۱۳۸۳ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ای خداااااااااااا

فعلا حالم خوب نیست. آدم یه سری مزخرفات می‌خونه و می‌شنوه خب حالش بد می‌شه دیگه. بگذریم.

جشنواره همه چیزش خوبه! یعنی اینکه جشنواره‌ی وبلاگ دیگه چیزی غیر از این نمی‌تونه باشه! فقط اشتباهی که من کردم این بوده که پاشدم رفتم اونجا. اگه نمی‌رفتم مطمئناً الآن حالم خیلی بهتر بود.

عمیقاً به این فکر افتادم این کاپوچینو رو تعطیل کنیم بره پی کارش،‌ بدجوری ول معطلیم با این وضعیتی که می‌بینم. نه خب اینکه از دستای من خارجه، ولی فکر نکنم حالا حالاها بخوام تو اینترنت کار کنم. وای خدایا یعنی شماها حرف‌هایی می‌شنوین اونجا یا می‌خونین تو سایت‌هاشون که اصلاً دچار افسردگی ممتد می‌شین... قرار بود بگذریم!

فقط می‌خوام از عطا خلیقی، آقای ناطقی، عماد هنرپرور و نیمای تدارکات تشکر کنم که خیلی کمک کردن و سعی کردن کارا درست انجام بشه. به هر حال همین سعی‌شون هم کلی ارزش داره. یه سری که فقط طلب‌کارن و ادعاشون می‌شه ولی موقع عمل که می‌شه جا می‌زنن. خسته نباشین دوستان. خدا صبرتون بده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر