۱۳۸۲ بهمن ۲۴, جمعه

کاپوچینوی هشتاد و دو و عادت نکردن به فحش بعد از دو سال آزگار


پيشنهاد می کنم همش رو بخونین! جدی میگم!

******

من کماکان تکذیب می کنم خانوم! هر کی هر چی می خواد بگه من دستمال کاغذی دور انگشتم بود که خب همون نقش رو بازی می کرد!!!!‌ مهم نفسِ مسئله است!!! ای یاران باوفا حمایتم کنین!!!

******

آدم های مریضی که کامنت های کثیف میذارن باعث میشن تا چند روز روح من متلاطم باشه. به نظر شما ارزشش رو داره؟ به خدا نداره،‌ داره؟ هی میگین نظرخواهی بذار. هی میگین خودت رو می گیری نظرخواهی نمی ذاری. منم هی خر میشم و میگم به احترام این همه ادم خوب تحمل می کنم. بعدش دوباره ... این لوپ تمومی نداره انگار. امیدوارم طاقت بیآرم و به قول احسان دوباره برنگردم بهش بگم برداره وبلاگ رو دیلیت کنه.

******

حالم خوب نیست :( تجربه هم هر چی ثابت می کنه منِ خر به اثباتیاتش محل نمیذارم. نه ولی جداً نمی نویسم نمی نویسم نمی نویسم...

۳۰ نظر:

  1. اينكه بعضي كامنتا آدم رو اذيت ميكنه باهات موافقم ! اما به داشتن كامنتاي خوب از طرف دوستاي خوب ميرزه ! خيلي راحت و با بيتفاوتي ميتوني اون كامنت زشتا رو ديليت كني تا اوني كه اون كامنت رو گذاشته بسوزه ! :)

    پاسخحذف
  2. ٍسلام پينکفلويديش عزيزم. بهتره براي کامنتهات يه فيلتر بذاري، فکر کنم جلوي يه قسمتي از اين مزخرفات رو بگيره.

    پاسخحذف
  3. شیده جان، شیده جان حمایتت می کنیم، .. ما اهل کوفه نیستیم شیده تنها بماند، مگر پیام بمیرد شیده تنها بماند..
    من می خوام ازت در مقابل توطئه دشمنان حمایت کنم، .. یه پیشنهاد .. من میگم در اعتراض به صنم خانوم، شما اعتصاب غذا کنید! .. هم برای خودتون خوبه، هم پیام! .. چون میگه ببین چقدر به فکرمه که اعتصاب غذا کرده!.. تا لاغر شه!

    پاسخحذف
  4. مقاومت كن و هيچ به روي خودت نيار .. با خونسردي ديليتشون كن كم كم تموم ميشن مگه ام تي نيستي آي پي شون رو بلاك كن!

    پاسخحذف
  5. شيده جان 4 تا كلمه حرف كه ارزش عصباني شدن نداره. آدماي مريض اصلا لايق فكر كردن هم نيستند. ديليتشون كن و تمام.
    دوستت دارم

    پاسخحذف
  6. عزيز جان كسي كه عقايدش را در معرض قضاوت ديگران مي گذارد بايد انتظار همه نوع برخوردي را داشته باشد و انسان دمكرات هم هيچ نظري را حذف نمي كند حتي اگر آن را دوست نداشته باشد. زندگي همين است ديگر آدم هاي آدم دارد و آدم هاي خر.
    سري بيا پيشم بد نمي گذرد.

    پاسخحذف
  7. نمي دونم كه اون كامنت هاي كثيف كه مي گي چه طوريا هستند. يعني بي ادبي هستند يا اين كه يه سري آدماي بي كار گير داده اند بهت. مي توني براي بعضي كلمات فيلتر بذاري توي نظر خواهيت. در هر صورت، چند تا كامنت كثيف و مزخرف، به گرفتن اين همه كامنت خوب از دوستات و كسايي كه نوشته هات رو دوست دارن مي ارزه. يك هو به سرت نزنه كه نظرخواهي رو برداري ها! تو رو خدا!

    پاسخحذف
  8. salam shide jan, age comment ha azyatet mikonand varesh dar, har ke bekhid bet email mizane :)

    پاسخحذف
  9. به كامنت راي مي دهيم - تحمل بفرماييد لطفا

    پاسخحذف
  10. تو بايد بنويسي تا بهشون نشون بدي كه به حرفهاي بي ربطشون اهميت نميدي!

    پاسخحذف
  11. مي گم حلقه رو ولش!! لواشكا رو بچسب!! مي دوني من چند وقته دربند نرفتم!؟ :(( :((

    پاسخحذف
  12. من وقتی اينجور کامنت ها را می بينم بيشتر متاسف ميشم و نگران. برای اينکه در کشور ما کسانی که به اينترنت دسترسی دارن از قشرمرفه و متوسط هستن وقتی که اينجور آدمها که فقر نداشتن اين طور عقده ای هستن وای به حال اون اکثريت بيچاره ايی که محروميت دارن، اين نوع رفتارناسالم و بيمار، خشونت و بی احترامی به يک شهروند جامعه خودمان را نشان ميده و متاسفانه اين پديده هر روز در جامعه ايران داره بيشتر ميشه ـ ـ ياس

    پاسخحذف
  13. شيده خانمي بيا و اينقدر خودت رو ناراحت حرف بقيه نكن... ولشون كن. به قول معروف هر كي شخصيت خودش رو نشون ميده هر كاري مي كنه! تو هم به كامنت هاي بي ربط توجه نكن ببين همه چقدر ازت حمايت كردن... نيمه پر رو ببين و شاد باش كه دنيا به روت بخنده...در ضمن من ازت حمايت مي كنم اين عكش قبل از ازدواج بوده تازه اصلا حلقه به انگشت مهم نيست به دل حلقه باشه مهم!:)))
    شادددد باش

    پاسخحذف
  14. salam pinkfloydish jooooooooon
    man delam az un lavashak ha mikhad.
    bishtar tavajoham be un lavashaka jalb shod ta daste shoma va halgheie mafghudeeeeeeee. be har hal mabada commentato vardari

    پاسخحذف
  15. من كه سال به سال كسي حالمو نمي پرسه بازم اينجا خوش مي گزره!

    پاسخحذف
  16. شيده شيده حمايتت ميكنيم!!! رهنما زارعي حمايتت ميكنيم !!!

    پاسخحذف
  17. K1 تو خجالت نمی کشی؟ استغفرالله! حميد رضا کجايی؟ زود بيا معذرت بخواه! در ضمن بی خود زحمت نکشين، تا اون سه تا چشم سبزها در اون سه اتاق حضور پيدا نکنن هيچ اتفاقی نخواهد افتاد! مگه نه شيد شيد؟
    (من از همه به خاطر کامنت بی ربطم معذرت می خوام!)

    پاسخحذف
  18. مي دوني ادم كه كامنت مزخرف مي زاره خوب ازار داره .
    و اگه ببينه كه تو را با اينكارش تحت فشار قرار داده . خوشش مي ياد و ادامه مي ده .
    ولي اگه ببينه كه بي تفاوتي و حتي به كامنت بي ربطش مي خندي .
    ديگه خسته مي شه . و اگه تو توجهي نكني . خودتم اروم مي شي .
    آهايييييييييييي مظلوم در از شوهر گير آورديد . اوهكي...

    پاسخحذف
  19. بابا بي خيال ... به فلانتم حساب نكن اينارو ... (ببين كي داره به كي ميگه ) ... در ضمن همچنان حمايتت مي كنيم ...

    پاسخحذف
  20. salam shide joon!
    kheyli vaght bood siteto nakhoonde boodam, bara hamin .com shodanet mobarake!
    rasti, kashki ye chand ta ax az pesar torkha ke rafti arayeshgaheshoon mindakhti ta ma ham az gazal gazal boodane pesaraye torkiye lezzat mibordim!!

    پاسخحذف
  21. سلام. هميشه آدم مريض هست. تنها راه حلش اينه كه محلشونم نذاري... يه سر به من بزن.

    پاسخحذف
  22. سلام پينكفلويديش عزيز!بابا خورشيد عجب عكسي ازت گذاشته ها!اصلا فكر نميكردم اينجوري باشي!دمش گرم!!!اما راجع به كامنتها اصلا بهشون توجه نكن چون اگه نقطه ضعف نشون بدي بدتره خانم گل!راجع به ننوشتنم...نميدونم چي بگم!اما شايد به يه ذره سكوت احتياج داشته باشي اما بازم برميگردي!!!ضعف نشون نده خانومي!من يكي كه دوست دارم.مطمئن باش تو دل خيليها جا داري!پس با ننوشتن اونايي كه دوست ندارن رو خوشحال نكن و ما رو ناراحت!

