۱۳۸۲ بهمن ۳, جمعه

هفتاد و نهمين رو



هفتاد و نهمين رو بنوشيد. یه مطلب عالی در مورد انتخاب و خرید دوربین دیجیتال مطلوبتون هست که هر کسی می خواد دوربین بخره پیشنهاد می کنم حتما بخونه.

گزارش تصویری از کنسرت شجریان هم هست که حسن سربخشیان عزیز عکس های فوق العاده ای برامون گرفته. راستی تولد وبلاگ حسن هم هست. آقا تبریک. انشالله جشن فارغ التحصیلی سحر جون :)

کلی مطالب عالی دیگه هم هست که بچه ها زحمتش رو کشیدن. راستی کی بود می گفت تو ایران کار گروهی پیش نمیره؟!

******

در مورد اصفهان هم که خورشید خانم گل خیلی قشنگ نوشته. من اگه بخوام بنویسم همش باید از گند زدن هام و چیزایی بنویسم که بعدها مطمئنا بر علیه خودم در انواع و اقسام موارد بی ربط استفاده خواهد شد پس بی خیال. فقط خوش گذشت. همین.

******

این نوشتهء استا واقعا عالی بود :))) این پسر خداست! دستت درد نکنه وسط این حال گرفتگی کلی دلم باز شد!

******

راستی این چند وقته کتاب خوندم! مرشد و مارگاریتا تموم شده خیلی وقته اما نرسیدم در موردش بنویسم. به نظرم یک شاهکار بود!‌ اگر تا به جال نخوندین حتما بخرین و بخونین. البته سر اون فصل مهمانی ابلیس یه کمی کش اومدم اما بقیه اش عالی بود! چند وقت پیشش بالاخره نشستم تمام داستان های مجموعه دلتنگی های نقاش کوچه چهل و هشتم رو هم خوندم!‌ عالــــــــــــــــــی! اینم حتما بخونین اگر تا به حال نخوندین، مخصوصا داستان آخر! دارم ده فرمان کیشلوفسکی رو می خونم که به نظر خیلی خوب میآد. حالا بعدا میگم چطور بود.

خانهء امن ابراهیم نبوی رو هم بالاخره خوندم تموم شد و تمام مدت به سینا فکر می کردم :( اون مدتی که سینا رو گرفتن من وبلاگ نمی نوشتم اما اون دادنامه رو به همهء دوستان و آشنایان فرستادم برای امضا و همیشه به فکرش بودیم با بچه ها. ما تو کاپوچینو شدیدا به سینا به خاطر راهنمایی هاش و همراهیش مدیونیم یا حداقل من اینطور فکر می کنم. خیلی از بچه های ما هم که علاقه داشتن الآن روزنامه نگارن به خاطر حمایت سینا.

وقنی که تو زندان بود همش فکر می کردم همونطوری که کاهه اومد بیرون و به خاطر فشار هایی که روش بود زد زیر همه چیز لابد به سینا هم فشار خواهند آورد اگه ماها زیاد شلوغ کنیم به همین خاطر با اینکه پیگیر حالش بودم اما چیزی جایی نه نوشتم و نه گفتم. وقتی هم که اومد بیرون احساس می کردم دلش نمی خواد ما رو به خطر بندازه پس خودش رو کنار کشیده بود. یا شایدم اینا همه اشتباه بود اما خب به هر حال هیچی نمی دونستم از این اوضاع و احوال. خودم هم خیلی می ترسیدم. چرا؟ نمی دونم. سینا بهم می گفت تو تند و تیز می نویسی و آتیشی هستی مواظب باش. منم سعی کردم مواظب باشم که منتهی به خفه شدنم شد چون کلا من صدام بلنده! یا داد می زنم یا ساکتم.

الآن خیلی خیلی خیلی بیشتر از اون چیزی که بتونم بگم خوشحالم که سینا آزاده. و اینکه در کنار مانی و فرناز جایی هستن که بدون نگرانی از تهدید آزادیش می تونه بازم وبلاگ خوبش رو بنویسه و وبگردی کنه و برامون مطالب خوب بنویسه. ای کاش این همه آدم های خوش فکر که دارن به جرم آزاداندیشی رونده میشن از این مملکت رو قدرشون رو می دونستیم. همونطوری که به پرستو گفتم می دونم و مطمئنم که سینا و فرناز هر جا که باشن موفقن چون آدم های توانا هر جا که باشن راه موفقیت رو پیدا می کنن اما واقعا حیفه که نمی تونیم دیگه تو خونهء صمیمی و گرمشون جمع بشیم :( این کتاب خونهء امن چند درصدش واقعیه؟ یعنی واقعا انقدر خر تو خره؟! خدایا خودت رحم کن. آمیــــــــــــــن.

سینا و فرناز عزیزم هر جا که هستین انشالله سالم و خوش و آزاد باشین :)

Listen here.

PINK FLOYD
ECHOES

Overhead the albatross hangs motionless upon the air
And deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves
The echo of a distant tide
Comes willowing across the sand

And everything is green and submarine
And no one showed us to the land
And no one knows the wheres or whys
But something stirs and
Something tries
And starts to climb towards the light

Strangers passing in the street
By chance two separate glances meet
And I am you and what I see is me
And do I take you by the hand
And lead you through the land
And help me understand the best I can

And no one calls us to reword
And no one forces down our eyes
And no one speaks
And no one tries
And no one flies around the sun


And now this is the day you fall
Upon my waking eyes
Inviting and inciting me to rise
And through the window in the wall
Comes streamin in on sunlight wings
A million bright ambassadors of morning

And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر