۱۳۸۲ بهمن ۲۹, چهارشنبه

دو تا لینک و یه فاجعهء دیگه :(

اول از همه ببينين اين عمو احسان گارفیلد چه کرده با این نوشتهء آخرش!‌ من جداً معتقدم اگر یه کم آب سنجد و این حرفا بهش برسونیم می تونه مطلب نویسِ‌خوبی بشه ؛)

******



نمی دونم از این آقاهه تا حالا نمایش دیدین یا نه اما پیشنهاد می کنم ببینین. از بازیش خوشم میآد و همونطوری که بارها گفتم منو یادِ نیما میندازه شدیداً و تازه نوشته هاش هم عالی ان! نمی دونم تازگی ها چرا انقدر تئاتری شدم من!‌ حالا بعداً باید براتون از تئاتر هایی که این چند وقت رفتم بگم.

******

ماجرای این قطاری که از مشهد خود به خود (!!!) راه افتاده و مثل اینکه پر گوگرد بوده بعد خورده به یه قطار دیگه نزدیکای نیشابور، انقدر بد ترکیدن که در عرض نیم ساعت کشته هاش به ۲۰۰ نفر رسید و صداش تا خودِ مشهد هم رفته و روستاهای تا شعاع ۱۲ مایلی رو هم ویران کرده، چیه؟!!!!! جداً مردم ما چقدر راحت میمیرن!‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر