۱۳۸۲ بهمن ۲۲, چهارشنبه

تکذیبیه!

من همين جا پیش دستی نموده و هرگونه عکسی که در این وبلاگ از من گذاشته شود را قویاً و اکیداً و صریحاً و شدیداً و کلی چیزای دیگه اَن تکذیب می کنم! آقا اینا همش کار استکبار جهانی در راهِ لکه دار کردن نامِ پاک یک همسرِ دور از همسر است! کار مونتاژ در فوتوشاپ است!‌ من خودم این عکس را تکذیب می کنم! من خودم تو دهنِ‌ این عکس می زنم! من خودم عکس تعیین می کنم!! خلاصه که اغفال نشید اینا همش توطئه است!‌ آدم یه دوست مثل این داشته باشه که بشه با پونصد تومن خریدش از کرور کرور تا دشمن بدتره به خدا!!

۳۵ نظر:

  1. بابا بي چاره كه هنوز هيچ عكسي نگذاشته؟!

    پاسخحذف
  2. مي دونم بنفشه جون من پيش دستي كردم :))

    پاسخحذف
  3. آقا اينا يه گروهن! از من هم يه عكساي بي ناموسي گير آوردن كه روم نميشه بگم!!! اينا كارشون شانتاژه!! (واژه رو داشتي؟) اينا دم انتخابات ستاد بحران در وبلاگشهر راه انداختن... آي مردم! ... (از حال رفت!)

    پاسخحذف
  4. به نظر من جا داشت كه يكي آخر صحبتهاي خانم پينكفلويديش با صداي بلند مي گفت تكبير !!!!

    پاسخحذف
  5. من يه نيم ساعت منتظر شدم تا صفحه بدتر از وبلاگ من سنگين خورشيد خانوم رو باز كنم تا عكس حضرتت رو زيارت كنم ( از فضولي داشتم مي مردم ) ولي به طرز فجيعي كنف شدم .... راستي قضيه اين 500 تومن چيه ها ؟

    پاسخحذف
  6. من تا داشت لود میشد ، کامنت هارو خوندم و سزیع خورشید خانوم رو بستم و اصلا کنف نشدم ، دست بنفشه درد نکنه

    پاسخحذف
  7. فعلا شانس آوردی عکس هنوز اسکن نشده. به محض اينکه اسکن شه افشا گری می کنم. هيچ جوری هم نمی تونی بزنی زيرش! پيام از من به تو نصيحت اون پونصد تومن رو بکن هزار تومن!! نمی دونی چه تاثيری داره!!

    پاسخحذف
  8. بدجوری منتظر افشاگريهای خورشيد هستم. :)

    پاسخحذف
  9. نه ديگه...رسوات كرد و تموم !! ... نابود شدي ...
    گولبولت

    پاسخحذف
  10. واقعا اميدوارم خورشيد سر حرفش وايسه. واي خدا جون! يعني به زودي ميبينيمت؟ آآآآآخ جوووووون!!

    پاسخحذف
  11. تكذيب فايده نداره.. منتظريم ببينيم صنم خانوم چي تو آستين داره

    پاسخحذف
  12. مدرک جرم آماده است. ديگه تکذيب فايده ای نداره!!

    پاسخحذف
  13. منم ميخوام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  14. واييييييييييييييييييييييييييييييييييي، چقده کپلي!!!!!!!!!!!!!!!!
    آخي!

    پاسخحذف
  15. نازگل جان خوب شد تو سياست مدار نشدی - واقعا" که!
    پينک فلويديش جان فقط ميخوام بدونم اون چيز قرمزا چيه دور و ورت؟ من دهنم آب افتاد. انار و آلبالو و اين چيزاست؟ وای که دهنم آب افتاد ... دلم به تاپ تاپ افتاد !

    پاسخحذف
  16. من يه بار حلقه دستم نبود طرفم رفت ازدواج كرد با يكي ديگه
    تازه من پسر بودم نه دختر

    پاسخحذف
  17. دروغ نگو...خودم اون جا بودم داشت ازت عكس ميگرفت!!!
    تازشم..من عكاسم ميگم اين عكس بدون دسكاري و كاملا مستنده!!!

    پاسخحذف
  18. خسیسی ميكني؟حالا كارت به جايي رسيده كه تكذيب هم ميكني؟تو اگه بهمنيار بودي پس ابن سينات كو؟آدم تپل باشه ! خسيسي بكنه تكذيب هم بكنه ! تو اگه آدم بودي كه اين نام بي ناموسي رو وبلاگت نميگذاشتي!رديو هد گوش ميدي؟ به زبان اجنبيه تكلم ميكني؟من هم ميخوام گوش كنمD:

    پاسخحذف
  19. انگاري يك پاتك هم به لواشكا زدي

    پاسخحذف
  20. ما ملت شهيد پرور همچنان پشت سر ان فقيهه عالي قدر خواهيم بود ... و چون شما تكذيب مي كنيم ... تكبير حضار ....

    پاسخحذف
  21. چشمم روشن! حالا بي انگشتر كباب مي خوري!!!! واي واي واي!
    حيوني پيام! حداقل استيك بخور!

    پاسخحذف
  22. بابا شيده و پيام مواظب خودتون باشيد آخرش اين دوستها يك كاري دستتون مي دنها:))

    پاسخحذف
  23. سلام.ولنتين شما و آقاتون مبارك باشه

    پاسخحذف
  24. می بخشيدا! من يه زره همچين از مرحله پرتم! حالا اين واقعاً شماييد؟؟؟:D

    پاسخحذف
  25. آخ آخ مدرك جرمت رو هم كه ديديم :))))))

    پاسخحذف
  26. vayyyy che khoshmazas oona ..dahanam aab oftad

    پاسخحذف
  27. AKHEY, YADE ALOO GHERMEZAYE IRAN BEKHEIR, DAR ZEMN AXE KE MOREDE KHASSI NADARE! KHEILIAM MAH VA KHOSHGELE.

    پاسخحذف
  28. سلام به کلاس قصه نويسان سري بزنيد و در صورت امکان آن را به دوستان قصه نويس معرفي نماييد ممنون kafka1.persianblog.com

    پاسخحذف
  29. به به!! چشممون روشن!! اما خيلي خسيسي كه صورتتو پوشوندي:((
    البته ما كه عكستو(با پيام) كه تو تركيه انداختي كه ديده ايم كه!! خيلي شبيه همين عكسته خوشگل خانوم.

    پاسخحذف
  30. سلام شيده جونم :)
    ياد تكذيبيه پيام توي نظرخواهي صفا افتادم:)
    نا قلا تو كه ميگفتي حتي براي خريدن تخم مرغ سر خيابونم حلقه تو دستت ميكني :):):)

    پاسخحذف
  31. سلام
    ما نفهميديم اقا پيام همسر خورشيد خانومه يا پينكفلويديش
    يكي راهنمايي كنه

    پاسخحذف
  32. خوبي اين عكس اينه كه معلوم ميشه اونقدر ها هم كه خودت ميگي چاق نيستي . در ضمن به نظر من تفاهم مهمه حلقه بهانه است !!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف