۱۳۸۲ دی ۱۳, شنبه

هنوز حناقی هستم اما از

هنوز حناقی هستم اما از اون مدلی که خودم نمی تونم هیچی بگم اما می تونم لینک بدم بقیه چی گفتن!

****

کمیکی که حمیدرضا تو بن بستش کشیده واقعا عالیه! یعنی رانندگی صنم دقیقا همونیه که به تصویر کشیده شده! من از ماشین خودمون با موبایل زنگ می زدم التماس که تورو خدا آرومتر برین ماها هم بهتون برسیم!!

****

تولد این دوست عزیز هم مبارک که الحق که موقع های خیلی بدی رو برای تلفن زدن انتخاب می کرد! فکر نمی کنم تو عمرم با هیچکس انقدر بد حرف زده باشم پای تلفن! خب در عوض صاحب یه ستون موسیقی ثابت شد، آقا همه اش مبارکه :)

****

زهرا هم بدجوری حالش بده مثل اینکه، والله من که خبر ندارم چه خبره ولی فکر کنم بدونم فحش خوردن چه مزه ای میده. خیلی بدمزه است، نه زهرا؟

****

دارم دوباره بدجوری خودم رو سانسور می کنم و همش می نویسم و دکمهء دیلیت به رفیقی جدانشدنی تبدیل شده. البته پیام میگه تو هنوز خودت رو نشناختی نمی تونی ساکت بشینی. احساس می کنم اطرافیانم هم بدشون نمیآد من خفه خون بگیرم یه مدت! پس فعلا من میرم یه کم خفه خون بگیرم. با اجازه. اوه راستی کاپوچینو هم به روز شد. هفتاد و ششمیش. فکرش رو بکنین من تا به حال هفتاد و شش شماره فحش خوردم، اینم رکوردیه در نوع خودش! خب دیگه جدی جدی برم خفه، خوشحال باشین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر