۱۳۸۱ آذر ۱۱, دوشنبه

FUCK YOU. With Capital Letters

FUCK YOU. With Capital Letters that is! What the hell were you thinking putting that crap of a link in your stupid weblog? Antar nemigi yeki ba in chiza halesh bad mishe?! I don't even watch movies with a hint of being disgustingly scary, never ever, and i am your age for fuck's sake. People are different in case you humangous ass have not noticed (which is the case, since you are too busy yacking about how "sag" and "chagh" and superficial you are.) I thought there was a limit to your ignorance. Listen you self-proclaimed moronic ignorant bitch (pun intended), there are other people on this world tooooooo, and they happen to not think exactly like you do (surpriiiiiise), would you mind being a tad bit more considerate about the garbage you give link to? you could provide a warning saying (this link is as "sagy" as my stinking "akhlagh").

I think you can read in between the line the extent to which this puke of a link has affected me. I don't fill my life with this garbage, there are other ways to live, that your limited imagination cannot even comprehend. Take that fucking link off or you will be responsible for another person's heart-shake (NO! That wasn't supposed to make you laugh).

I have read your blog almost since day one...u disgusted me with your inhumanely ignorant views on homosexuality (could you BE more closed-minded? you are so blinded by your own opinions you won't even so much as to listen to other's views on anything). Then there are these show offs, for which I do not blame you much. You do your hair in corn-rows, and the whole fucking world has to know about it,.... well as i said you cannot be blamed as u live in a society where drinking hot-chocolate is equal to being classy. And then there are your non stop refrences to yourself as a dog. I simply cannot comprehend how anyone could use this word so often and not wanna puke. (As I write these lines, I am still outraged and frustrated because of the stinking link you gave today, TAKE IT OFF...erkh....)

You are sharp, that I have to give to you, but also blinded, so much that you refuse to consider the possibility of looking into yourself and trying to be a bit flexible when it comes to change. I am no nun myself, but am very much in the same "situation" as yourslef....in so many aspects that it is not even funny... profession-wise, family-wise, financial-wise, even the way you described your spendings, for a minute there i thought it was me. But attitude-wise? heeeeeeeck nohoho. I can be a pain in the ass, i can be self centered , but I ALWAYS leave a door open for critisism, and i alwasy revise myself..... such is the world, ever changing.

I guess while we are at it (i don't email folks that often), I can tell u one thing about your writings I liked : "gorbe hayeh ekbatan payizam bas nemikonan" or something to this effect. That was pretty much the only writing i think u nailed. khorshid must have blushed when she read that one.

Anyhow, that inhumane link provided me with this opportunity to write you an email which might have been biased because of the dismayed state I am in. But this was absolutely and by faaaaar THE WORST THING I HAVE EVER ENCOUNTERED throughout my weblog-reading sessions. Ask yourself, where the hell has your consideration for others gone? Have some respect for those who read your yacks.

with much dismay,

a reader.


دستت درد نکنه عزيزم. کلي خستگيم و اينا در رفت و کلي هم حالم بهتر شد. آخه مي دوني سرما خوردم و تب دارم و تمام تنم داره گز گز مي کنه و حالا حالم کلي بهتر شد. مي تونم بفهمم که چند متر از جات پريدي وقتي که اون کليپ رو ديدي. من خودم هم يه ۳ متري از جام پريدم و بعدش هم براي کسي که اين لينک رو برام فرستاده بود آفلاين گذاشتم که خيلي بدجنسي، ۳ متر از جام پريدم و بعدش هم وقتي با هم حرف زديم کلي با هم خنديديم و رجز خونديم. همين اتفاق با خيلي ديگه از دوستانم افتاد.

بله درسته آدمها خيلي با هم فرق دارن و براي يه آدم آنرمالي مثل من که هميشه شاهد تفاوت فاحش اخلاقي، شخصيتي خودش با بقيه بوده و به خاطرش کلي زجر هم کشيده اين موضوع کاملا درک شده است، نمي دونم از کجا به اين نتيجه رسيدي که من اين رو نمي فهمم و بعد نتيجه گرفتي که اين دليل گذاشتن اون لينک در صفحه ام بوده.

اون لينک اونجاست به هر عنواني که هست و اين فقط به من مربوطه و بس. مي تونه شوخي باشه. مي تونه تروريسم وبلاگي باشه. مي تونه بيمزگي مطلق من باشه. مي تونه نشانگر ساديسم من باشه. مي تونه براي نشون دادن هزارباره باحالي مطلق من باشه (که به قول تو هدف اصلي من از نوشتن اينجاست). مي تونه اين باشه که من مي خواستم باهاتون يه شوخي کنم ولي خب با اين حواس پرتيم به اين موضوع فکر نکرده بودم که بعضي ها ظرفيت بعضي شوخيها رو ندارند.

مسئله اينجاست که من نمي فهمم اگه تو از روز اول وبلاگ من رو خوندي و انقدر برات آزار دهنده و اذيت کننده بوده پس چرا بازم ميآي؟؟؟ اگه من فقط بلدم از چاق بودن خودم بگم که يه حقيقته و نمي دونم چرا نبايد بگمش، از سگ بودن خودم بگم که بازم يه اصطلاحه براي اشاره به اين حقيقت که متاسفانه بيشتر مواقع آدم بد اخلاقي هستم و خودم هم اين رو قبول دارم و سعي دارم کمي بهترش کنم، از سطحي بودنم بگم که بازم از نشانه هاي انسان بودنمه و هر کسي گاهي سطحي ميشه و به دنياي اطرافش درست نگاه نمي کنه و بي خيال ميشه، آخه توي عزيز چرا ميآي و اين خزعبلات رو از روز اول مي خوني و حرص مي خوري؟

حالا اگرم ميآي ديگه با شناختي که از من مزخرف پيدا کردي بايد انتظار چنين حماقتهايي، يعني دادن لينکهاي dismay ايجاد کننده، رو داشته باشي و اگر نداري ديگه من شرمنده ام بيشتر از اين نمي تونستم آمادتون کنم که بدونين با چه جونوري طرف هستين!!

عزيز دلم بي خيال من شو تو رو خدا!

تويي که حتي نفهميدي که من از هات چاکلت حرف نمي زدم و منظورم شکلاتهاي ليکور دار بوده و هدفم هم از گفتنش اين بوده که غير مستقيم بگم مست هستم و بايد چرت و پرت هام رو با اين فکر در ذهن بخونين که يه آدم کمي مست نوشتتشون.

تويي که نمي دوني وقتي از کارايي که مي کنم مي گم و از عکس العمل هاي مردم، منظورم خودنمايي نيست چون شماها که من رو نمي بينين و تاثيري تو زندگيم ندارين و همون ها که مي بينن به اندازه کافي بهم لطف دارن، بلکه دارم سعي مي کنم تصويري از خودمون در قبال پديده هاي ناشناخته تو اين وبلاگ نشون بدم. تصاويري که خودم به خاطر در مرکز بودنشون خيلي براشون قيمت بالايي پرداختم.

تويي که نمي توني موضع شخصي من رو در مورد يه موضوع در وبلاگ شخصي من تحمل کني و با اين پيش فرض که من در مورد ديدگاه بقيه بي اعتنا هستم از من مي خواي به نظرات بقيه احترام بذارم. به نظر تو اگر بي اعتنا بودم دوبار تو وبلاگ نوشتنم به خاطر نامه هايي از نوع نامه تو که پر از توهين مستقيم به شخصيتم به بهانه نقد وبلاگم برام ميومده، سکته مي کردم يا اصلا بدون هيچ توجهي به کارم ادامه مي دادم؟

تويي که به خاطر يه شوخي اينترنتي هر چي از دهنت در اومده به زبون خارجکي بسيار روان و زيبا برام پست کردي. تو دوست عزيزم که به خاطر يه لحظه پريدن از جات و به قول خودت لرزش قلب خودت رو محق دونستي من رو له کني.

آره واقعا بي خيال من شو. ازت ممنونم که تا الآن وقت گذاشتي وبلاگم رو خوندي و نظراتت رو هم برام فرستادي و مي دونم که اين انتخاب خودته که بازم بيآي يا نيآي اما اين رو بدون که من هموني که تو دنياي واقعي هستم اينجا هم همونم. اگه بده، اگه غير قابل تحمله، اگه مستحق تمام اين توهين هاي توست، اگه سگ و چاق و سطحيه، اگه عقلش نمي رسه که چه لينکي بذاره تو وبلاگش، اگه مردم و نظراتشون رو به يه ورش هم حساب نمي کنه، فعلا که همين گهيه که هست و متاسفانه تحولات مثبتش ممکنه خيلي بيشتر از اينا طول بکشه و از حوصله تو خارج باشه،‌ پس پيشنهاد مي کنم دفعه بعد اگه احيانا بازم خواستي بيآي اينجا به دنبال چيزي غير از اين نباش تا انقدر ناراحت نشي.

بازم مي گم معذرت مي خوام ازت اگه انقدر که مي گي اذيت شدي. مي خواستم نامه رو برات با اي ميل بفرستم اما ديدم شايد حرف دل خيلي ها رو زده باشي که وقت يا حوصله نداشتن با سيوايي قلم تو شخصا فحشم بدن و گفتم اينجا باشه بهتره.

به قول يکي از دوستان که گفت نامه رو اينطوري امضا کنم:
ارادتمندتون،
پينک فلويديش.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر