۱۳۸۴ خرداد ۲۵, چهارشنبه

آدرس بدین مَردُم!!

آهای ملت! کسی می‌دونه کجای سن‌دیه‌گو می‌شه رفت و رای داد؟!! توی سایت‌شون آدرسِ محل رای دادن رو ننوشتن! نکنه نمی‌خوان ما رای بدیم! هه هه هه مسخره کردم خودم رو، نه؟ ولی باید رای بدم. چون می‌دونم اینا نمی‌خوان ما رای بدیم. چرا فکر می‌کنین که رای ندادن‌تون اینا رو ناراحت می‌کنه. بابا از خداشونه!!! تو رو خدا حرفِ اینایی که به امیدِ‌ مشروعیت‌زدایی و امریکا هستن رو گوش ندین. برین رای بدین. از حق‌تون استفاده کنین. باور کنین رای ندادنِ ما فقط باعث می‌شه که این مجلس و بقیه همه یه رنگ بشن و دیگه تمومه.

این خیـــــــــــــلی خوب نوشته بخونین و رای بدین لطفاً.

۵ نظر:

  1. Hyatt Regency La Jolla
    3777 La Jolla Village Drive
    San Diego, CA 92122
    اينجا بقيه آدرس ها هم هست:
    http://www.election1384.com/location.pdf

    پاسخحذف
  2. دیگه نبینم بدون اجازه از کلمه ی آهای ملت استفاده میکنی ها . بابا کپی رایتی گفتن مثلا . ما چهار سال خون جیگر خوردیم تا این اصطلاح رو جا بندازیم . فردا که ازت شکایت کردم حالت جا میاد . حالا شایدم پس فردا شکایت کردم .
    راستشو بخوای اول فکر کردم یکی از نوشته های منو دزدیدی اما چون من اهل رای دادن نیستم فهمیدم که ....

    پاسخحذف
  3. شیده عزیز چرا فکر میکنی کسانی که رای نمیدهند حالیشون نیست و متوجه نیستند که مجلس و دولت دار یک دست می شوند؟!! شیده عزیز مگر مجلس دولت دست جناع اصلاح طلب بود چه اتفاق خاصی افتاد که حالا باید مجلس دولت از دوجناع باشند و همش دست راستی ها نباشه. موافقان رای دان حتی یکبار هم به مخالفان رای دان لینک داده اند و نظر شان را خوانده اند ویا جوابی برایشان داشته اند؟
    شیده عزیز میدانم که باز بی پاسخ خواهی گذاشتی مثل همه دوستانی که رای میدهند اما من از رو نمیروم وباز میپرسم شما با این انتخاب و این قانون اساسی چه راهکار و روشی برای فردا روز انتخابات دارید؟ شما که از دکتر معنی دفاع میکنی فردا روز انتخابات به چه وسیله ای و ابزاری میخواهید به شعارهایتان جامعه عمل بپوشانید؟!!
    ایا بعد از چهار باز باید شاهد یه سری شعارهای قشنگ و وعده وعید های عملی نشده باشیم و دوباره از سر ناچار بین انتخاب بدو بدتر به اصلاح طلبان رای بدهیم؟!!

    پاسخحذف
  4. شیده جان من برای ناراحتی اینان نیست که رای نمی‌دم برای ارزشی‌ست که برای رای دادن قائل‌ هستم.

    پاسخحذف
  5. akh mardak ba in kosesherat ke neveshti in am shod harf ahmagh , ray bedim be che jakeshi, nakone jomhori kasife irani be to ghoromsagh ham pol mide ke kosesherato biyaee benevisi

    پاسخحذف