۱۳۸۲ اسفند ۸, جمعه

يه عالمه لينک!

My English weblog


این هفته اصلا نرسیدم راجع به کاپوچینویی که وسط کار و با اعمال شاقه آپدیت کرده بودیم و مطالبش چیزی بگم. پیشنهاد می کنم برین حتما هر دو تا طنزش رو بخونین. هم این و هم این. هر دو فوق العاده هستن :)) در سینمای جهان حمیدرضا مطلبی در نقد جشنوارهء فجر امسال نوشته که با عنوان «همه آنچه درباره بيست و دومين دوره جشنواره فيلم فجر نمی‌دانستيد و گمان می‌کرديد می‌دانيد». فکر کنم از عنوانش مشخصه که چرا باید خونده بشه ؛) اوووووووووووه راستی یه کمیک استریپ هم درمورد مراسم اهدای جوائز وبلاگ ها کار کرده تو بن بست که خیلی خداست :))

عکس هایی از ولنتاین و هدیه خریدن دوستان هم در ستون عکاسی داریم که خب از اونجایی که من کلا با فلسفهء ولنتاین در ایران مشکل دارم ترجیح میدم نظری ندم در موردش! ولی عکس هاش جالبن. صنم مطلب خیلی خوبی در مورد این انفجار قطار نوشته بود که البته این ماجرا خیلی ریلکس و راحت به دست فراموشی سپرده شد و درتب انتخابات و تبعاتش محو شد.

نمی دونم این چند شمارهء اخیر مطالب پژمان رو در ستون اینترنت خوندین یا نه، اگر نخوندین برین و بخونین. خیلی بیش از انتظار من از این موجودِ تخس و جالبه!! امیدوارم در درس و کارش در دیار غربت موفق باشه :) ستون تئاترمون هم که به برکت وجود مهناز عزیز بسیار عالیه و این دفعه به ویژه که در مورد نمایشی نوشته که من هم خیلی دوست داشتم. رفتین زائر رو دیدین یا نه؟ عااااااااااااااالی بود! حمیدرضا هم مطلبی درموردش نوشته. در مورد فریدون فروغی و این سی دی جدید به اسم قریه من هم مهدی در موسیقی ایران نوشته.

خلاصه که این فنجون کاپوچینو رو شما هی سر می کشین و ما هی پر می کنیم! نوش جان ؛) خوشحال میشیم اگه شما هم در تهیهء اون کمکمون کنین :)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر