۱۳۸۲ اسفند ۶, چهارشنبه

Maryamaid

My English weblog

خب دوستانِ خارج از کشوری که لطف کردین و پیشنهاد کمک دادین به مریم خانوم، اگه به وبلاگ انگلیسیم برین لینک به یک حساب پی پل paypal هست که می تونین از طریق آن لاین پول بریزین و من از این ور به مریم خانوم بدم (پول رو!).

اگه از حالش بخواین که عمل کرده شنبه و حالش هم اینطور که مامانِ صنم میگه بد نیست اما دکتر ها کار کردن رو براش ممنوع کردن و ما همش داریم فکر می کنیم که حالا شکمِ اون بچه ها رو کی قراره سیر کنه! با صنم فکر می کردیم که برای دخترش کار پیدا کنیم چون که لیسانسِ الهیات داره و هر کاری می کنه نمی تونه کار پیدا کنه و حالا ما باید ببینیم چه کارایی از دستش برمیآد که یه جایی دستش رو بند کنیم. شما هم اگر جایی می شناسین که این دختر بتونه مشغول کار بشه و مطمئن هم باشه، لطفا خبر بدین.

یه نکتهء خیلی جالب در کل این ماجرا این بوده که همهء کسانی که پیشنهاد کمک کردن از خارج از ایران هستن و هیچکس، تکرار می کنم هیچکس از ایران دلش نخواسته این زن رو کمک کنه یا حداقل به من که کسی ایمیل نزده حالا خورشید خانوم رو نمی دونم! داشتم با خودم فکر میکردم که این چه معنی ای می تونه داشته باشه بعد به این نتیجه رسیدم که در موردش فکر نکنم بهتره!

انقدر خسته ام که نمی دونم باید دقیقا چکار بکنم! فقط به این امیدم که فردا اقلا این جلساتِ طولانی تموم میشن و راحت میشم! بدتر از همه اون ترافیکِ صبحش بود که دیگه داشت کم کم دیوونه ام می کرد و خوشحالم که دیگه فقط یه بار دیگه مجبورم تحملش کنم :) البته این پایان ماجرا نیست، حالا باید بشینم یه چند تا گزارش مختلف در موردش بنویسم و هر کدوم رو به یه جایی بفروشم! اینم شغلِ باحالیه ها! برام دعا کنین لطفا که گزارش ها چیزایِ خوبی از آب در بیآن :)

******

الآن که اومدم آنلاین تازه دیدم که احسان لطف کرده و این لینک پی پل رو اینجا هم گذاشته. ممنون احسان جان و ممنون از پیام عزیزم که این فرصت رو پیش آورد که بتونیم کمک های دوستان خارج از کشور رو به دست مریم خانوم برسونیم :*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر