسفانه نسل دوم اصلاحات ابن روزا رو به یاد نداشت و قدر این نیمچه ازادی رو ندونست به فرزندانمون یاد بدیم که همیشه مواظب ازادیشون باشن.

    پاسخحذف
  9. الان دارم از حوزه ميام. به رفسنجاني راي رو داديم...خيلي درد داشت!!!...خيلي..ولي با اين همه هيچ بعيد نيست كه همون پرزيدنت
    فوتوژ نیک بیاد باز بالا!...نهیلیست شدیم رفت پی کارش!

    پاسخحذف