    پاسخحذف
  23. به من مربوط نيست. ولي فكر نمي كني تو و خورشيد خانوم ديگه از زور خصوصي نويسي دارين از اون ور ديوار ميفتين؟ عوض وقت تلف كردن و وبلاگ نوشتن خب همه با هم جمع بشين و اين اتفاقات "خيلي بامزه" را صد دفعه واسه هم تعريف كنيد و حال كنيد.
    البته باز هم به من مربوط نيست. گفتم كه گفته باشم. شاد باشيد.

    پاسخحذف
  24. شيده جان من دقيقا احساست رو در مورد كامنتاي كثيف درك ميكنم عزيزم. چون خودم بارها و بارها از دست همچين آدمايي عصباني شدم. يادته بهم گفته بودي كه فحش خوردن هم عالمي دارد؟:)
    زياد نميشه با اين جمله سر كرد. يه چيز جالب بهت بگم و اتونم اينه كه: مطمئن باش اوني كه بهت فحش ميده دقيقا همونيه كه هر روز اينجا رو ميخونه و همش دلش تالاپ تولوپ ميكنه كه تا آپديت كني ..
    مطمئن باش همه اينا از روي حسادتيه كه بهت دارن .. هر چند كه خودم از دست اينا خيلي ناراحت ميشم ولي بهت پيشنهاد ميكنم كه محلشون نذاري ..
    باور ميكني كه اين چند روزه كه وبلاگم خرابه هيچ كاري نمي كنم كه درست بشه؟ چون بي وبلاگي و بي كامنتي بهتر از وبلاگ و فحش خوردن هاي مسخره توي نظرخواهيشه .. برات آرزوي شادي دارم دختر خوب .

    پاسخحذف
  25. خوب شيده جون ميگفتي پيام برات يك جعبه دستمال كاغذي بخره ،ديگه حلقه ميخواستين چيكار:))مهم نفس عمله ديگه:)

    پاسخحذف
  26. شيده جان مگه از همين برخوردها توي زندگيت كم ديدي؟ مگه تا حالا نديدي آدمايي رو كه به هر دليل، پشت سر يا جلو روي خودت بد ميگن؟ مگه برات كم پيش اومده كه از همين حرفا توي خيابون بشنوي؟ آيا اين مسائل باعث مي شن كه ديگه از خونه بيرون نري و خودتو حبس كني يا وقتي ميري چشمها و گوشات رو ببندي؟ باور كن اينجا هم همونطوره. شايد پيشنهاد بچه ها براي فيلتر كردن كامنت ها فكر خوبي باشه. اما مهم تر از اون اينه كه تو اون كامنت ها رو ناديده بگيري...

    پاسخحذف
  27. Hi
    man k harchi fekr mikonam az kasi harf mokhalef namibinam k hala tabir b comment biadab ya harchi digeh besha nakoneh k man zor man bodam k tu nazar ghabli movafegh nabodam han?
    ageh man hastam k vaghan yani shoma tahmole harf mokhalef ru aslan nadarin ???? hameh bayed bababbabab chachahaha konan!

    پاسخحذف
  28. شيده جانم ...تو به احترام به نظريات كساني كه دوستت دارند و نوشته هات را با لذت مي خونند اجازه بده نظر دهند . بعد هم همه نظرها بر وفق مراد نيست ولي اي كاش آدمها ياد مي گرفتند كه اگه مخالف كسي هستند خيلي قشنگ نظر مخالفشون رو ابراز كنند به جاي زدن حرفهاي بيهوده و عبث . هر كس حرف بد بزنه مشخصه كه سطح فكريش آنقدر نيست كه بفهمه نظر چيست و مخالف و موافق چگونه نظر خود را ابلاغ مي كنند. قربان تو

    پاسخحذف
  29. نه رضا جان منظور شما نبودين. من از مخالفت ناراحت نميشم چون مي دونم كه خيلي ها با نظراتم موافق نيستن اما اون مسئله چيز ديگه اي بود و اون فحش ها پاك ميشن قبل از اينكه گاهي من بخونمشون! چون اطرافيانم مي دونن كه فحش با من چه مي كنه :(

    پاسخحذف
  30. معمولآ در جاهایی که یک محدودیتی اعمال شده و اون محدودیت بدون مقدمه برداشته شده، اینجور سرریز هیجانات پیش میآد! حالا شما که یک شخصیت فرهنگی هستین خون خودتون کثیف نکنین! خودتون هیچی آقا پیام مگه چه گناهی کردن که یه خانوم عصبی داشته باشن؟

    پاسخحذف