۱۳۸۲ بهمن ۱۸, شنبه

کتاب، فیلم و چند تا لینک، مهمتر از همه تامو

کتاب ده فرمان کیشلوفسکی هم تمام شد هفتهء پیش و کلی هم چسبید. فکر کنم این آشتی دوباره با کتاب ها عاقبت خوشی داشته باشه. فعلا می خوام برم سراغ چند تا کتاب ایرانی، خدا به خیر کنه. الآن کتاب چیزی به فردا نمانده است از امیرحسین چهل تن رو گذاشتم جلوم دارم رو خودم کار می کنم که بخونمش! کسی اینجا از این انسان کتاب خونده تا به حال؟

******

راستی فیلم آخرین سامورایی که قبل از سفرم دیدم هم خیلی خوب بود و منتهی به این کشف شد که من از فیلم هایی که سامورایی بازی دارن شدیدا خوشم میآد، حالا چراش رو خدا می دونه! به تام کروز هم خیلی میآد که نقش یه کاپیتانِ شاکی و تخس رو بازی کنه که بر اثر تعالیم یک سامورایی انسان میشه! پیشنهاد می کنم فیلم رو ببینین اگه شما هم سامورایی بازید!

******

این بشر خداست! اگر تا به حال نرفتین سراغش حتما برین!

******

شادی، صابونی لیمویی ست که از فکر بوئیدنش پوستم گرمیگیرد.
شادی،بندهای صبورو زیبای انگشتان توست.
شادی،ابروهای خمیده مادرم است.
شادی،چشمان عمیق برادرم است که به کودکش، من ، می نگرد.
شادی، خنده چشمان سیاه لیلاست در یک عصر شنبه.
شادی،لمس لکه های قرمزیست که در صدای پسرکم می شنوم.
شادی،آسپرین های مداوم مردی است که گویا نسبتی با من دارد.
شادی،خواندن پیغامی است که می گوید: " چطوری اَ ن ؟".
شادی،شنیدن صدای نرم ِ گندمگون ترین زن دنیاست.
شادی... شادی... شادی...
سپاس می گویم تو را
ای یگانه ترین،
ای زیباترین،
ای "من".

از شعر خوشم نمیآد اما نمی دونم چرا از نوشته های این دختر انقدر خوشم میآد! شاید چون هر دومون یه جور موسیقی دوست داریم یا شایدم چون من حواسم نیست که شعر دوست دارم! میشه لطفا بی زحمت یه کم بیشتر بنویسی عزیزم؟! ممنون!

******



نمی دونم سراغ Tamo رفتین یا نه. من که خودم قادر به داونلود کردن اون همه ء آهنگ نبودم اما بهنام عزیز لطف کرد و طبق معمول از صدقه سر تهران اونیو منم تونستم به آهنگ ها گوش بدم. خب شخصا بیشتر آهنگ ها رو دوست نداشتم. تااونجایی که یادم میآد سهراب گفت که هیچگونه حذفی صورت نگرفته و همهء کسانی که علاقه به شرکت داشتن اومدن و شرکت کردن.

دفعهء پیش وقتی تو اون یکی مسابقه من تو وبلاگم نظرم رو نوشتم و در مورد چند تا از گروه ها خوب نوشتم ایمیل برام اومد از چند نفر که کارم درست نبوده. البته من خودم اینو قبول ندارم اما خب این دفعه این کار رو نمی کنم. فکر کنم بهتره همه رو گوش کنین و خودتون تصمیم بگیرین. اینکه فرصتی در اختیار این جوونای با استعداد قرار می گیره با همت بچه های تهران اونیو خیلی قابل تحسینه. امیدوار بودم و هستم که یه کمی بیشتر حواسمون به اینجور حرکات باشه و حمایتشون کنیم.

فعلا بسه. بعدا باید یه دور کامل در مورد این چیزا بنویسم.

۱۰ نظر:

  1. عجيبه كسي هنوز نظري، انتقادي، فحشي، ابراز احساساتي نفرموده .... پس من برم دوباره برميگردم !!!!!

    پاسخحذف
  2. Dear pinkfloydish,
    I suppose you didn't get a chance to visit my blog.
    glad you put a comment area. keep the good work going.
    best regards,

    پاسخحذف
  3. ما مخلصيم به هر حال ! البته اگه نباشيم بيكاريم ! چه كنيم بازار كساده ! از لينكها مرسي . خوش و خرم

    پاسخحذف
  4. هووم .. امیر حسین چهل تن قصه می نویسه .. سبک روایتش هم گیراست .. اما کتابشو که یک بار بخونی ، دیگه بعیده دوباره بعد از چند وقت بری همون کتابو ورق بزنی .. یعنی که برای یه بار خوندن خوبه ، اما همون یه بار !
    بعدم کسانی که چهل تن خون هستن ، عموما توصیه می کنن اول کتاب " تهران ، شهر بی آسمان " رو بخونین .. من نمی دونم چرا !

    پاسخحذف
  5. سلام دوست بسيار عزيز :)
    من هر روز مطالبتونو ميخونم واقعا ارادتمندم

    پاسخحذف
  6. سلام.وبلاگ من تازه راه افتاده خوشحال مي شم به من هم سر بزني.
    اگه مايل بودي تبادل لينك كنيم.
    موفق باشي.

    پاسخحذف
  7. سلام!اگه تازه مي خواين ايراني بخونين با اين نويسنده شروع نكنيد.مندني پور (دل دلدادگي) و گلشيري (سيامك)و انگار گفته بودي ليلي براي شروع بد تيست

    پاسخحذف
  8. لوس نشو، بگو از كدوم آهنگ خوشت اومده. من بيكار نيستم 40 تا آهنگ دانلود كنم كه. ملت گوه خوردن گفتن نظر نده، dont be such a pushover!

    پاسخحذف
  9. چيزي به فردا نمانده است رو به هيچ كس پيشنهاد نميكنم. حتي سعي ميكنم رايت رو هم بزنم كه بيخيالش شي. كتابهاي ايراني بهتر و جديدتري هم هست كه بخوني.

    پاسخحذف
  10. کيوان جون برگرد! نقيصه برطرف شد :))

    پاسخحذف