۱۳۸۲ بهمن ۶, دوشنبه

پنجمين ماهگردمون مبارک :)

پنجمين ماهگردمون مبارک :)

******

عجب تولد بازی ایه! تبریک به همگیتون :*

تولد آرش عزیز هم هست که مبارکه :) تولد نفیسه هم همینطور. مبارک هر دوشون باشه!

اوه داشت یادم می رفت! تولد آقای ابطحی هم هست!!!! تبریک!

خوشم میآد اینجا همه بهمنی هستن D:

******

برای اولین بار یه گربهء مرده دیدم.
گربهء سیاهی که گوشهء میدون آزادی مرده بود.

یه پیرزن رو تو یه کارتن نشونده بودن سر میدون ونک.

هیچی تو این شهر لعتنی سر جاش نیست.

حالت تهوع دارم...
کاشکی حالم بهتر بود. میشه حالم بهتر شه لطفا؟!

******

این داستانِ آهو رو خیلی دوست دارم. خوشحالم که بعد از صد قرن بالاخره رفت رو سایت! از ترجمه اش لذت بردم فکر کنم شما هم از خوندنش لذت ببرین.

******

راستی این فیلم Mystic River خیلی کشته مرده داره و کلی هم کاندید شده برای چیزای مختلف و از این حرفا. هر کی هر چی دلش می خواد بگه. من از این فیلم خوشم نیومد،‌ گناهه؟؟! تازه تمام هنرپیشه هاش رو دوست داشتم و خوشم نیومد! و این یعنی اینکه مشکل از یه جای دیگه بوده، خوش به حال آنان که دوست داشتند، نوش جان،‌ گوارای وجودتون!‌ کمتر برای من فحش نامه بفرستین!!!!

من برم فعلا ببینم این تام کروز عزیز در آخرین سامورایی چه کرده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر